Про це повідомляє interfax.com.
«Відповідні зміни ґрунтуватимуться на позиції Антимонопольного комітету України (АМКУ), згідно з якою використання вагона, за який отримано компенсацію з держбюджету, для надання послуг іншим аграріям з перевезення їхнього зерна не відповідає принципам закону про держдопомогу суб'єктам господарювання», – повідомили в секретаріаті Нацкомітету.
Необхідність внесення таких змін продиктована, зокрема, тим фактом, що на сьогодні аграрії не проінформовані про це роз'яснення АМКУ, яке було дано на депутатський запит виконавчого директора Нацкомітету Анатолія Гіршфельда.
Посилаючись на позицію АМКУ, Анатолій Гіршфельд, заявляє: придбані в рамках програми часткової компенсації вагони можуть бути використані аграріями виключно для перевезення зерна власного виробництва з одного місця в інше для першого продажу.
У разі ж надання агровиробниками послуг із перевезення вантажів залізничним транспортом продукції не власного виробництва, вони підпадають під дію закону про держдопомогу і про них необхідно окремо повідомити АМКУ.
Нагадаємо, Верховна Рада в листопаді 2018 року внесеними правками до Бюджетного кодексу дозволила сільгосптоваровиробникам використовувати до 20% направляється ним держпідтримки на закупівлю спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва біоетанолу та електроенергії з біомаси.
agravery.com