Аграрії надають перевагу автоперевезенню продукції. Так виходить дешевше, ніж залізницею.
Про це повідомляє засновник проекту Zernovoz.in.ua Олександр Мащенко, передає latifundist.com.
«Тарифи "Укрзалізниці" на перевезення впливають на багато що. Наприклад, на доцільність автотранспортних вантажоперевезень. Зараз тарифи постійно зростають, на них також впливають інвестиції приватників в рухомий склад. Будь-який новий побудований вагон — це накопичення потенціалу щодо збільшення розцінок на перевезення», — зазначив Мащенко.
за його словами, автоперевезення — це однозначно дорога логістика. Їх не можна порівнювати з залізничними. Але крім номінальної ціни логістики, є ще поняття ліквідності та доступності. Логістика — це частина зернового трейдингу всередині країни. Вона дозволяє отримати кращу ціну, якщо ти здатний поставити товар в найкоротший термін. Автомобілі, будучи більш дорогий логістикою, мають більш високу ліквідність і дозволяють отримувати більше вигоди при трейдингу, ніж при поставках до умов ЖД.
«Ціни на паливо зростають повільніше, ніж тарифи на залізничні перевезення. Тому поки привабливість автотранспорту зростає. Калькуляція показує, що возити за 200-300 км — це економічно адекватний межа, яка забезпечує автотранспорт, але по факту ми бачимо зерновози, які їздять і за 450-550 км по Україні. Оскільки така ситуація повторюється з року в рік, значить це приносить прибуток, а не збитки», — зазначає Олександр Мащенко.
Нагадаємо, що ПАТ «Укрзалізниця» закликав учасників транспортного ринку будувати плани вантажних перевезень на середньострокову перспективу — три роки.
//agravery.com