Аграрний тиждень. Україна
» » Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в Малайзії
» » Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в Малайзії

    Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в Малайзії


    Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в МалайзіїУкраїнська компанія Малбі Фудс, що є одним з провідних виробників шоколаду та інших кондитерських виробів в Україні під кількома відомими брендами, такими як «Millennium» та «Любимов», продовжує активно розширювати географію експорту своєї солодкої продукції.
     
    Завдяки участі в торговій місії, організованій проектом розвитку експорту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) до Сінгапуру та Малайзії, Millennium став першим українським брендом, що був включений до основного каталогу найбільшого он-лайн супермаркету Сінгапуру RedMart. А вже за кілька тижнів по цьому, продукція під брендами Millennium та Любимов з’явилася в одній з провідних мереж супермаркетів столиці Малайзії, Куала-Лумпур.
     
    «Дуже приємно давати відгук про позитивний досвід торгової місії до Сингапуру та Малайзії вже вдруге.  На сьогоднішній день вже було здійснено декілька поставок продукції ТМ "Millennium” та ТМ "Любимов” до Малайзії. Поки що це незначний крок у світовому розрізі, але великий крок для нашої компанії.  Сподіваємося, що згодом населення Малайзії "розсмакує” наш шоколад і ми збільшимо обсяг продажів», говорить Ольга Десятко, керівник відділу розвитку експорту Малбі Фудс.
     
    Великий потенціал для поставок в цей регіон української продукції відмічає і Андрій Ярмак, керівник проекту розвитку експорту, та економіст інвестиційного департаменту ФАО. «Потрапити до каталогу RedMart реально – доведено нашою практикою. А коли ти потрапив до цього каталогу, то відразу вся Азія дізнається про тебе, бо всі відслідковують нових постачальників, яких знаходить цей підрозділ компанії Alibaba», – говорить експерт.
      





    Схожі новини
  • «Авангард» планує збільшити частку експорту до 70%
  • Гонконг зацікавлений в українському шоколаді
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в Малайзії


Український шоколад продовжує підкорювати Азію – тепер наші солодощі в МалайзіїУкраїнська компанія Малбі Фудс, що є одним з провідних виробників шоколаду та інших кондитерських виробів в Україні під кількома відомими брендами, такими як «Millennium» та «Любимов», продовжує активно розширювати географію експорту своєї солодкої продукції.
 
Завдяки участі в торговій місії, організованій проектом розвитку експорту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) до Сінгапуру та Малайзії, Millennium став першим українським брендом, що був включений до основного каталогу найбільшого он-лайн супермаркету Сінгапуру RedMart. А вже за кілька тижнів по цьому, продукція під брендами Millennium та Любимов з’явилася в одній з провідних мереж супермаркетів столиці Малайзії, Куала-Лумпур.
 
«Дуже приємно давати відгук про позитивний досвід торгової місії до Сингапуру та Малайзії вже вдруге.  На сьогоднішній день вже було здійснено декілька поставок продукції ТМ "Millennium” та ТМ "Любимов” до Малайзії. Поки що це незначний крок у світовому розрізі, але великий крок для нашої компанії.  Сподіваємося, що згодом населення Малайзії "розсмакує” наш шоколад і ми збільшимо обсяг продажів», говорить Ольга Десятко, керівник відділу розвитку експорту Малбі Фудс.
 
Великий потенціал для поставок в цей регіон української продукції відмічає і Андрій Ярмак, керівник проекту розвитку експорту, та економіст інвестиційного департаменту ФАО. «Потрапити до каталогу RedMart реально – доведено нашою практикою. А коли ти потрапив до цього каталогу, то відразу вся Азія дізнається про тебе, бо всі відслідковують нових постачальників, яких знаходить цей підрозділ компанії Alibaba», – говорить експерт.
  





Схожі новини
  • «Авангард» планує збільшити частку експорту до 70%
  • Гонконг зацікавлений в українському шоколаді
  • Українських виробників чекають на ринках Азії: результати торгових місій до В’єтнаму, Сінгапуру та Південної Кореї
  • В країнах Азії шалений попит на українське м'ясо
  • Корпорація «Бісквіт-Шоколад» має намір розширити географію поставок в Азії

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.