Аграрний тиждень. Україна
» » Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева
» » Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева

    Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева


    Сьогодні Японія знаходиться серед пріоритетних зовнішніх ринків для розширення збуту української аграрної та харчової продукції. І успішне освоєння цього ринку вимагає спільної системної роботи бізнесу і Уряду. Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева під час свого вітального слова на бізнес-сніданку «FOODEX JAPAN - ворота в Азію: на шляху до національного павільйону».

    «Японія є надзвичайно цікавим ринком збуту для українського виробника та експортера не тільки і не стільки з точки зору реалізації сировини, а скільки з точки зору налагодження експорту переробленої та готової харчової продукції, особливо в таких цікавих нішах, як органічні та здорові продукти харчування»,- наголосила Ольга Трофімцева.

    За словами заступника Міністра, в 2017 році двосторонній товарообіг аграрними та харчовими товарами між нашими країнами становив лише $89,2 млн, з яких $85,8 млн - частка експорту українських продуктів. «При цьому, ми бачимо серйозні можливості для розширення товарної номенклатури вітчизняного експорту на ринок Японії вже найближчим часом, в тому числі завдяки активній участі українських компаній у найбільшій продовольчій виставці даного регіону – «FOODEX JAPAN»», - прокоментувала заступник Міністра з питань євроінтеграції. 

    Вона розповіла, що за результатами проведеного аналізу ринку представниками компанії Consulting Integrated та профільних асоціацій, визначено цілий ряд українських продовольчих товарів, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. Йдеться, зокрема, про: кондитерські вироби, снеки та superfood, томатну пасту та інші види паст з овочів та ягід, джеми, консервовані овочі та фрукти, пиво, вино, органічну продукцію, мед, горіхи та інше.

    «Ринок Японії є дуже вибагливим і непростим для виходу на нього. Тому ми спільно з Держпродспоживслужбою активно працюємо над тим, щоб відкривати дану країну для все більшої кількості нашої продукції. Дуже рада відмітити, що 22 компанії з України в цьому році взяли участь в масштабній виставці продуктів харчування та напоїв «FOODEX JAPAN 2018». Окрім цього, 7 українських компаній представляли свою продукцію на власних стендах. Сподіваюсь, що в 2019 році, завдяки спільним зусиллям представників Мінагрополітики, МЕРТ, Export promotion office та зацікавлених виробників, ми зможемо організувати перший Національний стенд України в рамках цієї виставки в Японії»,- резюмувала Ольга Трофімцева.

    Довідково: За результатами 2017 року, загальний експорт українських аграрних продуктів до Японії становив $85,8 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього- $64,1 млн, зернові злаки - $19 млн, молоко згущене - $0,9 млн, залишки та відходи харчової промисловості - $0,5 млн, продукти переробки овочів та плодів - $0,5 млн та інші товари. Імпорт японських агротоварів Україною становив - $3,4 млн, де ключові товари: ефірні масла - $2,1 млн, різні інші харчові товари - $0,6 млн, риби - $0,2 млн, спирт - $0,2 млн, вироби з зерна та хлібних злаків - $0,1 млн та інші.

    Прес-служба Мінагрополітики





    Схожі новини
  • Україна та Ізраїль фіналізували перемовини щодо Угоди про ЗВТ,- Ольга Трофімцева
  • Українські агровиробники візьмуть участь у 43-ій міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв FoodEx Japan 2018
  • Український аграрний експорт до країн ЄС зріс більш ніж на 37% в 2017 році
  • Розвиток агрокластерів в Україні – ефективний інструмент для спільних проектів з іноземними партнерами
  • Україна та Нідерланди визначили пріоритетні напрямки співпраці в аграрному секторі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Японія – серед пріоритетних ринків для експорту української агропродукції,- Ольга Трофімцева


Сьогодні Японія знаходиться серед пріоритетних зовнішніх ринків для розширення збуту української аграрної та харчової продукції. І успішне освоєння цього ринку вимагає спільної системної роботи бізнесу і Уряду. Про це заявила заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева під час свого вітального слова на бізнес-сніданку «FOODEX JAPAN - ворота в Азію: на шляху до національного павільйону».

«Японія є надзвичайно цікавим ринком збуту для українського виробника та експортера не тільки і не стільки з точки зору реалізації сировини, а скільки з точки зору налагодження експорту переробленої та готової харчової продукції, особливо в таких цікавих нішах, як органічні та здорові продукти харчування»,- наголосила Ольга Трофімцева.

За словами заступника Міністра, в 2017 році двосторонній товарообіг аграрними та харчовими товарами між нашими країнами становив лише $89,2 млн, з яких $85,8 млн - частка експорту українських продуктів. «При цьому, ми бачимо серйозні можливості для розширення товарної номенклатури вітчизняного експорту на ринок Японії вже найближчим часом, в тому числі завдяки активній участі українських компаній у найбільшій продовольчій виставці даного регіону – «FOODEX JAPAN»», - прокоментувала заступник Міністра з питань євроінтеграції. 

Вона розповіла, що за результатами проведеного аналізу ринку представниками компанії Consulting Integrated та профільних асоціацій, визначено цілий ряд українських продовольчих товарів, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. Йдеться, зокрема, про: кондитерські вироби, снеки та superfood, томатну пасту та інші види паст з овочів та ягід, джеми, консервовані овочі та фрукти, пиво, вино, органічну продукцію, мед, горіхи та інше.

«Ринок Японії є дуже вибагливим і непростим для виходу на нього. Тому ми спільно з Держпродспоживслужбою активно працюємо над тим, щоб відкривати дану країну для все більшої кількості нашої продукції. Дуже рада відмітити, що 22 компанії з України в цьому році взяли участь в масштабній виставці продуктів харчування та напоїв «FOODEX JAPAN 2018». Окрім цього, 7 українських компаній представляли свою продукцію на власних стендах. Сподіваюсь, що в 2019 році, завдяки спільним зусиллям представників Мінагрополітики, МЕРТ, Export promotion office та зацікавлених виробників, ми зможемо організувати перший Національний стенд України в рамках цієї виставки в Японії»,- резюмувала Ольга Трофімцева.

Довідково: За результатами 2017 року, загальний експорт українських аграрних продуктів до Японії становив $85,8 млн. Ключові товари експорту: тютюн та вироби з нього- $64,1 млн, зернові злаки - $19 млн, молоко згущене - $0,9 млн, залишки та відходи харчової промисловості - $0,5 млн, продукти переробки овочів та плодів - $0,5 млн та інші товари. Імпорт японських агротоварів Україною становив - $3,4 млн, де ключові товари: ефірні масла - $2,1 млн, різні інші харчові товари - $0,6 млн, риби - $0,2 млн, спирт - $0,2 млн, вироби з зерна та хлібних злаків - $0,1 млн та інші.

Прес-служба Мінагрополітики





Схожі новини
  • Україна та Ізраїль фіналізували перемовини щодо Угоди про ЗВТ,- Ольга Трофімцева
  • Українські агровиробники візьмуть участь у 43-ій міжнародній виставці продуктів харчування та напоїв FoodEx Japan 2018
  • Український аграрний експорт до країн ЄС зріс більш ніж на 37% в 2017 році
  • Розвиток агрокластерів в Україні – ефективний інструмент для спільних проектів з іноземними партнерами
  • Україна та Нідерланди визначили пріоритетні напрямки співпраці в аграрному секторі

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.