Аграрний тиждень. Україна
» » Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
» » Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим

    Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим


    За результатами дослідження ринку перевезень вантажів залізничним транспортом в Україні Антимонопольний комітет повідомив, що тарифи АТ «Укрзалізниця» на надання вагонів в оренду є ринковими. Звіт даного дослідження опубліковано на сайті АМКУ.

    «Плата за використання вагонів АТ «Укрзалізниця» розраховується за єдиною для всіх суб'єктів господарювання формулою, складові якої не викликають заперечень із точки зору економічного аналізу. Вартість надання в користування вагонів АТ «Укрзалізниця» порівняна з вартістю аналогічних вагонів приватних операторів», - ідеться у висновках комітету.

    Крім того, АМКУ підтвердив факт природної монополії Укрзалізниці на ринку надання в користування залізничного транспорту і майже 100% частку компанії на ринку надання послуг локомотивів на залізничних шляхах загального користування, оскільки відсутня необхідна нормативно-правова база. При цьому наголошується, що на ринку надання послуг вантажних залізничних вагонів існує конкуренція між Укрзалізницею та приватними операторами, проте «подальшого її розвитку перешкоджає неможливість допуску приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування».

    «Розвиток конкуренції на ринку перевезень вантажів залізничним транспортом стримується неможливістю допуску приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування внаслідок відсутності належної нормативно-правової бази», - підкреслили в комітеті.

    Для вирішення даної ситуації АМКУ пропонує допустити приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування, для чого необхідно розробити відповідну нормативно-правову базу, ухвалити нову редакцію Закону України «Про залізничний транспорт», а також створити незалежного регулятора у галузі транспорту.

     
    https://www.apk-inform.com





    Схожі новини
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Білорусь затримала 130 вагонів з українськими товарами
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим


За результатами дослідження ринку перевезень вантажів залізничним транспортом в Україні Антимонопольний комітет повідомив, що тарифи АТ «Укрзалізниця» на надання вагонів в оренду є ринковими. Звіт даного дослідження опубліковано на сайті АМКУ.

«Плата за використання вагонів АТ «Укрзалізниця» розраховується за єдиною для всіх суб'єктів господарювання формулою, складові якої не викликають заперечень із точки зору економічного аналізу. Вартість надання в користування вагонів АТ «Укрзалізниця» порівняна з вартістю аналогічних вагонів приватних операторів», - ідеться у висновках комітету.

Крім того, АМКУ підтвердив факт природної монополії Укрзалізниці на ринку надання в користування залізничного транспорту і майже 100% частку компанії на ринку надання послуг локомотивів на залізничних шляхах загального користування, оскільки відсутня необхідна нормативно-правова база. При цьому наголошується, що на ринку надання послуг вантажних залізничних вагонів існує конкуренція між Укрзалізницею та приватними операторами, проте «подальшого її розвитку перешкоджає неможливість допуску приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування».

«Розвиток конкуренції на ринку перевезень вантажів залізничним транспортом стримується неможливістю допуску приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування внаслідок відсутності належної нормативно-правової бази», - підкреслили в комітеті.

Для вирішення даної ситуації АМКУ пропонує допустити приватних операторів локомотивної тяги на залізничні колії загального користування, для чого необхідно розробити відповідну нормативно-правову базу, ухвалити нову редакцію Закону України «Про залізничний транспорт», а також створити незалежного регулятора у галузі транспорту.

 
https://www.apk-inform.com





Схожі новини
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Пропозиція зерновозів становить 2,7 тис. вагонів
  • Білорусь затримала 130 вагонів з українськими товарами
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • Україна ризикує втратити ринок вантажних перевезень - Укрзалізниця

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.