Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів
АТУ»Новини»Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів

    Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів


    За оцінками УКАБ потреба у вагонах-зерновозах для безперебійного перевезення зернових і олійних культур та продуктів їх переробки, з урахуванням пікового навантаження в осінній період становить 22 тисячі. Це майже вдвічі більше від наявної кількості на сьогодні. Відповідно, наразі спостерігається гостра нестача рухомого складу. Через дефіцит вагонів агровиробники не можуть в повному обсязі виконати експортні контракти та завершити збиральну кампанію, адже елеватори наразі переповнені.
    З 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» планує підвищити тарифи на вантажні перевезення (у тому числі зернові) на 25%, аргументуючи це необхідністю збільшення інвестицій в оборотні активи. За оцінками УКАБ, таке зростання призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв на рівні 1,5 млрд грн. У той же час, УЗ озвучила плани із купівлі в наступному році 1070 вагонів зерновозів, що дозволить покращити зернову логістику залізничними шляхами.
    «Озвучені плани по закупівлі нових вагонів-зерновозів, безперечно, є позитивно новиною, проте, такими темпами оновлення парку вагонів-зерновозів, необхідної кількості буде досягнуто лише через десять років. Для покращення ситуації з зерновою логістикою необхідно забезпечити максимальну ефективність використання наявних зерновозів, дотримання стратегії оновлення рухомого складу УЗ та заохочувати приватний сектор збільшувати кількість власних зерновозів, що дозволить у більш короткий термін довести їх кількість до необхідного рівня та сприятиме розвитку конкурентного середовища в даній сфері», - підсумував Тарас Висоцький, генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».
    Асоціація
    Український клуб аграрного бізнесу





    Схожі новини
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • З початку поточного року залізниці України перевезли на 1,5 млн. тонн зернових більше, ніж у минулому році
  • У лютому Укрзалізниця вантажила на 28% більше зерновозів, ніж за відповідний період минулого року
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • За 9 місяців 2013 року Укрзалізниця навантажила понад 12,6 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Для своєчасного експорту зерна необхідно вдвічі більше вагонів

07 грудень, Розділ Новини, переглядів 3 129

За оцінками УКАБ потреба у вагонах-зерновозах для безперебійного перевезення зернових і олійних культур та продуктів їх переробки, з урахуванням пікового навантаження в осінній період становить 22 тисячі. Це майже вдвічі більше від наявної кількості на сьогодні. Відповідно, наразі спостерігається гостра нестача рухомого складу. Через дефіцит вагонів агровиробники не можуть в повному обсязі виконати експортні контракти та завершити збиральну кампанію, адже елеватори наразі переповнені.
З 2017 року ПАТ «Укрзалізниця» планує підвищити тарифи на вантажні перевезення (у тому числі зернові) на 25%, аргументуючи це необхідністю збільшення інвестицій в оборотні активи. За оцінками УКАБ, таке зростання призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв на рівні 1,5 млрд грн. У той же час, УЗ озвучила плани із купівлі в наступному році 1070 вагонів зерновозів, що дозволить покращити зернову логістику залізничними шляхами.
«Озвучені плани по закупівлі нових вагонів-зерновозів, безперечно, є позитивно новиною, проте, такими темпами оновлення парку вагонів-зерновозів, необхідної кількості буде досягнуто лише через десять років. Для покращення ситуації з зерновою логістикою необхідно забезпечити максимальну ефективність використання наявних зерновозів, дотримання стратегії оновлення рухомого складу УЗ та заохочувати приватний сектор збільшувати кількість власних зерновозів, що дозволить у більш короткий термін довести їх кількість до необхідного рівня та сприятиме розвитку конкурентного середовища в даній сфері», - підсумував Тарас Висоцький, генеральний директор асоціації «Український клуб аграрного бізнесу».
Асоціація
Український клуб аграрного бізнесу





Схожі новини
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • З початку поточного року залізниці України перевезли на 1,5 млн. тонн зернових більше, ніж у минулому році
  • У лютому Укрзалізниця вантажила на 28% більше зерновозів, ніж за відповідний період минулого року
  • Залізниці України навантажили понад 7,753 млн. тонн зернових
  • За 9 місяців 2013 року Укрзалізниця навантажила понад 12,6 млн. тонн зерна

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.