Аграрний тиждень. Україна
» » Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення
» » Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення

    Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення


    Визначальна ідея Міжнародного журналістського автопробігу «Дорога до Криму: проблеми та перспективи» – висвітлення організації сімейного відпочинку, оздоровлення та лікування дітей у Криму. Але мета цієї масштабної акції незмінна – підтримати вітчизняного виробника, пропагувати історичні й культурні цінності нашого народу.

    З Дніпровської набережної столиці інтернаціональну творчу команду на чолі з Людмилою Мех проводжали напутніми словами Анатолій Пахля (Державна служба туризму і курортів), Людмила Супрун (Український фонд миру), Олексій Калинський (Департаменту ДАІ МВС України), Павло Фурсевич (ЗАТ «ПРОСТО-страхування»), Віктор Шпак (Співдружність працівників інформаційних видань України), представники компаній «Мобілочка», IDS Group, співорганізатори та учасники попередніх журналістських акцій.
    Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення
    У перший день учасники автопробігу проїхали три області. Хлібом-сіллю першими зустріли журналістів жителі одного з найдревніших міст Київської Русі Переяслава-Хмельницького – унікального міста музеїв (їх тут 27!). На центральному майдані учасників вітав міський голова Іван Якименко. Про добрі перспективи розвитку туризму в цьому краї розповіли й гості – Анатолій Пахля і Людмила Супрун, які разом з журналістами проїхали територією Київщини.
    На Полтавщині екіпажі відвідали завод, що виробляє продукцію торгової марки «Миргородська». Тут діє одна з найпотужніших у Східній Європі лінія з розливу природної мінеральної води (24 тис. пляшок на годину). Екскурсію підприємством холдингу IDS Group провів заступник директора заводу Віктор Поліщук, який розповів про технологію забезпечення високої якості продукції і зазначив, зокрема, що з квітня цього року «Миргородська» продається у новій пляшці з чотирма ступенями захисту.
    Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення
    У Черкасах на прес-конференції в розважально-спортивному комплексі «Селена» голова Черкаської обласної державної адміністрації Олександр Черевко розповів журналістам про першу державну історико-туристичну програму «Золота підкова Черкащини», особливість якої – в одночасному розвиткові історико-культурних заповідників і благоустрої міст і сіл, у яких збереглися цінні пам’ятки. Наступного ж дня автопробігівці ознайомилися з батьківщиною Тараса Шевченка. У Звенигородському районі відвідали села Шевченкове (колишню Керелівку), Моринці та Будище. В Моринцях завітали на подвір’я Якима Бойка – Тарасового діда. Саме тут Кобзар з’явився на світ і тут зростала його мати Катерина. Берегині меморіальних місць тепло подякували політикам, громадським і державним діячам Вікторові Ющенку й Людмилі Супрун, з участю яких багато зроблено для відродження заповідника.
    Наступного ранку на Уманщині відбулася зустріч із працівниками агрофірми «Золотий колос», яку очолює Микола Жмуд. Це молоде товариство з обмеженою відповідальністю вже міцно стало на ноги. Фірма спеціалізується на виробництві соняшникової олії, наданні транспортних послуг (автокрани, вантажівки), збиранні врожаїв сільськогосподарських культур комбайнами CLAAS (Німеччина), розпилюванні деревини на пилорамі WOOD-MIZER (США), а також є торговим партнером мережі «Зелений світ» фірми «Байєр» із продажу засобів захисту рослин. Торік тут побудовано й першу в Черкаській області автоматизовану сушильну камеру TERMOLEGNO (Італія) на 100 кубометрів деревини, в якій можна якісно сушити, приміром, дуб і ясен.
    – Технологія доволі складна, – розповів журналістам керівник підприємства. – Щоб добре висушити дуб у природних умовах, потрібно 15 років, а в камері – від 1,5 до 3 місяців. Звичайно, це дорогий проект і досить ризикований, але вже перші 5 місяців роботи камери показали, що кошти вкладено ефективно. Є замовлення навіть з Азербайджану – 8 вагонів деревини. Основні споживачі послуг і продукції агрофірми «Золотий колос» – сільгосппідприємства, будівельні організації, меблеві фабрики.
    Після наступної зупинки в Миколаєві журналісти надвечір прибули до Євпаторії, розмістившись в комфортабельних корпусах санаторію «Росія». Вранці – брифінг із представниками міськради й міськвиконкому. Потім огляд нового туристичного маршруту (місто Гезлев) і виїзд до Піщаного Бахчисарайського району, де преса відвідала дитячі оздоровчі табори ім. Аркадія Казакевича, «Мандарин», комплекс «Южный». А гостювали журналісти в санаторії «Чорноморець», який має власний парк і басейн просто неба (за 700 м – море з піщаним пляжем).
    Наступного дня автопробіг прибув до Міжнародного дитячого центру «Артек». Насичену програму запропонувала гостям керівник його інформаційної служби Олена Мех: екскурсії з відвіданням космічної виставки й оглядових майданчиків, ознайомлення з умовами проживання дітей у таборі «Морському», брифінг і традиційний артеківський обід. У другій половині дня – міжнародне журналістське ралі «Кримське літо-2007», у якому здобули перемогу поляки Мацей Сломінський і Піотр Бєліца. Усім призерам вручено цінні подарунки від компанії «Мобілочка».
    У Феодосії журналісти розмістилися у приватному готелі «Левадія», який припав їм до душі ще з минулорічного автопробігу. Наступного дня відвідали Керч: побували в дитячо-юнацькому культурно-оздоровчому центрі «Надія» і дитбудинку нового типу, завдяки якому в місті майже не стало безпритульних дітей. Надвечір відбулася прес-конференція з міським головою Олегом Осадчим.
    У Феодосії гості завітали до місцевого дитбудинку. Як і торік, привезли подарунки від генерального страховика автопробігу ЗАТ «ПРОСТО-страхування», журналістів та компанії «Мобілочка»: два телевізори, цифровий фотоапарат, солодощі. У конференц-залі готелю «Левадія» цього ж дня відбулася прес-конференція за участю міського голови Володимира Шайдерова, першого заступника міністра курортів і туризму АР Крим Марини Слєсарєвої, начальника відділу Департаменту ДАІ МВС України Геннадія Гребньова і його кримського колеги Ігоря Бойка.
    Наприкінці насиченої подіями і цікавими зустрічами програми автопробігу репортери літали вертольотом у нейтральні води Чорного моря на плавучу бурову. Тут на морській платформі працюють вахтовим методом робітники і спеціалісти Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз», яке очолює досвідчений організатор Анатолій Присяжнюк.
    До Києва автородина повернулася, подолавши впродовж дня понад 800 км (загалом же за 9 днів «накручено» більш як 3000 км). Попереду ще - традиційний конкурс на краще висвітлення результатів автопробігу.
    Сергій Шевченко

    На знімках: старт із столиці; у Переяславі-Хмельницькому; гостинець журналістам; на батьківщині Кобзаря; напутні слова на маршруті «Золотої підкови Черкащини»; керівник агрофірми «Золотий колос» Микола Жмуд; зупинка перед Миколаєвом.

    Фото Євгена Кравса





    Схожі новини
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • На Київщині говорили про розвиток села
  • Автопробіг Перемоги, Пам’яті, Єднання…
  • Батьківський подвиг – у серцях наших
  • «Аграрному тижню. Україна» - «Приз глядацьких симпатій»!

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення


Визначальна ідея Міжнародного журналістського автопробігу «Дорога до Криму: проблеми та перспективи» – висвітлення організації сімейного відпочинку, оздоровлення та лікування дітей у Криму. Але мета цієї масштабної акції незмінна – підтримати вітчизняного виробника, пропагувати історичні й культурні цінності нашого народу.

З Дніпровської набережної столиці інтернаціональну творчу команду на чолі з Людмилою Мех проводжали напутніми словами Анатолій Пахля (Державна служба туризму і курортів), Людмила Супрун (Український фонд миру), Олексій Калинський (Департаменту ДАІ МВС України), Павло Фурсевич (ЗАТ «ПРОСТО-страхування»), Віктор Шпак (Співдружність працівників інформаційних видань України), представники компаній «Мобілочка», IDS Group, співорганізатори та учасники попередніх журналістських акцій.
Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення
У перший день учасники автопробігу проїхали три області. Хлібом-сіллю першими зустріли журналістів жителі одного з найдревніших міст Київської Русі Переяслава-Хмельницького – унікального міста музеїв (їх тут 27!). На центральному майдані учасників вітав міський голова Іван Якименко. Про добрі перспективи розвитку туризму в цьому краї розповіли й гості – Анатолій Пахля і Людмила Супрун, які разом з журналістами проїхали територією Київщини.
На Полтавщині екіпажі відвідали завод, що виробляє продукцію торгової марки «Миргородська». Тут діє одна з найпотужніших у Східній Європі лінія з розливу природної мінеральної води (24 тис. пляшок на годину). Екскурсію підприємством холдингу IDS Group провів заступник директора заводу Віктор Поліщук, який розповів про технологію забезпечення високої якості продукції і зазначив, зокрема, що з квітня цього року «Миргородська» продається у новій пляшці з чотирма ступенями захисту.
Автопробіг журналістів: від скарбів історії до надбань сьогодення
У Черкасах на прес-конференції в розважально-спортивному комплексі «Селена» голова Черкаської обласної державної адміністрації Олександр Черевко розповів журналістам про першу державну історико-туристичну програму «Золота підкова Черкащини», особливість якої – в одночасному розвиткові історико-культурних заповідників і благоустрої міст і сіл, у яких збереглися цінні пам’ятки. Наступного ж дня автопробігівці ознайомилися з батьківщиною Тараса Шевченка. У Звенигородському районі відвідали села Шевченкове (колишню Керелівку), Моринці та Будище. В Моринцях завітали на подвір’я Якима Бойка – Тарасового діда. Саме тут Кобзар з’явився на світ і тут зростала його мати Катерина. Берегині меморіальних місць тепло подякували політикам, громадським і державним діячам Вікторові Ющенку й Людмилі Супрун, з участю яких багато зроблено для відродження заповідника.
Наступного ранку на Уманщині відбулася зустріч із працівниками агрофірми «Золотий колос», яку очолює Микола Жмуд. Це молоде товариство з обмеженою відповідальністю вже міцно стало на ноги. Фірма спеціалізується на виробництві соняшникової олії, наданні транспортних послуг (автокрани, вантажівки), збиранні врожаїв сільськогосподарських культур комбайнами CLAAS (Німеччина), розпилюванні деревини на пилорамі WOOD-MIZER (США), а також є торговим партнером мережі «Зелений світ» фірми «Байєр» із продажу засобів захисту рослин. Торік тут побудовано й першу в Черкаській області автоматизовану сушильну камеру TERMOLEGNO (Італія) на 100 кубометрів деревини, в якій можна якісно сушити, приміром, дуб і ясен.
– Технологія доволі складна, – розповів журналістам керівник підприємства. – Щоб добре висушити дуб у природних умовах, потрібно 15 років, а в камері – від 1,5 до 3 місяців. Звичайно, це дорогий проект і досить ризикований, але вже перші 5 місяців роботи камери показали, що кошти вкладено ефективно. Є замовлення навіть з Азербайджану – 8 вагонів деревини. Основні споживачі послуг і продукції агрофірми «Золотий колос» – сільгосппідприємства, будівельні організації, меблеві фабрики.
Після наступної зупинки в Миколаєві журналісти надвечір прибули до Євпаторії, розмістившись в комфортабельних корпусах санаторію «Росія». Вранці – брифінг із представниками міськради й міськвиконкому. Потім огляд нового туристичного маршруту (місто Гезлев) і виїзд до Піщаного Бахчисарайського району, де преса відвідала дитячі оздоровчі табори ім. Аркадія Казакевича, «Мандарин», комплекс «Южный». А гостювали журналісти в санаторії «Чорноморець», який має власний парк і басейн просто неба (за 700 м – море з піщаним пляжем).
Наступного дня автопробіг прибув до Міжнародного дитячого центру «Артек». Насичену програму запропонувала гостям керівник його інформаційної служби Олена Мех: екскурсії з відвіданням космічної виставки й оглядових майданчиків, ознайомлення з умовами проживання дітей у таборі «Морському», брифінг і традиційний артеківський обід. У другій половині дня – міжнародне журналістське ралі «Кримське літо-2007», у якому здобули перемогу поляки Мацей Сломінський і Піотр Бєліца. Усім призерам вручено цінні подарунки від компанії «Мобілочка».
У Феодосії журналісти розмістилися у приватному готелі «Левадія», який припав їм до душі ще з минулорічного автопробігу. Наступного дня відвідали Керч: побували в дитячо-юнацькому культурно-оздоровчому центрі «Надія» і дитбудинку нового типу, завдяки якому в місті майже не стало безпритульних дітей. Надвечір відбулася прес-конференція з міським головою Олегом Осадчим.
У Феодосії гості завітали до місцевого дитбудинку. Як і торік, привезли подарунки від генерального страховика автопробігу ЗАТ «ПРОСТО-страхування», журналістів та компанії «Мобілочка»: два телевізори, цифровий фотоапарат, солодощі. У конференц-залі готелю «Левадія» цього ж дня відбулася прес-конференція за участю міського голови Володимира Шайдерова, першого заступника міністра курортів і туризму АР Крим Марини Слєсарєвої, начальника відділу Департаменту ДАІ МВС України Геннадія Гребньова і його кримського колеги Ігоря Бойка.
Наприкінці насиченої подіями і цікавими зустрічами програми автопробігу репортери літали вертольотом у нейтральні води Чорного моря на плавучу бурову. Тут на морській платформі працюють вахтовим методом робітники і спеціалісти Державного акціонерного товариства «Чорноморнафтогаз», яке очолює досвідчений організатор Анатолій Присяжнюк.
До Києва автородина повернулася, подолавши впродовж дня понад 800 км (загалом же за 9 днів «накручено» більш як 3000 км). Попереду ще - традиційний конкурс на краще висвітлення результатів автопробігу.
Сергій Шевченко

На знімках: старт із столиці; у Переяславі-Хмельницькому; гостинець журналістам; на батьківщині Кобзаря; напутні слова на маршруті «Золотої підкови Черкащини»; керівник агрофірми «Золотий колос» Микола Жмуд; зупинка перед Миколаєвом.

Фото Євгена Кравса





Схожі новини
  • ТИЖДЕНЬ ПІШОХОДА ЗАКІНЧИВСЯ. ТУРБОТА ПРО НЬОГО МАЄ ПРОДОВЖУВАТИСЯ
  • На Київщині говорили про розвиток села
  • Автопробіг Перемоги, Пам’яті, Єднання…
  • Батьківський подвиг – у серцях наших
  • «Аграрному тижню. Україна» - «Приз глядацьких симпатій»!

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.