Про це в інтерв’ю Agravery.com розповіла заступник керівника з аграрних питань з елеваторного напрямку «Епіцентр К», керівник відділу трейдингу Світлана Нікітюк.
«На даний момент з економічної точки зору цікавіше завозити зерно у порт автомобільним транспортом. Наприклад, різниця при автоперевезенні кукурудзи з Немирова в порт порівняно з залізницею складає $2 на кожній тонні. А це хороша ціна торгу для кукурудзи. До того ж, це перестраховка хороша альтернатива, яка дає нам оперативність в роботі та забезпечує виконання контрактів. Плануємо купувати власні автозерновози», — сказала Нікітюк.
За її словами в компанії порахували, якщо зерновоз зробить всього один оборот, на ранню групу необхідно близько 350 автомобілів, на пізню — 600-700 машин. Якщо ж кожен зерновоз робитиме по три обороти, компанії знадобиться власних автозерновозів приблизно 50 автомобілів на ранню групу та ще 50 — на пізню групу культур.
«Вже рухаємося у цьому напрямку. Придбали 2 зерновози, і до кінця лютого купуємо ще 8. Якщо на ринку не відбудеться чергових сюрпризів, сподіваємось, що протягом року зможемо реалізувати програму. Наголошу, що не є проблемою придбати зерновози. Питання в тому, як забезпечити їх роботою цілий рік», — заявила Нікітюк
Та додала, що якщо одна машина коштує понад €45 тис., на сотню зерновозів знадобиться близько €5 млн.
Довідка:
Агрохолдинг «Епіцентр К» обробляє більше 110 тис. га. Земельний фонд зосереджений в Черкаській, Хмельницькій, Тернопільській, Вінницькій та Київській областях.
agravery.com