 З 21 по 25 жовтня 2018 року українські виробники продовольства взяли участь у провідній виставці продуктів харчування SIAL Paris 2018.
З 21 по 25 жовтня 2018 року українські виробники продовольства взяли участь у провідній виставці продуктів харчування SIAL Paris 2018.    
Вже не вперше Рада з питань експорту продовольства (UFEB) організовує спільну експозицію українських представників продовольства в рамках SIAL Paris (нагадаємо, у 2016 році була організована експозиція українських представників м'ясо-молочного бізнесу, де українські виробники напрацювали значну кількість потенційних контактів). Зважаючи на успіх минулої виставки, ми не змогли оминути SIAL і цього року.
Про це повідомляє прес-служба Ради з питань експорту продовольства (UFEB).
Провідна міжнародна виставка продуктів харчування пройшла 21-25 жовтня 2018 року у м. Париж і зібрала на своєму майданчику в 215 тис. квадратних метрів більше 7 200 експонентів з 109 країн світу. 160 000 відвідувачів з різних куточків відвідали павільйони компаній продовольчого сектору, серед яких були і представники українського бізнесу.
 Цьогорічна
 українська експозиція була представлена вже більш різноманітними 
групами продуктів: традиційні та крафтові сири, масло, сухі молочні 
суміші, морозиво, насіння гарбуза та соняшника, горіхи, зернові та 
бобові культури, мед, заморожені ягоди, енергетичні напої та снеки, 
курятина.
Цьогорічна
 українська експозиція була представлена вже більш різноманітними 
групами продуктів: традиційні та крафтові сири, масло, сухі молочні 
суміші, морозиво, насіння гарбуза та соняшника, горіхи, зернові та 
бобові культури, мед, заморожені ягоди, енергетичні напої та снеки, 
курятина.
Учасниками української бізнес-делегації на SIAL Paris 2018 були: Ardis Group, Мілкіленд, Ласунка, ГрадОлія, M.A.R. Pumpkin seeds, Агролідер, Асканія-Пак, Мед Поділля, Галфрост, Напої+, Пан Курчак.
Крім представлення на стенді, для українського продовольства були організовані b2b зустрічі з торговими мережами, імпортерами та трейдерами, а це можливість провести прямі переговори з уже потенційними партнерами.
«У 2016 році вже приймали участь у SIAL Parіs з UFEB. Тоді мали змогу напрацювали низку потенційних контактів. Коли з’явилася інформація про можливості взяти участь цього року, то, звичайно, прийняли позитивне рішення і не пошкодували. На виставці ми представили сири, масло, сухі молочні суміші, які зацікавили представників з Європи та Китаю. Загалом отримали значну кількість контактів, які будемо опрацьовувати і налагоджувати подальшу співпрацю», - Сергій Кисельов, директор ТОВ "Мілкіленд Інтермаркет”.
«Сьогодні українцям не вистачає віри у свій продукт та більш амбітних цілей. Як показала участь у SIAL Parіs 2018, наш крафтовий сир може конкурувати по якості з європейськими «artisan cheese» (artisan cheese – крафтові сири у Європі). Саме у Франції дуже розвинена культура споживання крафтових сирів і для них величезне значення мають оригінальність смаку та якість. Зазначу, що завдяки високій якості та відповідності споживчому запиту, українською продукцією зацікавилися гості з різних країн. Важливо, що все-таки цього року набагато більше компаній готові пропонувати свою продукцію та брати участь у міжнародних виставках. Участь у таких виставках – це нагода показати Україну як країну, що виробляє якісні продукти з особливою рецептурою та смаком, які цікаві зарубіжним імпортерам», - Дмитро Чернов, CEO компанії Ardis Group.
У рамках виставки також відбувся Форум Україно-європейської співпраці, і спеціально для делегації українського бізнесу було організовано Україно-французький вечір,
 який був присвячений налагодженню зв'язків між нашими країнами. Захід 
пройшов під патронатом Надзвичайного та Повноважного Посла України у 
Франції Олега Шамшура та за підтримки Заступника міністра аграрної 
політики та продовольства України з питань євроінтеграції Ольги 
Трофімцевої.
	
Забезпечення безперебійної роботи сільськогосподарської техніки безпосередньо залежить від своєчасного та якісного
Докладніше