McDonald's Corp. відмовиться від штучних інгредієнтів у низці своїх продуктів, щоб залучити споживачів, які, як упевнені в компанії, не хочуть вживати в їжу такі речовини, як, наприклад, пропіонат кальцію або бензоат натрію.
Ці та інші штучні добавки, виявлені в булочках, сирі і соусах для окремих найвідоміших бургерів McDonald's, більш не використовуватимуться в складі продуктів американських ресторанів мережі.
У складі "Біг Мака", "Роял чізбургера", а також бургери дитячого меню відтепер не міститимуть штучних консервантів, ароматизаторів і барвників, заявила компанія, передає ІА "Інтерфакс-Україна".
McDonald's прагне стати більш орієнтованою на здорове харчування, очікуючи, що це допоможе компанії повернутися до зростання продажу на американському ринку, що є для неї основним, пише газета The Wall Street Journal.
Навесні цього року McDonald's стала використовувати свіже, а не заморожене м'ясо для виробництва "Роял чізбургера". Крім того, компанія відмовилася від штучних добавок у наггетсах і перейшла на використання вершкового масла замість маргарину при приготуванні "Макмаффіна" з яйцем.
Вже після цих змін продаж наггетсів і бургерів виріс, зазначають у McDonald's.
Відмова від штучних інгредієнтів та їх заміна натуральними скоротить термін зберігання продуктів або потребуватиме їх додаткового заморожування, попередила компанія.
Тоді як у сирі та інших продуктів замінити штучні добавки натуральними виявилося нескладно, проблема виникає із маринованими огірками, що використовують у бургерах McDonald's.
У компанії зазначають, що їй може знадобитися більше двох років, щоб позбутися від штучних добавок при приготуванні огірків, домігшись збереження колишнього смаку.
Відповідно до звітності компанії за другий квартал поточного року, зіставний продаж McDonald's в США виріс на 2,6%. Темпи його підвищення, однак, виявилися гіршими за консенсус-прогноз ринку, що передбачав зростання на 3%.