Кількість продуктових магазинів, ресторанів і підприємств харчової промисловості США та Канади, які планують використовувати яйця, отримані за безкліткового утриманні птиці, зростають. Список таких компаній останнім часом поповнюється в геометричній прогресії, йдеться у повідомленні Ради США з експорту домашньої птиці та яєць (USAPEEC).
Близько 50 продуктових мереж Північної Америки зобов'язалися перейти до продажу яєць від птиці, не міститься в клітинах. Близько 40 гуртів мереж ресторанів також пообіцяли відмовитися від використання яєць від курей-несучок клітинного вмісту. Низка підприємств громадського харчування, підприємств харчової промисловості й транспортних компаній заявили про аналогічні зобов'язання.
Згідно з інформацією, опублікованою Об'єднаними виробниками яєць (UEP), виробники яєць США повинні будуть випускати щорічно понад 37 млрд яєць, отриманих за безкліткового утримання. Це означає, що поголів'я птиці, вирощеної за безкліткового утримання у країні, потрібно буде збільшити на понад 900% до 2030 року. Період переходу компаній на безкліткове утримання може тривати до 2026 року.
//www.ukragroconsult.com/