Аграрний тиждень. Україна
» » Обсяг споживання тепличних культур у наступні 5 років збільшиться в 3-5 рази
» » Обсяг споживання тепличних культур у наступні 5 років збільшиться в 3-5 рази

    Обсяг споживання тепличних культур у наступні 5 років збільшиться в 3-5 рази


    За даними Міністерства аграрної політики та продовольства України, вітчизняна теплична продукція забезпечує 20% внутрішніх потреб, у пік сезону цей показники зростає до 50%.

    Найбільш всього в Україні вирощується огірки та помідори, їх доля на цьому ринку складає 50% та 44% відповідно. Інша частка, в 6%, припадає на зелень та інші культури. Через низьку рентабельність у 2016 році 6 га площ теплиць змушенні були припинити роботу. Натомість, побудовано 8 га сучасних теплиць.

    Аналітики компанії Pro-Consulting підрахували, що на сучасну нову теплицю, з рентабельністю у 35,1%, треба вкласти €5,37 млн. Основна частина інвестицій 82,4%, піде для облаштування самих теплиць, а 10,8% буде витрачено на обладнання та матеріали для виробництва овочів та зелені. Показник у чистому прибутку 35 центів на кожен євро доходу, можна отримати з 6 гектарами землі під теплицями. При цьому, половина з цієї площі пропонується віддати під зелень, а саме: петрушку, кріп салат латук, кінзу та базилік. А інші 3 гектара — під томати та огірки.

    Найбільший дохід від такої теплиці, експерти компанії бачать у виробництві кропу. Він принесе 21,3% доходу, на другому місці за прибутковістю йдуть огірки з 21,1%, на третьому — помідори з 18,3%. В компанії попереджають, що ці інвестиції зі створення тепличного господарства не повернуться в перший же рік. Загальний річний обсяг продажів складе € 4,8 млн.





    Схожі новини
  • Українські овочі не поступаються вартістю завезеним
  • Ціни на ранні овочі суттєво знизилися
  • У 2013 році планується побудувати 52 гектари нових теплиць
  • Огірки подорожчали
  • Огірки та помідори різко подорожчали і зникли з прилавків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Обсяг споживання тепличних культур у наступні 5 років збільшиться в 3-5 рази


За даними Міністерства аграрної політики та продовольства України, вітчизняна теплична продукція забезпечує 20% внутрішніх потреб, у пік сезону цей показники зростає до 50%.

Найбільш всього в Україні вирощується огірки та помідори, їх доля на цьому ринку складає 50% та 44% відповідно. Інша частка, в 6%, припадає на зелень та інші культури. Через низьку рентабельність у 2016 році 6 га площ теплиць змушенні були припинити роботу. Натомість, побудовано 8 га сучасних теплиць.

Аналітики компанії Pro-Consulting підрахували, що на сучасну нову теплицю, з рентабельністю у 35,1%, треба вкласти €5,37 млн. Основна частина інвестицій 82,4%, піде для облаштування самих теплиць, а 10,8% буде витрачено на обладнання та матеріали для виробництва овочів та зелені. Показник у чистому прибутку 35 центів на кожен євро доходу, можна отримати з 6 гектарами землі під теплицями. При цьому, половина з цієї площі пропонується віддати під зелень, а саме: петрушку, кріп салат латук, кінзу та базилік. А інші 3 гектара — під томати та огірки.

Найбільший дохід від такої теплиці, експерти компанії бачать у виробництві кропу. Він принесе 21,3% доходу, на другому місці за прибутковістю йдуть огірки з 21,1%, на третьому — помідори з 18,3%. В компанії попереджають, що ці інвестиції зі створення тепличного господарства не повернуться в перший же рік. Загальний річний обсяг продажів складе € 4,8 млн.





Схожі новини
  • Українські овочі не поступаються вартістю завезеним
  • Ціни на ранні овочі суттєво знизилися
  • У 2013 році планується побудувати 52 гектари нових теплиць
  • Огірки подорожчали
  • Огірки та помідори різко подорожчали і зникли з прилавків

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.