Аграрний тиждень. Україна
» » Черкаські борошномели провели низку переговорів з потенційними партнерами в Дубаї
» » Черкаські борошномели провели низку переговорів з потенційними партнерами в Дубаї

    Черкаські борошномели провели низку переговорів з потенційними партнерами в Дубаї


    Делегація «Української мукомельної компанії» провела низку переговорів з потенційними партнерами під час першого дня роботи міжнародної виставки «Gulfood-2018».

    Нагадаємо, що з вісімнадцятого до двадцять другого лютого у місті Дубай (Об`єднанні Арабські Емірати) делегація «Української мукомельної компанії» бере участь у найбільшій у світі виставці харчової промисловості та виробництва напоїв «Gulfood-2018».

    Український сектор на презентації виставки GULFOOD у ОАЕ з першого дня виявив неабиякий інтерес у представників ділових кіл, зацікавлених у закупівлі української продукції АПК.

    Стенд «Української мукомельної компанії» швидко набирає популярності серед учасників виставки.

    «Особливу зацікавленість викликала пропозиція UKRAINIAN FLOUR MILLING COMPANY», – коментує співзасновник компанії Ігор Кобеля, – «Я провів низку результативних перемовин з партнерами з Еміратів, Індії, з іншими потенційними покупцями нашого борошна, яке вже дістало хорошу рекламу у світі».

    Зауважимо, що Gulfood –найбільша в світі та регіоні Перської затоки і країн Близького сходу спеціалізована виставка. Особливою популярністю виставка Gulfood користується у відвідувачів з країн регіону, адже понад 95% продуктів харчування до країн затоки імпортується. Враховуючи значні обсяги реекспорту в ОАЕ, які оцінюються в 15,8 млрд доларів США, виставка Gulfood стає ледь не найважливішим заходом для країн регіону та компаній-експортерів.

    «Відпрацьовуємо величезну кількість потенційних партнерів і звичайних відвідувачів, обговорюємо можливості для розширення співробітництва», коментує Олександр Коротков.

    «Не випереджаючи подій, все ж хочу сказати - завдяки таким зустрічам, географія нашої торгівельної інтервенції стрімко розширюється. Ми бачимо реальну перспективу і корегуємо наші розрахунки стосовно реального попиту на нашу високоякісну продукцію», додає Ігор Кобеля.

    «Попереду переговори та зустрічі з дистриб'юторами з ОАЕ та іншими торговими і виробничими компаніями з країн Перської затоки. Наразі є всі передумови для розширення географії нашого експорту», ділиться планами Олександр Коротков.

    «Це лише перший робочий день нашої делегації. Завдяки нам, український хліб отримує гідне визнання у світі. «Українська мукомельна компанія» поновлює репутацію нашої держави як житниці світу», - прокоментував досягнуті домовленості Ігор Кобеля.

     





    Схожі новини
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • Україна відкрила стенд на міжнародній виставці «Зелений тиждень» у Німеччині
  • «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки
  • «Агро-2007»
  • З КИМ ПОРАДИТИСЯ ФЕРМЕРУ У ДАНІЇ?

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Черкаські борошномели провели низку переговорів з потенційними партнерами в Дубаї


Делегація «Української мукомельної компанії» провела низку переговорів з потенційними партнерами під час першого дня роботи міжнародної виставки «Gulfood-2018».

Нагадаємо, що з вісімнадцятого до двадцять другого лютого у місті Дубай (Об`єднанні Арабські Емірати) делегація «Української мукомельної компанії» бере участь у найбільшій у світі виставці харчової промисловості та виробництва напоїв «Gulfood-2018».

Український сектор на презентації виставки GULFOOD у ОАЕ з першого дня виявив неабиякий інтерес у представників ділових кіл, зацікавлених у закупівлі української продукції АПК.

Стенд «Української мукомельної компанії» швидко набирає популярності серед учасників виставки.

«Особливу зацікавленість викликала пропозиція UKRAINIAN FLOUR MILLING COMPANY», – коментує співзасновник компанії Ігор Кобеля, – «Я провів низку результативних перемовин з партнерами з Еміратів, Індії, з іншими потенційними покупцями нашого борошна, яке вже дістало хорошу рекламу у світі».

Зауважимо, що Gulfood –найбільша в світі та регіоні Перської затоки і країн Близького сходу спеціалізована виставка. Особливою популярністю виставка Gulfood користується у відвідувачів з країн регіону, адже понад 95% продуктів харчування до країн затоки імпортується. Враховуючи значні обсяги реекспорту в ОАЕ, які оцінюються в 15,8 млрд доларів США, виставка Gulfood стає ледь не найважливішим заходом для країн регіону та компаній-експортерів.

«Відпрацьовуємо величезну кількість потенційних партнерів і звичайних відвідувачів, обговорюємо можливості для розширення співробітництва», коментує Олександр Коротков.

«Не випереджаючи подій, все ж хочу сказати - завдяки таким зустрічам, географія нашої торгівельної інтервенції стрімко розширюється. Ми бачимо реальну перспективу і корегуємо наші розрахунки стосовно реального попиту на нашу високоякісну продукцію», додає Ігор Кобеля.

«Попереду переговори та зустрічі з дистриб'юторами з ОАЕ та іншими торговими і виробничими компаніями з країн Перської затоки. Наразі є всі передумови для розширення географії нашого експорту», ділиться планами Олександр Коротков.

«Це лише перший робочий день нашої делегації. Завдяки нам, український хліб отримує гідне визнання у світі. «Українська мукомельна компанія» поновлює репутацію нашої держави як житниці світу», - прокоментував досягнуті домовленості Ігор Кобеля.

 





Схожі новини
  • Близькосхідний Зерновий Конгрес
  • Україна відкрила стенд на міжнародній виставці «Зелений тиждень» у Німеччині
  • «Оболонь» вийшла на ринок країн Перської затоки
  • «Агро-2007»
  • З КИМ ПОРАДИТИСЯ ФЕРМЕРУ У ДАНІЇ?

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.