Про це пише ЦТС.
«Проект, вартість якого становить від $200 млн до $800 млн, в даний час призупинено, але ми активно шукаємо партнерів, які приєднаються до нас і виділять капітал», — сказав власник «Укрлендфармінгу» Олег Бахматюк.
На його думку, порт повинен стати «перлиною» компанії.
«Ми сподіваємося, що після виборів відкриється вікно можливостей, і ми зробимо крок до інвесторів в Європі, Азії, Америці та на Близькому Сході», — додав Бахматюк.
Він повідомив, що після втрати майже 50% виробничих потужностей в Криму і на Донбасі, «Укрлендфармінгу» вдалося істотно відновити втрачений об'єм виробництва і скоротити залежність від внутрішнього ринку, збільшивши частку експортних поставок до 55%.
«Наша стратегія полягає в тому, щоб продавати 70% на експортних ринках і 30% — на внутрішніх ринках, тим самим знижуючи нашу залежність від суверенного ризику», — зазначив власник компанії. Він уточнив, що в даний час «Укрлендфармінг» здійснює експорт приблизно в 40 країн і розглядає вихід на ринки Сінгапуру та Індонезії.
Бахматюк підкреслив, що з точки зору маржинальність одним з найбільш привабливих є європейський ринок, однак вихід на нього ускладнений безліччю торгових бар'єрів маржі з боку ЄС. Зокрема, він поскаржився на дуже невелику квоту на поставки яєчних продуктів і протидію з боку галузевих асоціацій в Польщі та інших країнах ЄС.
«Протягом наступних п'яти-семи років ми сподіваємося, що ринок ЄС відкриється для нас, і ми повинні бути готові», — сказав власник агрохолдингу.
Нагадаємо, «Укрлендфармінг» раніше отримав в оренду ділянку площею 5,5 га на території с. Визирка біля порту Южний (Одеська обл.) на 49 років. Компанія на початку 2016 року заявляла про плани почати будівництво в 2017 році, проте потім заморозила проект. На той момент передбачалося, що перша стадія будівництва терміналу передбачають $280-300 млн інвестицій і вихід на 6 млн т перевалки в рік протягом чотирьох років.
agravery.com