Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність
» » ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність

    ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність


    ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативністьСучасний елеватор групи компаній UkrLandFarming на Житомирщині в Овруцькому районі, який працює за схемою «поле-елеватор-порт», здатен забезпечити поставку зерна від моменту подачі вагона до приходу в порт за 4 дні.

    Як розповіла операційний директор UkrLandFarming Галина Ковток, за умови, що наразі середня оборотність вагонів в ПАТ «Укрзалізниці» складає 11-15 днів, елеватор «Порттрансбуд» міг забезпечити ідеальні умови робити і підвищити оборотність, передає agroportal.ua.

    «Наша компанія вклала величезні кошти в залізничне полотно довжиною 2 км до станції Овруч. Ми отримали можливість відправляти зерно в морський порт залізницею прямо з елеватора. Це було велике капіталовкладення для компанії, але ми це зробили, бо хотіли зробити елеватор оперативним і мобільним. Сьогодні ж маємо величезні проблеми з вагонами», — зазначає Галина Ковток. 

    За її словами, вагони ПАТ «Укрзалізниці» вичерпали час експлуатації і їх потрібно оновлювати, оскільки середній вік вагонів доходить до 30 років. 

    Галина Ковток зазначає, що придбати власні вагони не дозволяє великий термін окупності капіталовкладень — 14 років.

    «Можливо, ситуацію змогла б покращити система автоматичного розподілу вагонів, але, на превеликий жаль, вона не працює, натомість ПАТ "Укрзалізниця" продовжує методом ручного керування розприділяти вагони», — додала вона.

     
    Довідка:

    Елеватор «Порттрансбуд» ГК UkrLandFarming у с. Радчиці Овруцького р-ну Житомирської обл. має потужність 100 тис. т одночасного зберігання пшениці. Зерносховищем користуються як підприємства групи UkrLandFarming (60% зерна), так і інші підприємства регіону (40% надходжень). За добу «Порттрансбуд» приймає 3 тис. т зернових з Житомирської та Київської областей. На елеваторі може зберігатися 11 культур. Крім того, компанія UkrLandFarming має ще 16 елеваторів, серед яких два найпотужніших у Європі: в м. Заводське Полтавської обл., потужністю 464 тис. т, та у смт. Степанівка Сумської обл.  — на 488 тис. т.

     

    //agravery.com/





    Схожі новини
  • Проблеми з вантажоперевезеннями
  • Аграріям загрожує транспортний колапс
  • "Агропросперіс" придбав 50 вагонів
  • Козаченко узяв участь у відкритті елеватора ULF на Житомирщині
  • На Житомирщині відкрили новий елеватор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність


ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативністьСучасний елеватор групи компаній UkrLandFarming на Житомирщині в Овруцькому районі, який працює за схемою «поле-елеватор-порт», здатен забезпечити поставку зерна від моменту подачі вагона до приходу в порт за 4 дні.

Як розповіла операційний директор UkrLandFarming Галина Ковток, за умови, що наразі середня оборотність вагонів в ПАТ «Укрзалізниці» складає 11-15 днів, елеватор «Порттрансбуд» міг забезпечити ідеальні умови робити і підвищити оборотність, передає agroportal.ua.

«Наша компанія вклала величезні кошти в залізничне полотно довжиною 2 км до станції Овруч. Ми отримали можливість відправляти зерно в морський порт залізницею прямо з елеватора. Це було велике капіталовкладення для компанії, але ми це зробили, бо хотіли зробити елеватор оперативним і мобільним. Сьогодні ж маємо величезні проблеми з вагонами», — зазначає Галина Ковток. 

За її словами, вагони ПАТ «Укрзалізниці» вичерпали час експлуатації і їх потрібно оновлювати, оскільки середній вік вагонів доходить до 30 років. 

Галина Ковток зазначає, що придбати власні вагони не дозволяє великий термін окупності капіталовкладень — 14 років.

«Можливо, ситуацію змогла б покращити система автоматичного розподілу вагонів, але, на превеликий жаль, вона не працює, натомість ПАТ "Укрзалізниця" продовжує методом ручного керування розприділяти вагони», — додала вона.

 
Довідка:

Елеватор «Порттрансбуд» ГК UkrLandFarming у с. Радчиці Овруцького р-ну Житомирської обл. має потужність 100 тис. т одночасного зберігання пшениці. Зерносховищем користуються як підприємства групи UkrLandFarming (60% зерна), так і інші підприємства регіону (40% надходжень). За добу «Порттрансбуд» приймає 3 тис. т зернових з Житомирської та Київської областей. На елеваторі може зберігатися 11 культур. Крім того, компанія UkrLandFarming має ще 16 елеваторів, серед яких два найпотужніших у Європі: в м. Заводське Полтавської обл., потужністю 464 тис. т, та у смт. Степанівка Сумської обл.  — на 488 тис. т.

 

//agravery.com/





Схожі новини
  • Проблеми з вантажоперевезеннями
  • Аграріям загрожує транспортний колапс
  • "Агропросперіс" придбав 50 вагонів
  • Козаченко узяв участь у відкритті елеватора ULF на Житомирщині
  • На Житомирщині відкрили новий елеватор

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.