Державна продовольчо-зернова корпорації України збільшила обсяги реалізації борошна та висівок на внутрішній ринок більше, ніж в 1,5 рази.
Про це повідомляє прес-служба ПАТ "ДПЗКУ".
Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року держкорпорацією, липень-жовтень 2018 р., було реалізовано 36,3 тис. тонн борошна та висівок, що складає 22% від планових показників та на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.
Не зважаючи на високий рівень конкуренції на внутрішньому ринку та підвищення вартості борошномельної продукції, ДПЗКУ успішно реалізовує переробну продукцію, щомісячно виконуючи плани з продажу. Збільшення обсягів реалізації досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого розташування підприємств та оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей.
На сьогодні більше 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні продукцію з індивідуальними якісними характеристиками.
Окрім того, найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою. В корпорації розраховують, що поєднання високої якості та конкурентної ціни буде сприяти стабільному попиту на неї з боку покупців.