Дистриб’ютори сільгосптехніки звернулись з відкритим листом до Максима Мартинюка, першого заступника міністра агрополітики, з проханням налагодити механізм реєстрації та зняття з обліку сільгосптехніки.
Про це повідомляє прес-служба Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ).
Відповідний лист-звернення підписали Тарас Висоцький (генеральний директор УКАБ), Антуан Ребійар (бізнес-директор New Holland Agriculture), Хольгер Вельк (директор ТОВ «Клаас Україна»), Пітер Загсе (генеральний директор ТОВ «Джон Дір Україна»), Юрій Єгоров (бізнес-директор Case IH регіону Україна, Молдова), Роман Шаповал (голова представництва AGCO Corporation в Україні).
У листі йдеться про те, що Держсільгоспінспекція, яка перебуває на стадії ліквідації, з 1 жовтня не надає послуги, пов’язані з реєстрацією техніки через відсутність фінансування. Натомість новий орган, який мав би займатися цим питанням за два роки так і не був створений.
«Така ситуація призвела до того, що члени Асоціації, які здійснюють продаж, доставку та сервісне обслуговування техніки сільськогосподарського призначення, не можуть виконувати своїх договірних зобов’язань перед контрагентами. А це, в свою, чергу, негативно впливає на ділову репутацію компаній та призводить до матеріальних збитків», — повідомляють в УКАБ.
Відповідно до п. 6 Постанови №442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» центральні органи виконавчої влади, що припиняють функціонувати згідно з цією постановою, продовжують здійснювати повноваження та функції у визначених сферах до завершення здійснення заходів з утворення центральних органів виконавчої влади, яким передаються повноваження та функції центральних органів виконавчої влади, що припиняються.
Таким чином Держсільгоспінспекція повинна здійснювати свої повноваження та функції до моменту утворення нового органу, на який буде покладено повноваження та функції Держсільгоспінспекції.