В рамках проекту з підтримки експорту українських продуктів харчування та напоїв в Японію «Відкриваємо ринок країни, де сходить сонце» попередні півроку проводилась активна робота з українськими компаніями, які обрали своїми амбіціями вихід на ринок Японії. В тому числі, в кінці 2017 року у Мінагрополітики відбулася інформаційна сесія, учасники якої мали нагоду наживо обговорити потенціал та перспективи виходу на японський ринок.
В результаті підготовчої роботи, у період з 6 по 9 березня на українському стенді FoodEx Japan 2018 компанією Consulting Integrated буде представлено 15 компаній-виробників продуктів харчування з України.
Поряд з цим, участь у FoodEx Japan 2018 з власними стендами візьмуть ще 7 виробників – SHABO, Agrofusion, Veres Group, AgroLeader, Honey Bee trade, Galfrost.
Під час візиту заплановані зустрічі з представниками Посольства України в Японії та японськими асоціаціями, а також В2В-зустрічі з дистриб'юторами.
Окрім переговорів, проводитимуться активності з розширення знань про ринок – заплановано відвідування 10 роздрібних магазинів, зустрічі з японськими експертами та організаціями для розширення експортного інструментарію.
Довідково:
Згідно з Експортною стратегією України – дорожньою картою стратегічного розвитку торгівлі на період 2017-2021 років Японія є ринком у фокусі для українського аграрного експорту.
Проект з підтримки експорту українських продуктів харчування та напоїв в Японію «Відкриваємо ринок країни, де сходить сонце» ініційований компанією Consulting Integrated/COIN в 2017 році, що був проголошений «Роком Японії в Україні». Реалізується за інформаційної підтримки Міністерства аграрної політики та продовольства України, у партнерстві з Ukrainiаn Food Export Board (Рада з питань експорту продовольства).
Кінцевою метою проекту є виведення українських компаній та їх продукції на японський ринок.
//minagro.gov.ua