Аграрний тиждень. Україна
» » Українські органіки викликали міжнародний фурор
» » Українські органіки викликали міжнародний фурор

    Українські органіки викликали міжнародний фурор


    Лютий – місяць, коли відбуваються дві знакові події: у Голівуді вручають Оскар, а у Нюрнберзі проходить найбільша світова виставка органічних продуктів Biofach. Цього року вона 30-та, ювілейна. Дата виявилася для українців щасливою (13 лютого): лише за перший день у Національному павільйоні відбулося більше 300 ділових зустрічей. Переважна більшість – нові контакти. Нашою продукцією серйозно зацікавилися представники Нідерландів, Данії, Франції, Іспанії, Канади, Бельгії, США, Нової Зеландії, Японії і т.д. – це найбільші ринки збуту.
    Чому цей захід такий важливий? Він формує тренди та висвітлює тенденції на світовому ринку органіки. А виробництво органічних продуктів –найперспективніший напрям АПК з точки зору економіки, екології та здоров’я. І конкуренція дуже висока, тому задіяні й наукові дослідження, і кращі технології, і потужний маркетинг. Проте на такі продукти у світі величезний попит, вони дорогі, а відтак і додана вартість висока. На щастя, в цій сфері ми вчасно включилися в глобальні  процеси. 
    –В Україні швидко зростає  кількість виробників органіки. 15 років назад їх було у 4 рази менше, ніж сьогодні, – говорить в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева. – Уже зараз продаємо сертифіковану органічну продукцію в понад 40 країн. Україна займає 11-е місце серед європейських країн за загальною площею сільськогосподарських угідь, сертифікованих як органічні. Зараз їх близько 290 тис. га, і понад 90 тис. га земель знаходяться в перехідному періоді. Але це лише 1% від наших земель, а їх може бути як мінімум 5%. 
    Єдине, що не дозволяє нашим фермерам стати абсолютними лідерами, поки ще слабкий маркетинг. Для того, щоб про вітчизняних виробників дізнався світ, на BioFach вирушила величезна і поважна делегація: понад 50 компаній-учасників (це 3-тє місце після Китаю та Польщі) на чолі з Ольгою Трофімцевою. А Національний павільйон OrganicUkraineBusinessHub у 2019-му просто вражає розмахом і новинками (готували його цілий рік).
    Головний координатор Національного павільйону Дмитро Титаренко (він же - організатор найбільшого національного аграрного форуму Agroport), розповідає, що на заходах такого рівня кількість учасників і площа   обмежені. Заявки подаються заздалегідь. Вже у вересні все розписано і докупити місце неможливо. Наш павільйон цьогоріч один із найбільших – 130 квадратних метрів, і представлений по-новому – в форматі BusinessHub. 
    - Це павільйон openspace. Встановили кілька вітрин, по кутах нашого павільйону: в одній представлено сировинний напрямок, в іншій –перероблена продукція, в третій – продукція тваринництва, – розповідає Дмитро Титаренко. – Зона трансформується під різні формати заходів: переговори, презентації компаній, дискусійні панелі, а також неформальне спілкування: традиційно на 2-й день виставки проходить День вишиванки. 
    Цього року особливу увагу приділили брендингу: павільйон, сайт, органайзери для учасників, графічна продукція тощо – все під логотипомbuyorganic.in.ua. Тепер це національний бренд. Основною частиною експозиції став наш прапор – він не тільки вже добре упізнається в світі, а й підсвідомо асоціюється із землеробством. І це, до речі, найбільший прапор України на міжнародних заходах: 5х14 м.
    Усе, щоб привернути додаткову увагу до експозиції. А показати є що. 
    - Українська органіка розвивається дуже швидко. Збільшується не тільки виробництво сировини, але й готового продукту, – розповідає співкоординатор Національного павільйону, президент ГС «Органічна Україна» Олена Березовська.– Є, звісно,  і сировина (зерно, ягоди), але цього року як ніколи велика частка переробленої продукції: олія, чаї, мед, томатна паста, молочна продукція, соки, фруктові пасти тощо – більше 400 найменувань. Також уперше представлені біопрепарати, дозволені в органічному виробництві. 
    Здивувала Україна і технологічними новинками. Сенсацією минулорічного Biofach став мобільний додаток Agroportex.Bio, який допомагає без посередників знайти виробнику та покупцю один одного. Унікальною розробкою відразу зацікавилися іноземці, тож цього року українці продемонстрували англомовну версію, якою зможуть скористатися фермери в інших країнах світу. А ще показали мобільну лабораторію для експрес-діагностики продуктів харчування «BIOsens» і мобільний додаток для органічних виробників OrganicHelper. 
    Між іншим, нинішній захід повністю організований зусиллями бізнесу і лише коштами виробників. Це свідчить про велику віддачу від участі у виставці та є прикладом сталого розвитку органічного ринку в Україні.
    - Ми вже учетверте на виставці і це найкращий майданчик для зустрічі як з потенційними, так і з уже існуючими партнерами, – говорить засновник компанії «Арніка» Андрій Пилипченко. – Нам потрібен національний бренд: коли буде довіра до українського виробника загалом, буде значно легше працювати і кожному зокрема. На Biofach якраз і проводиться ця глобальна робота.
    До речі, Biofach для органіків хоч і найбільш масштабна подія, та вона тільки розпочинає робочий  рік. Адже на 2019-й заплановано чимало активностей. Вже скоро в Одесі відбудеться 3-ій Міжнародний конгрес «Органічна Україна 2019», потім регіональні форуми і, звісно, Agroport – у Львові (21-23 березня), Херсоні та Харкові. 





    Схожі новини
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Внутрішнє споживання органічних продуктів цього року може сягнути 25 млн євро
  • Агроновини. Ринок органічних продуктів до кінця року зросте на третину
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"
  • Грунти України щорічно втрачають у середньому 500-700 кг гумусу на гектарі - експерти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Українські органіки викликали міжнародний фурор


Лютий – місяць, коли відбуваються дві знакові події: у Голівуді вручають Оскар, а у Нюрнберзі проходить найбільша світова виставка органічних продуктів Biofach. Цього року вона 30-та, ювілейна. Дата виявилася для українців щасливою (13 лютого): лише за перший день у Національному павільйоні відбулося більше 300 ділових зустрічей. Переважна більшість – нові контакти. Нашою продукцією серйозно зацікавилися представники Нідерландів, Данії, Франції, Іспанії, Канади, Бельгії, США, Нової Зеландії, Японії і т.д. – це найбільші ринки збуту.
Чому цей захід такий важливий? Він формує тренди та висвітлює тенденції на світовому ринку органіки. А виробництво органічних продуктів –найперспективніший напрям АПК з точки зору економіки, екології та здоров’я. І конкуренція дуже висока, тому задіяні й наукові дослідження, і кращі технології, і потужний маркетинг. Проте на такі продукти у світі величезний попит, вони дорогі, а відтак і додана вартість висока. На щастя, в цій сфері ми вчасно включилися в глобальні  процеси. 
–В Україні швидко зростає  кількість виробників органіки. 15 років назад їх було у 4 рази менше, ніж сьогодні, – говорить в.о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева. – Уже зараз продаємо сертифіковану органічну продукцію в понад 40 країн. Україна займає 11-е місце серед європейських країн за загальною площею сільськогосподарських угідь, сертифікованих як органічні. Зараз їх близько 290 тис. га, і понад 90 тис. га земель знаходяться в перехідному періоді. Але це лише 1% від наших земель, а їх може бути як мінімум 5%. 
Єдине, що не дозволяє нашим фермерам стати абсолютними лідерами, поки ще слабкий маркетинг. Для того, щоб про вітчизняних виробників дізнався світ, на BioFach вирушила величезна і поважна делегація: понад 50 компаній-учасників (це 3-тє місце після Китаю та Польщі) на чолі з Ольгою Трофімцевою. А Національний павільйон OrganicUkraineBusinessHub у 2019-му просто вражає розмахом і новинками (готували його цілий рік).
Головний координатор Національного павільйону Дмитро Титаренко (він же - організатор найбільшого національного аграрного форуму Agroport), розповідає, що на заходах такого рівня кількість учасників і площа   обмежені. Заявки подаються заздалегідь. Вже у вересні все розписано і докупити місце неможливо. Наш павільйон цьогоріч один із найбільших – 130 квадратних метрів, і представлений по-новому – в форматі BusinessHub. 
- Це павільйон openspace. Встановили кілька вітрин, по кутах нашого павільйону: в одній представлено сировинний напрямок, в іншій –перероблена продукція, в третій – продукція тваринництва, – розповідає Дмитро Титаренко. – Зона трансформується під різні формати заходів: переговори, презентації компаній, дискусійні панелі, а також неформальне спілкування: традиційно на 2-й день виставки проходить День вишиванки. 
Цього року особливу увагу приділили брендингу: павільйон, сайт, органайзери для учасників, графічна продукція тощо – все під логотипомbuyorganic.in.ua. Тепер це національний бренд. Основною частиною експозиції став наш прапор – він не тільки вже добре упізнається в світі, а й підсвідомо асоціюється із землеробством. І це, до речі, найбільший прапор України на міжнародних заходах: 5х14 м.
Усе, щоб привернути додаткову увагу до експозиції. А показати є що. 
- Українська органіка розвивається дуже швидко. Збільшується не тільки виробництво сировини, але й готового продукту, – розповідає співкоординатор Національного павільйону, президент ГС «Органічна Україна» Олена Березовська.– Є, звісно,  і сировина (зерно, ягоди), але цього року як ніколи велика частка переробленої продукції: олія, чаї, мед, томатна паста, молочна продукція, соки, фруктові пасти тощо – більше 400 найменувань. Також уперше представлені біопрепарати, дозволені в органічному виробництві. 
Здивувала Україна і технологічними новинками. Сенсацією минулорічного Biofach став мобільний додаток Agroportex.Bio, який допомагає без посередників знайти виробнику та покупцю один одного. Унікальною розробкою відразу зацікавилися іноземці, тож цього року українці продемонстрували англомовну версію, якою зможуть скористатися фермери в інших країнах світу. А ще показали мобільну лабораторію для експрес-діагностики продуктів харчування «BIOsens» і мобільний додаток для органічних виробників OrganicHelper. 
Між іншим, нинішній захід повністю організований зусиллями бізнесу і лише коштами виробників. Це свідчить про велику віддачу від участі у виставці та є прикладом сталого розвитку органічного ринку в Україні.
- Ми вже учетверте на виставці і це найкращий майданчик для зустрічі як з потенційними, так і з уже існуючими партнерами, – говорить засновник компанії «Арніка» Андрій Пилипченко. – Нам потрібен національний бренд: коли буде довіра до українського виробника загалом, буде значно легше працювати і кожному зокрема. На Biofach якраз і проводиться ця глобальна робота.
До речі, Biofach для органіків хоч і найбільш масштабна подія, та вона тільки розпочинає робочий  рік. Адже на 2019-й заплановано чимало активностей. Вже скоро в Одесі відбудеться 3-ій Міжнародний конгрес «Органічна Україна 2019», потім регіональні форуми і, звісно, Agroport – у Львові (21-23 березня), Херсоні та Харкові. 





Схожі новини
  • Новий агрорекорд: яким буде святковий торт АГРОПОРТУ у Харкові
  • Внутрішнє споживання органічних продуктів цього року може сягнути 25 млн євро
  • Агроновини. Ринок органічних продуктів до кінця року зросте на третину
  • Держсільгоспінспекція взяла участь у міжнародній виставці органічних продуктів "БіоФах"
  • Грунти України щорічно втрачають у середньому 500-700 кг гумусу на гектарі - експерти

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.