Про це повідомляє прес-служба Мінагрополітики.
На даний час фахівцями Мінагрополітики, Мінекономрозвитку, Проекту та за участі профільних представників галузі здійснюється робота щодо пошуку нових назв продукції із захищеними географічними позначеннями, зокрема і виноробної (коньяк, шампанське, портвейн, мадера, херес тощо), які відповідно до взятих на себе зобов’язань Україні необхідно запровадити з 1 січня 2026 року.
Зокрема, протягом листопада-грудня 2018 року було проведено 8 регіональних хакатонів щодо пошуку нової назви для коньяку. У зустрічах та обговореннях взяли участь як представники органів влади, асоціацій, освіти та науки, так й торгових мереж, ресторанного бізнесу, маркетологи. Крім того, було організовано онлайн-голосування за нову назву коньяку, результати якого також будуть враховані.
Остаточного рішення щодо назви на даний час не прийнято і інша інформація, поширена з цього приводу деякими ЗМІ, не є достовірною.
Нагадаємо, використання географічних зазначень для продукції дозволяє виробникові отримати на 20-50% більше прибутків.
agravery.com