Напередодні травневих свят на філії «Голопристанська» відбулася чергова оперативна нарада щодо ходу будівництва сучасного потужного перевантажувального термінала компанії «НІБУЛОН».
На нараді, яка відбулася під керівництвом генерального директора Олексія Вадатурського та голови Херсонської ОДА Андрія Гордєєва, були присутні і голопристанський міський голова О.В.Бабич, голова Голопристанської районної ради В.О.Соловйов, керівників підрядних організацій та фахівці компанії «НІБУЛОН».
Під час огляду будівельного майданчика одразу впадає в око ваговий комплекс, що є першим зданим повністю під ключ об’єктом. Так, на будівлі вже розвішані всі необхідні попереджувальні таблички, а саме приміщення облаштован новими меблями, жалюзі, картинами та навіть квітами у горщиках. А щоб працівникам було комфортно працювати в спекотні дні, вже встановлено кондиціонер.
На інших об’єктах, таких як адміністративно-лабораторний корпус, їдальня, трансформаторна підстанція, майстерня з гаражем та пожежним депо тривають оздоблювальні роботи, які мають загалом завершитися не пізніше 20 травня. Підрядники обіцяють, що до 10 травня вже буде повністю готове приміщення їдальні і частина адміністративно-лабораторного корпусу, тож незабаром подальші виробничі наради з питань будівництва проходитимуть тут.
До кінця цього тижня всі фундаменти зерносховищ мають 100-відсотково бути готові, оскільки днями в Одесу прибуде судно з контейнерами металоконструкцій ємностей, звідки вони будуть доставлені на будівельний майданчик. Тож до цього часу треба зробити під’їзний шлях від адміністративно-лабораторного корпусу до всіх цих фундаментів та змонтувати верхні галереї.
З середини травня розпочнеться капітальний ремонт під’їзних автомобільних шляхів до перевантажувального термінала, упорядкування узбіччя доріг, аби і мешканцям міста, і водіям було комфортно.
У ході виробничого засідання Олексій Вадатурський вже вкотре наголосив на тому, що високотехнологічне підприємство компанії на території Голої Пристані будується завдяки активній роботі по залученню інвестицій голови Херсонської ОДА Андрія Гордєєва, який особисто запросив інвестора в область та наразі активно його підтримує і допомагає:
- З Андрія Анатолійовича все почалося, за що я дуже вдячний. Якби голови всіх обласних адміністрацій були ж такими настирними, в хорошому значенні, і запрошували інвесторів, то ми були б зацікавлені в інвестуванні, а будівельники в будівництві нових об’єктів. Нам також пощастило і з губернатором Запорізької області К.І. Брильом. Він також проявив зацікавленість і ми будуємо там свій об’єкт».
Очільник «НІБУЛОНа» також додав, що на сьогодні у компанії також гарна підтримка з боку голови Дніпропетровської ОДА В.М.Резніченка, де наступного року приблизно в такий же час компанія закінчуватиме будівництво двох об’єктів в Мар’янському і Василівці-на-Дніпрі, що дасть змогу мінімізувати автомобільні перевезення вантажів. Так, наприклад, тільки із Запорізької області на перевантажувальний термінал ТОВ СП «НІБУЛОН» у Миколаєві привозять 41 тис. тонн зерна. Везуть також зерно і в Одесу, і Херсон. У планах лідера вітчизняного аграрного ринку перевозити внутрішніми водними шляхами не тільки сільськогосподарську продукцію, а й метал, руду, будівельні матеріали тощо.
«Ми вже уклали угоду з дніпропетровцями щодо перевезення металу та відвантаження його на експорт. І руду ми будемо до Запоріжжя перевозити водою. Так що певний рух в цьому напрямі у нас уже є», - зауважив О.Вадатурський.
Щодо пасажирських перевезень Олексій Опанасович пояснив, що це поки соціальний проект для «НІБУЛОНа», в нього не закладено прибуток. Інакше водні подорожі по річці були б не по кишені багатьом пасажирам, тому що наразі, через алогічне українське законодавство і всупереч здоровому глузду, перевезення вантажів по воді дорожчі ніж залізницею, а проїзд пасажира на водному транспорті дорожчий, ніж на автобусі. Водний транспорт поки конкурентний тільки в разі потреби дістатися у важкодоступні місця, куди інакше можна потрапити тільки за допомогою використання відразу декількох видів транспорту.
Саме на таких ділянках «НІБУЛОН» і запустить свої пілотні проекти з організації водних пасажирських перевезень. А в цілому, вважає Олексій Вадатурський, для того, щоб річкові перевезення в Україні нарешті запрацювали, бо попит на них величезний, насамперед потрібно скасувати акцизний збір на паливо для судноплавних компаній, не вводити корупційний річковий збір і доопрацювати пакет законів №2475а «Про внутрішній водний транспорт» та № 2712, щоб після затвердження парламентом закони працювали не на окремі промислово-фінансові групи, не на корумпованих чиновників, а на розвиток країни, на кожного громадянина України.
Розділяє цю позицію і голова Херсонської ОДА Андрій Гордєєв: «Введення річкового збору нам нічого не дасть, навпаки, збільшить вартість водних перевезень і зробить їх неконкурентоспроможними. У нас зараз річкові перевезення у стані немовля, вони роблять тільки перші кроки. І ставити сьогодні такі перешкоди на шляху розвитку цього виду транспорту – неприпустимо».
Варто зазначити, що представники Світового банку настійно рекомендують не просто доопрацювати, а переробити законопроекти «Про внутрішній водний транспорт». З ними солідарні й представники інших міжнародних інститутів, які накопичили і проаналізували величезний обсяг інформації про те, як водні перевезення організовані в інших країнах, де вони стали інструментом розвитку і економічного зростання регіонів і держав.
– За добро, за правду завжди потрібно боротися. Зараз йде боротьба за вільний Дніпро, за конкурентний Дніпро. Я впевнений, що ця боротьба буде успішною. Що стосується рекомендацій Світового банку, я сам працював зі Світовим банком за програмою зрошення. Там дійсно професійний підхід, концептуальний і, головне, філософський. Там не буде ніяких корупційних схем, вони цього просто не допустять. Тому, якщо Світовий банк дав свої рекомендації, потрібно їх прийняти і врахувати. Тому що це організація, яка користується авторитетом, – зазначив голова Херсонської облдержадміністрації.
//www.nibulon.com