Аграрний тиждень. Україна
» » На Сході України аграрії скаржаться на логістику
» » На Сході України аграрії скаржаться на логістику

    На Сході України аграрії скаржаться на логістику


     

    На Сході України аграрії скаржаться на логістикуАграрії Донецької та Луганської областей, поля яких прилеглі до зони проведення бойових дій, скаржаться на байдужість влади до вирішення проблем, через які працювати в і без того вкрай складних умовах стає практично неможливо. Зокрема, в останні кілька місяців перед сільгоспвиробниками особливо гостро постало питання щодо неможливості відвантаження продукції з елеваторів через відсутність рухомого складу і локомотивів.

    Про це свідчать результати опитування, проведеного серед членів Всеукраїнської Аграрної Ради (ВАР), які здійснюють свою діяльність у східних областях України.

    «Земельні масиви, які ми обробляємо, межують безпосередньо із зоною проведення бойових дій. Працювати там не тільки важко, але й небезпечно для життя. Але крім ворогів зовнішніх, заважають працювати й вороги внутрішні. Так, в останні кілька місяців «Укрзалізниця» фактично блокує подачу вагонів-зерновозів на станції «Очеретино» і «Фенольна», де розташовані наші елеватори. Це призвело до того, що вантажити або продавати врожай стає практично неможливо», - скаржиться генеральний директор ТОВ «Бета-Агро-Інвест» (Донецька обл.) Віталій Гненний.

    За словами аграрія, ряд операторів ринку вже відмовились співпрацювати з підприємством на даних станціях та відвантажувати зерно з елеваторів. Тому господарство не має змоги поставити продукцію покупцю. При цьому, за словами Гненного, звернення до керівництва «Укрзалізниці» не приносять бажаного результату – чиновники ігнорують проблеми сільгоспвиробників.

    «Виходить, що зерно у нас на елеваторі не купують, самостійно ми теж не можемо його постачати. Виростили хліб, а він нікому не потрібен. Звертатися до чиновників «Укрзалізниці» - марно, нам натякають бути тихішими, аби не було ще гірше. А ще гірше – це як? Наша робота блокується! А ми сіємо, вносимо добрива, платимо нашим пайовикам, сплачуємо податки», - додав Гненний.

    Не краща ситуація склалась на автомобільних шляхах, стверджує керівник СФГ «Мирослава» (Луганська обл.) Ігор Литвин.

    «На дорогах повний колапс, ніхто не проводив ремонтних робіт вже більше чотирьох років. У Сватівському районі дороги вже взагалі немає як такої. Ми 22 км можемо їхати півтори години», - зазначив аграрій.

    За його словами, через відсутність транспортних розв’язок, господарство постійно відчуває проблеми з постачанням палива. «Його або зовсім не привозять, або по дуже завищеній ціні», - сказав Литвин.

    До того ж, сільгоспвиробники додають, що їм постійно доводиться стикатись зі складнощами, пов’язаними зі своїм небезпечним сусідством. Нерідким є явище, коли на полях аграрії знаходять снаряди, техніка вибухає на мінах. А тому аграрії закликають владу допомогти їм у цих складних умовах та хоча б не перешкоджати їх діяльності.

    Нагадаємо, вітчизняні сільгоспвиробники з усіх областей скаржаться на логістичні проблеми, викликані нестачею локомотивів. Через постійні затримки в подачі вагонів аграрії нерідко зривають зовнішньоекономічні контракти. Однак навіть коли підприємства мають у розпорядженні приватний вагонний парк, вони все одно не встигають швидко відвантажити продукцію через низьку оборотність вагонів. А тому допуск приватної тяги на український ринок сприятиме збільшенню оборотності вагонів-зерновозів та безперебійному експорту аграрної продукції.


    Прес-служба ВАР





    Схожі новини
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Нестача локомотивів та низька оборотність вагонів-зерновозів призводить до збитків українських аграріїв
  • Аграрії вимагають зустрічі з головою наглядової ради Укрзалізниці
  • ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Сході України аграрії скаржаться на логістику


 

На Сході України аграрії скаржаться на логістикуАграрії Донецької та Луганської областей, поля яких прилеглі до зони проведення бойових дій, скаржаться на байдужість влади до вирішення проблем, через які працювати в і без того вкрай складних умовах стає практично неможливо. Зокрема, в останні кілька місяців перед сільгоспвиробниками особливо гостро постало питання щодо неможливості відвантаження продукції з елеваторів через відсутність рухомого складу і локомотивів.

Про це свідчать результати опитування, проведеного серед членів Всеукраїнської Аграрної Ради (ВАР), які здійснюють свою діяльність у східних областях України.

«Земельні масиви, які ми обробляємо, межують безпосередньо із зоною проведення бойових дій. Працювати там не тільки важко, але й небезпечно для життя. Але крім ворогів зовнішніх, заважають працювати й вороги внутрішні. Так, в останні кілька місяців «Укрзалізниця» фактично блокує подачу вагонів-зерновозів на станції «Очеретино» і «Фенольна», де розташовані наші елеватори. Це призвело до того, що вантажити або продавати врожай стає практично неможливо», - скаржиться генеральний директор ТОВ «Бета-Агро-Інвест» (Донецька обл.) Віталій Гненний.

За словами аграрія, ряд операторів ринку вже відмовились співпрацювати з підприємством на даних станціях та відвантажувати зерно з елеваторів. Тому господарство не має змоги поставити продукцію покупцю. При цьому, за словами Гненного, звернення до керівництва «Укрзалізниці» не приносять бажаного результату – чиновники ігнорують проблеми сільгоспвиробників.

«Виходить, що зерно у нас на елеваторі не купують, самостійно ми теж не можемо його постачати. Виростили хліб, а він нікому не потрібен. Звертатися до чиновників «Укрзалізниці» - марно, нам натякають бути тихішими, аби не було ще гірше. А ще гірше – це як? Наша робота блокується! А ми сіємо, вносимо добрива, платимо нашим пайовикам, сплачуємо податки», - додав Гненний.

Не краща ситуація склалась на автомобільних шляхах, стверджує керівник СФГ «Мирослава» (Луганська обл.) Ігор Литвин.

«На дорогах повний колапс, ніхто не проводив ремонтних робіт вже більше чотирьох років. У Сватівському районі дороги вже взагалі немає як такої. Ми 22 км можемо їхати півтори години», - зазначив аграрій.

За його словами, через відсутність транспортних розв’язок, господарство постійно відчуває проблеми з постачанням палива. «Його або зовсім не привозять, або по дуже завищеній ціні», - сказав Литвин.

До того ж, сільгоспвиробники додають, що їм постійно доводиться стикатись зі складнощами, пов’язаними зі своїм небезпечним сусідством. Нерідким є явище, коли на полях аграрії знаходять снаряди, техніка вибухає на мінах. А тому аграрії закликають владу допомогти їм у цих складних умовах та хоча б не перешкоджати їх діяльності.

Нагадаємо, вітчизняні сільгоспвиробники з усіх областей скаржаться на логістичні проблеми, викликані нестачею локомотивів. Через постійні затримки в подачі вагонів аграрії нерідко зривають зовнішньоекономічні контракти. Однак навіть коли підприємства мають у розпорядженні приватний вагонний парк, вони все одно не встигають швидко відвантажити продукцію через низьку оборотність вагонів. А тому допуск приватної тяги на український ринок сприятиме збільшенню оборотності вагонів-зерновозів та безперебійному експорту аграрної продукції.


Прес-служба ВАР





Схожі новини
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Нестача локомотивів та низька оборотність вагонів-зерновозів призводить до збитків українських аграріїв
  • Аграрії вимагають зустрічі з головою наглядової ради Укрзалізниці
  • ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність
  • Укрзалізниця зняла обмеження на подачу зерновозів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.