Аграрний тиждень. Україна
» » «Укрзалізниця» хоче ввести «неустойку» за відсутність зерна на елеваторах
» » «Укрзалізниця» хоче ввести «неустойку» за відсутність зерна на елеваторах

    «Укрзалізниця» хоче ввести «неустойку» за відсутність зерна на елеваторах


    Про це повідомив перший заступник директора центру транспортної логістики «Укрзалізниці» (ЦТЛ) Сергій Підгородецький на круглому столі «Агровиробники vs «Укрзалізниця», передає «БізнесЦензор».

    За словами Подгородецького, дана міра спрямована на уникнення ситуацій, коли вагони простоюють на елеваторах, на яких немає заявленої кількості зерна для відправки.

    «Цей механізм уже працює (як добровільний), але елеватори не хочуть їм користуватися. До нового маркетингового року ми, ймовірно, зробимо це обов'язковим — якщо вони не хочуть нести відповідальність, ми не будемо подавати вагони на ці елеватори», — розповів Підгородецький.

    Він пояснив, що елеватори допускають на свої потужності інших виробників зерна і знімають з себе відповідальність за наявність зернових при подачі вагонів.

    «Ми стикалися з ситуаціями, коли ми надаємо вагони елеваторів, а зерна немає. Вагони простоюють в очікуванні, коли дадуть зерно», — пояснив Підгородецький.

    В результаті змін елеваторів доведеться впровадити систему місячного планування перевезень і підтверджувати плани і заявки з перевезення вантажів — як власних, так і тих, які вони допустили.

    У той же час віце-президент з комерційних питань компанії AgroGeneration Катерина Конащук зазначила, що в 2019 році аграрні підприємства не відчують полегшення залізничної логістики, яке зазвичай відбувається на початку року.

    «У поточному році ми маємо рекордний урожай. У наступному році ми очікуємо, що буде не менше — на рівні 69,7 млн тонн, і в більшій мірі там будуть ранні зернові. Це означає, що ми не встигнемо ще повністю вивезти кукурудзу, а вже буде накладка нового сезону. Якщо раніше (пік перевезень і дефіцит транспорту) починався в жовтні-листопаді, в цьому році ми не відчуємо полегшення на початку року», — пояснила Конащук.

    Вона також зазначила, що в структурі витрат аграріїв за останні два роки вартість перевезень зросла майже вдвічі.

    Нагадаємо, «Укрзалізниця» також планує в березні-квітні 2019 року запустити пілотний проект з продажу гарантованих вантажоперевезень через електронні аукціони.

    agravery.com





    Схожі новини
  • ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність
  • «Укрзалізниця» перевезла на 70% більше зернових вантажів
  • "Агропросперіс" придбав 50 вагонів
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

«Укрзалізниця» хоче ввести «неустойку» за відсутність зерна на елеваторах


Про це повідомив перший заступник директора центру транспортної логістики «Укрзалізниці» (ЦТЛ) Сергій Підгородецький на круглому столі «Агровиробники vs «Укрзалізниця», передає «БізнесЦензор».

За словами Подгородецького, дана міра спрямована на уникнення ситуацій, коли вагони простоюють на елеваторах, на яких немає заявленої кількості зерна для відправки.

«Цей механізм уже працює (як добровільний), але елеватори не хочуть їм користуватися. До нового маркетингового року ми, ймовірно, зробимо це обов'язковим — якщо вони не хочуть нести відповідальність, ми не будемо подавати вагони на ці елеватори», — розповів Підгородецький.

Він пояснив, що елеватори допускають на свої потужності інших виробників зерна і знімають з себе відповідальність за наявність зернових при подачі вагонів.

«Ми стикалися з ситуаціями, коли ми надаємо вагони елеваторів, а зерна немає. Вагони простоюють в очікуванні, коли дадуть зерно», — пояснив Підгородецький.

В результаті змін елеваторів доведеться впровадити систему місячного планування перевезень і підтверджувати плани і заявки з перевезення вантажів — як власних, так і тих, які вони допустили.

У той же час віце-президент з комерційних питань компанії AgroGeneration Катерина Конащук зазначила, що в 2019 році аграрні підприємства не відчують полегшення залізничної логістики, яке зазвичай відбувається на початку року.

«У поточному році ми маємо рекордний урожай. У наступному році ми очікуємо, що буде не менше — на рівні 69,7 млн тонн, і в більшій мірі там будуть ранні зернові. Це означає, що ми не встигнемо ще повністю вивезти кукурудзу, а вже буде накладка нового сезону. Якщо раніше (пік перевезень і дефіцит транспорту) починався в жовтні-листопаді, в цьому році ми не відчуємо полегшення на початку року», — пояснила Конащук.

Вона також зазначила, що в структурі витрат аграріїв за останні два роки вартість перевезень зросла майже вдвічі.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» також планує в березні-квітні 2019 року запустити пілотний проект з продажу гарантованих вантажоперевезень через електронні аукціони.

agravery.com





Схожі новини
  • ДУМКА: Через проблеми з вагонами «Укрзалізниці» елеватори втрачають оперативність
  • «Укрзалізниця» перевезла на 70% більше зернових вантажів
  • "Агропросперіс" придбав 50 вагонів
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових
  • З початку року залізниці України навантажили понад 11 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.