Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: Возити зерно в порти автотранспортом економічно вигідніше
» » ДУМКА: Возити зерно в порти автотранспортом економічно вигідніше

    ДУМКА: Возити зерно в порти автотранспортом економічно вигідніше


    Про це в інтерв’ю Agravery.com розповіла заступник керівника з аграрних питань з елеваторного напрямку «Епіцентр К», керівник відділу трейдингу Світлана Нікітюк.

    «На даний момент з економічної точки зору цікавіше завозити зерно у порт автомобільним транспортом. Наприклад, різниця при автоперевезенні кукурудзи з Немирова в порт порівняно з залізницею складає $2 на кожній тонні. А це хороша ціна торгу для кукурудзи. До того ж, це перестраховка хороша альтернатива, яка дає нам оперативність в роботі та забезпечує виконання контрактів. Плануємо купувати власні автозерновози», — сказала Нікітюк.

    За її словами в компанії порахували, якщо зерновоз зробить всього один оборот, на ранню групу необхідно близько 350 автомобілів, на пізню — 600-700 машин. Якщо ж кожен зерновоз робитиме по три обороти, компанії знадобиться власних автозерновозів приблизно 50 автомобілів на ранню групу та ще 50 — на пізню групу культур.

    «Вже рухаємося у цьому напрямку. Придбали 2 зерновози, і до кінця лютого купуємо ще 8. Якщо на ринку не відбудеться чергових сюрпризів, сподіваємось, що протягом року зможемо реалізувати програму. Наголошу, що не є проблемою придбати зерновози. Питання в тому, як забезпечити їх роботою цілий рік», — заявила Нікітюк

    Та додала, що якщо одна машина коштує понад €45 тис., на сотню зерновозів знадобиться близько €5 млн.

    Довідка:

    Агрохолдинг «Епіцентр К» обробляє більше 110 тис. га. Земельний фонд зосереджений в Черкаській, Хмельницькій, Тернопільській, Вінницькій та Київській областях.

    agravery.com





    Схожі новини
  • «Епіцентр К» планує провести залізничні гілки до нових елеваторів
  • Елеватори на мільйон тонн. Керівник відділу трейдингу «Епіцентр К» про потужності зберігання як профіт-центр
  • Новини компаній: «Епіцентр К» підписав «елеваторний» контракт на €50 млн
  • «Епіцентр К» збільшить елеваторні потужності на 725 тис. т
  • «Епіцентр» завершив збиральну кампанію та готується до нового сезону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: Возити зерно в порти автотранспортом економічно вигідніше


Про це в інтерв’ю Agravery.com розповіла заступник керівника з аграрних питань з елеваторного напрямку «Епіцентр К», керівник відділу трейдингу Світлана Нікітюк.

«На даний момент з економічної точки зору цікавіше завозити зерно у порт автомобільним транспортом. Наприклад, різниця при автоперевезенні кукурудзи з Немирова в порт порівняно з залізницею складає $2 на кожній тонні. А це хороша ціна торгу для кукурудзи. До того ж, це перестраховка хороша альтернатива, яка дає нам оперативність в роботі та забезпечує виконання контрактів. Плануємо купувати власні автозерновози», — сказала Нікітюк.

За її словами в компанії порахували, якщо зерновоз зробить всього один оборот, на ранню групу необхідно близько 350 автомобілів, на пізню — 600-700 машин. Якщо ж кожен зерновоз робитиме по три обороти, компанії знадобиться власних автозерновозів приблизно 50 автомобілів на ранню групу та ще 50 — на пізню групу культур.

«Вже рухаємося у цьому напрямку. Придбали 2 зерновози, і до кінця лютого купуємо ще 8. Якщо на ринку не відбудеться чергових сюрпризів, сподіваємось, що протягом року зможемо реалізувати програму. Наголошу, що не є проблемою придбати зерновози. Питання в тому, як забезпечити їх роботою цілий рік», — заявила Нікітюк

Та додала, що якщо одна машина коштує понад €45 тис., на сотню зерновозів знадобиться близько €5 млн.

Довідка:

Агрохолдинг «Епіцентр К» обробляє більше 110 тис. га. Земельний фонд зосереджений в Черкаській, Хмельницькій, Тернопільській, Вінницькій та Київській областях.

agravery.com





Схожі новини
  • «Епіцентр К» планує провести залізничні гілки до нових елеваторів
  • Елеватори на мільйон тонн. Керівник відділу трейдингу «Епіцентр К» про потужності зберігання як профіт-центр
  • Новини компаній: «Епіцентр К» підписав «елеваторний» контракт на €50 млн
  • «Епіцентр К» збільшить елеваторні потужності на 725 тис. т
  • «Епіцентр» завершив збиральну кампанію та готується до нового сезону

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.