Про це розповів віце-президент з маркетингу та продажу групи компаній УПЕК Роман Гіршфельд, пише AgroPortal.ua.
«У планах на 2019 рік у "Лозовських машин" ще глибше інтегруватися в світовий простір. В цьому році компанія вже побувала на міжнародній виставці обладнання, техніки та послуг для сільськогосподарської галузі LAMMA. У минулому році ми успішно дебютували на виставках Канади, Німеччини, Великобританії, Хорватії, а також запропонували широку лінійку універсальних знарядь для традиційного та органічного землеробства аграріям Чехії, Казахстану, Грузії, Вірменії та країн Балтії», — зазначає Роман Гіршфельд.
За його словами, компанія вже отримала позитивні відгуки, і є припущення, що вже в першому півріччі «Лозівські машини» почнуть відвантаження сільгосптехніки в Великобританію, Ірландію, Шотландію.
«В минулому році ми провели 16 демопоказов в Канаді і брали участь там в трьох виставках, а в цьому році запланували участь в 12 виставках і близько 60 демопоказах. Ми серйозно плануємо інтегруватися в цей ринок. Також в планах 18 демонстраційних показів в Німеччині. У Центральній і Східній Європі ми збираємося серйозно закріпитися і збільшити нашу частку експорту», — ділиться планами Роман Гіршфельд.
За його словами, незважаючи на активне подання на світових ринках, в Україні будуть презентовані основні новинки компанії, адже «Лозівські машини» в першу чергу при розробці нових знарядь орієнтуються і прислухаються до відгуків і побажань українських аграріїв.
«Ми бренд, який в кожному своєму рішенні несе додану вартість аграріям. Наша техніка з кожним удосконаленням і розробкою стає все простіше в експлуатації, надійніше, міцніше. Тому ми конкуруємо як на українському, так і на світових ринках», — зазначає Роман Гіршфельд.
Довідка:
«Лозівські машини» націлені на розвиток і впровадження інновацій. 2018 рік для компанії проходив під знаком Green Tour і був відзначений участю в більш ніж 100 агрособитіях в більш ніж 20 країнах світу.
agravery.com