Аграрний тиждень. Україна
» » ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркою
» » ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркою

    ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркою


    ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркоюДержавна продовольчо-зернова корпорації України збільшила обсяги реалізації борошна та висівок на внутрішній ринок більше, ніж в 1,5 рази.

    Про це повідомляє прес-служба ПАТ "ДПЗКУ".

    Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року держкорпорацією, липень-жовтень 2018 р., було реалізовано 36,3 тис. тонн борошна та висівок, що складає 22% від планових показників та на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.

     

    Не зважаючи на високий рівень конкуренції на внутрішньому ринку та підвищення вартості борошномельної продукції, ДПЗКУ успішно реалізовує переробну продукцію, щомісячно виконуючи плани з продажу. Збільшення обсягів реалізації  досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого  розташування підприємств та оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей.

    На сьогодні більше 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні продукцію з індивідуальними якісними характеристиками.

    Окрім того, найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою. В корпорації розраховують, що  поєднання високої якості та конкурентної ціни буде сприяти стабільному попиту на неї з боку покупців.






    Схожі новини
  • ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації готової продукції
  • ДПЗКУ експортувала близько 17 тис. т борошномельної продукції
  • Державна зернова корпорація вдвічі збільшила експорт борошна
  • У ДПЗКУ ЗБІЛЬШИЛИ ОБСЯГИ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
  • ДПЗКУ утримує позицію лідера за експортом українського борошна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркою


ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки під власною торговою маркоюДержавна продовольчо-зернова корпорації України збільшила обсяги реалізації борошна та висівок на внутрішній ринок більше, ніж в 1,5 рази.

Про це повідомляє прес-служба ПАТ "ДПЗКУ".

Так, за перші чотири місяці поточного маркетингового року держкорпорацією, липень-жовтень 2018 р., було реалізовано 36,3 тис. тонн борошна та висівок, що складає 22% від планових показників та на 56% перевищує обсяги відвантаження аналогічного періоду минулого року.

 

Не зважаючи на високий рівень конкуренції на внутрішньому ринку та підвищення вартості борошномельної продукції, ДПЗКУ успішно реалізовує переробну продукцію, щомісячно виконуючи плани з продажу. Збільшення обсягів реалізації  досягнуто за рахунок гнучкої цінової політики, вдалого  розташування підприємств та оптимізації логістики та ефективному використанню власних виробничих потужностей.

На сьогодні більше 65% контрагентів ДПЗКУ на внутрішньому ринку – це виробники готової продукції (макаронні фабрики, хлібозаводи, пекарні), що, в свою чергу, забезпечує корпорації можливість пропонувати кожному з них індивідуальні продукцію з індивідуальними якісними характеристиками.

Окрім того, найближчим часом ДПЗКУ планує увійти в роздрібні мережі України з продукцією переробки вже під власною торговою маркою. В корпорації розраховують, що  поєднання високої якості та конкурентної ціни буде сприяти стабільному попиту на неї з боку покупців.






Схожі новини
  • ДПЗКУ збільшує обсяги реалізації готової продукції
  • ДПЗКУ експортувала близько 17 тис. т борошномельної продукції
  • Державна зернова корпорація вдвічі збільшила експорт борошна
  • У ДПЗКУ ЗБІЛЬШИЛИ ОБСЯГИ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
  • ДПЗКУ утримує позицію лідера за експортом українського борошна

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

    Аграрний тиждень. Україна

    Всеукраїнський діловий портал «Аграрний тиждень. Україна» створений з метою достовірного і своєчасного висвітлення об’єктивної інформації про реальний стан і роботу аграрного сектору України.


    Розрахований на власників, керівників і фахівців господарств і переробних підприємств; обласні та районні адміністрації, головні управління агропромислового розвитку; вищі учбові заклади аграрного напрямку I-IV ступенів акредитації, представників галузевих об’єднань і організацій, фермерів, і виходитиме за їх інформаційної підтримки.



    © 2006-2024 "Аграрний тиждень. Україна"

    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
    «    April 2024    »
    MonTueWedThuFriSatSun
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930