Аграрний тиждень. Україна
» » Доля України на світовому ринку зерна становитиме 11%
» » Доля України на світовому ринку зерна становитиме 11%

    Доля України на світовому ринку зерна становитиме 11%


    26 липня концертно-виставковий зал Одеського порту за традицією приймав учасників міжгалузевої робочої наради, на якій підбивали підсумки експорту зернових у минулому 2015/2016 маркетинговому році (МР) і обговорювали проблеми зерноекспорту в новому сезоні. Організаторами наради, котру ще прийнято називати «зерновим форумом», виступили Українська зернова асоціація та ПАТ «Укрзалізниця». Серед учасників форуму - представники компаній-зернотрейдерів, керівники портових зернотерміналов, компаній-перевізників, журналісти спеціалізованих видань.
    За інформацією заст. директора департаменту стратегічного і економічного розвитку Мінагрополітики і продовольства Ярослава Черевичного, у 2015/2016 МР був зафіксований рекордний за всю історію незалежної України врожай зернових - 71 млн. т і такий же рекордний обсяг - 39,5 млн. т відправлений на експорт. У нинішньому році прогнозується урожай на рівні 61 млн.т, а на 2016/2017 МР - 68,4 млн. т, експортні можливості - 38,7 млн. т. «Таким чином, в майбутньому році частка України на світовому ринку зерна складе 11 проц. проти 12 проц. в 2015 р.».
    Рекордний експорт зернових був досягнутий завдяки взаємодії морських терміналів, залізниці, автомобільного транспорту. На ПАТ «Укрзалізниця» припала левова частка перевезень зерна. Начальник департаменту управління рухом відомства Віталій Алейник, навів цифри нинішнього року, які красномовно доводять обсяги перевезень. Так, за 6 місяців 2016 р. завантажено 229,2 тис. зерновозів (14,8 млн. т.), що на 1,2 млн. т. більше, ніж за аналогічний період 2015 р. Щодоби вантажиться 1260 зерновозів.

    - За цей же період на експорт через порти відправлено 11,4 млн.т зерна, що більше ніж за січень-червень 2015 року на 110 тис. т. Найбільше зерна переробив Одеський порт (26 проц.). За ним слідують Іллічівський - 25 проц., Миколаївський - 22 проц., ТІС - 16,5 проц., - зазначив В.Алейнік.
    Крім того, чиновник «Укрзалізниці» зупинився на проблемі браку вагонів-зерновозів, і, отже, актуалізації прискорення їх оборотності. При цьому він назвав терміни: в звичайний період оборотність рухомого складу повинна складати 7 діб, в піковий - 5,5 доби.
    Перший заступник начальника адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов присвятив свій виступ досвіду роботи зернових терміналів з перевалки хлібних вантажів. За словами Р.Сахаутдінова, зерно протягом десятків і навіть сотень років є для Одеського порту пріоритетним вантажем. Згідно зі стратегією розвитку, поряд із зерновими адміністрація займається розвитком контейнерних потужностей та інфраструктури.
    - В Одеському порту є кілька проектів, пов'язаних із зерновими вантажами. Найбільш знаковий - термінал на Андросовському молу (причал 1-з і елеватор на 240 тис. т. одноразового зберігання), що реалізується спільно адміністрацією порту та компанією «Бруклін-Київ». Незважаючи на те, що об'єкт не зданий як цілісний комплекс, з моменту запуску перших черг через елеватор вже перевалено 3,3 млн. т. зерна. Портовий зерновий термінал «Олімпекс Купе» продовжує розвиватися: встановлена друга суднонавантажувальна машина на 3 причалі, побудована друга станція розвантаження автотранспорту. Зараз адміністрація компанії приступила до будівництва четвертої черги, що дозволить збільшити можливість одночасного зберігання зі 125 тис. т до 185 тис. т. В стадії реалізації проект зернового терміналу в тилу 7 причалу з елеватором ємністю 75 тис. т. одноразового зберігання, який повинен бути побудований адміністрацією порту та компанією «Металзюкрейн». Зараз завершена стадія проектування, орієнтовно в кінці року почнеться реконструкція 7 причалу (довжина - 350 м). Компанія «Новотех-термінал» прийняла рішення будувати елеватор ємністю до 100 тис. т. Розвиваються й інші зернові потужності порту, а також спільно зі станцією «Одеса-порт» вирішується питання щодо розвитку станційного парку, - розповів перший заступник начальника адміністрації порту.
    На думку президента Української зернової асоціації Володимира Клименка, Україна має колосальний резерв виробництва зернових і може експортувати не 39,5 млн. т., а 50 млн. т. «В Україні врожайність кукурудзи та сої в 2 рази менше, ніж в США, а пшениці і ячменю - в 2 рази менше, ніж у Франції. Якщо на тих же площах ми впровадили б передові технології вирощування агрокультур, то в підсумку збирали б 120 млн. т. зерна».
    Учасники наради обговорили питання тарифної політики, посилення Міністерством інфраструктури габаритно-вагового контролю автотранспорту, дефіциту зерновозів і ін. проблеми.

    Прес-служба адміністрації Одеського порту





    Схожі новини
  • морпорти почали обробку каботажних зернових
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У Одеському порту урочисто відкрито першу чергу зернового термінала
  • Перевалка сухих вантажів у Одеському порту досягла більше 18 млн тонн
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Доля України на світовому ринку зерна становитиме 11%


26 липня концертно-виставковий зал Одеського порту за традицією приймав учасників міжгалузевої робочої наради, на якій підбивали підсумки експорту зернових у минулому 2015/2016 маркетинговому році (МР) і обговорювали проблеми зерноекспорту в новому сезоні. Організаторами наради, котру ще прийнято називати «зерновим форумом», виступили Українська зернова асоціація та ПАТ «Укрзалізниця». Серед учасників форуму - представники компаній-зернотрейдерів, керівники портових зернотерміналов, компаній-перевізників, журналісти спеціалізованих видань.
За інформацією заст. директора департаменту стратегічного і економічного розвитку Мінагрополітики і продовольства Ярослава Черевичного, у 2015/2016 МР був зафіксований рекордний за всю історію незалежної України врожай зернових - 71 млн. т і такий же рекордний обсяг - 39,5 млн. т відправлений на експорт. У нинішньому році прогнозується урожай на рівні 61 млн.т, а на 2016/2017 МР - 68,4 млн. т, експортні можливості - 38,7 млн. т. «Таким чином, в майбутньому році частка України на світовому ринку зерна складе 11 проц. проти 12 проц. в 2015 р.».
Рекордний експорт зернових був досягнутий завдяки взаємодії морських терміналів, залізниці, автомобільного транспорту. На ПАТ «Укрзалізниця» припала левова частка перевезень зерна. Начальник департаменту управління рухом відомства Віталій Алейник, навів цифри нинішнього року, які красномовно доводять обсяги перевезень. Так, за 6 місяців 2016 р. завантажено 229,2 тис. зерновозів (14,8 млн. т.), що на 1,2 млн. т. більше, ніж за аналогічний період 2015 р. Щодоби вантажиться 1260 зерновозів.

- За цей же період на експорт через порти відправлено 11,4 млн.т зерна, що більше ніж за січень-червень 2015 року на 110 тис. т. Найбільше зерна переробив Одеський порт (26 проц.). За ним слідують Іллічівський - 25 проц., Миколаївський - 22 проц., ТІС - 16,5 проц., - зазначив В.Алейнік.
Крім того, чиновник «Укрзалізниці» зупинився на проблемі браку вагонів-зерновозів, і, отже, актуалізації прискорення їх оборотності. При цьому він назвав терміни: в звичайний період оборотність рухомого складу повинна складати 7 діб, в піковий - 5,5 доби.
Перший заступник начальника адміністрації Одеського порту Руслан Сахаутдінов присвятив свій виступ досвіду роботи зернових терміналів з перевалки хлібних вантажів. За словами Р.Сахаутдінова, зерно протягом десятків і навіть сотень років є для Одеського порту пріоритетним вантажем. Згідно зі стратегією розвитку, поряд із зерновими адміністрація займається розвитком контейнерних потужностей та інфраструктури.
- В Одеському порту є кілька проектів, пов'язаних із зерновими вантажами. Найбільш знаковий - термінал на Андросовському молу (причал 1-з і елеватор на 240 тис. т. одноразового зберігання), що реалізується спільно адміністрацією порту та компанією «Бруклін-Київ». Незважаючи на те, що об'єкт не зданий як цілісний комплекс, з моменту запуску перших черг через елеватор вже перевалено 3,3 млн. т. зерна. Портовий зерновий термінал «Олімпекс Купе» продовжує розвиватися: встановлена друга суднонавантажувальна машина на 3 причалі, побудована друга станція розвантаження автотранспорту. Зараз адміністрація компанії приступила до будівництва четвертої черги, що дозволить збільшити можливість одночасного зберігання зі 125 тис. т до 185 тис. т. В стадії реалізації проект зернового терміналу в тилу 7 причалу з елеватором ємністю 75 тис. т. одноразового зберігання, який повинен бути побудований адміністрацією порту та компанією «Металзюкрейн». Зараз завершена стадія проектування, орієнтовно в кінці року почнеться реконструкція 7 причалу (довжина - 350 м). Компанія «Новотех-термінал» прийняла рішення будувати елеватор ємністю до 100 тис. т. Розвиваються й інші зернові потужності порту, а також спільно зі станцією «Одеса-порт» вирішується питання щодо розвитку станційного парку, - розповів перший заступник начальника адміністрації порту.
На думку президента Української зернової асоціації Володимира Клименка, Україна має колосальний резерв виробництва зернових і може експортувати не 39,5 млн. т., а 50 млн. т. «В Україні врожайність кукурудзи та сої в 2 рази менше, ніж в США, а пшениці і ячменю - в 2 рази менше, ніж у Франції. Якщо на тих же площах ми впровадили б передові технології вирощування агрокультур, то в підсумку збирали б 120 млн. т. зерна».
Учасники наради обговорили питання тарифної політики, посилення Міністерством інфраструктури габаритно-вагового контролю автотранспорту, дефіциту зерновозів і ін. проблеми.

Прес-служба адміністрації Одеського порту





Схожі новини
  • морпорти почали обробку каботажних зернових
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • У Одеському порту урочисто відкрито першу чергу зернового термінала
  • Перевалка сухих вантажів у Одеському порту досягла більше 18 млн тонн
  • В Одеському порту відкритий перший силос нового зерноперевального комплексу

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.