Аграрний тиждень. Україна
» » ДУМКА: Річкові перевезення України опинилися під загрозою
» » ДУМКА: Річкові перевезення України опинилися під загрозою

    ДУМКА: Річкові перевезення України опинилися під загрозою


    Таку заяву зробив в.о. голови ДП «Укрводшлях» Дмитро Шершньов під час виступу на «Річковому форумі-2019», передає agropolit.com.

    «За весь час незалежності на судноплавних шлюзах України жодного разу не проводився генеральний ремонт. Регулярно проводяться лише регламентні роботи, які подовжують термін використання «стомлених» механізмів. Ситуація критична, потрібно вживати екстрених заходів. Із кваліфікованим персоналом також склалася критична ситуація. Сьогодні нестача кадрового складу сягає близько 40% на кожному шлюзі. Це в основному технічний та інженерний персонал. Зважаючи на обставини, за 3-5 років (максимум) у нас там не залишиться жодного фахівця, який зможе обслуговувати технічні вузли», – заявив Дмитро Шершньов.

    За його словами, в 2018 році ДП «Укрводшлях» здійснив 9 546 шлюзувань, було пропущено 15 150 одиниць флоту. Це на 21% і, відповідно, на 27% більше за аналогічні показники 2017 року. Зараз спостерігається зростання вантажоперевезень річками, також зростає тонаж.

    «Цього року очікується додаткове зростання навантажень на шлюзи ще на 15-20%. Але в нас уже й без того зношені механізми, які майже непридатні для експлуатації – це приблизно по 14-22 об’єкти на кожному шлюзі, які не підходять за технічними нормами для нормальної роботи», – заявив Дмитро Шершньов.

    Як повідомив в.о. голови ДП «Укрводшлях», в Україні з 2011 року відсутні підрядні компанії з належним досвідом, які могли б провести необхідний ремонт, а власних сил на це не вистачає через брак часу та неузгодженість із державними структурами. Наприклад, виділені наприкінці осені 2018 року Міністерством фінансів кошти (у розмірі 124 млн грн) було нараховано тоді, коли вони вже не могли бути освоєні.

    «На жаль, у міжнавігаційний період, коли шлюзи закриті й ми можемо проводити роботи, у нас бракує коштів. Тобто Мінфін розчерком пера виділив кошти тоді, коли відбувається навігація і більша частина ремонтних робіт не може проводитися. Зараз ми намагаємося домовитися з Мінфіном, щоб якось погодити вчасне фінансування з нашими можливостями щодо проведення ремонтних робіт», – заявив Шершньов.

    Нагадаємо, з 6 березня 2018 року було відкрито судноплавство через Каховський та Запорізький шлюзи, Канівський шлюз планують відкрити 12 березня.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром
  • З України йдуть великі м’ясовиробники
  • Українці стали удвічі частіше купувати білоруські комбайни
  • Флот «Нібулона» продемонстрував готовність до відкриття навігації
  • Зобов’язання аграріїв за форвардними контрактами виконані практично на 90%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

ДУМКА: Річкові перевезення України опинилися під загрозою


Таку заяву зробив в.о. голови ДП «Укрводшлях» Дмитро Шершньов під час виступу на «Річковому форумі-2019», передає agropolit.com.

«За весь час незалежності на судноплавних шлюзах України жодного разу не проводився генеральний ремонт. Регулярно проводяться лише регламентні роботи, які подовжують термін використання «стомлених» механізмів. Ситуація критична, потрібно вживати екстрених заходів. Із кваліфікованим персоналом також склалася критична ситуація. Сьогодні нестача кадрового складу сягає близько 40% на кожному шлюзі. Це в основному технічний та інженерний персонал. Зважаючи на обставини, за 3-5 років (максимум) у нас там не залишиться жодного фахівця, який зможе обслуговувати технічні вузли», – заявив Дмитро Шершньов.

За його словами, в 2018 році ДП «Укрводшлях» здійснив 9 546 шлюзувань, було пропущено 15 150 одиниць флоту. Це на 21% і, відповідно, на 27% більше за аналогічні показники 2017 року. Зараз спостерігається зростання вантажоперевезень річками, також зростає тонаж.

«Цього року очікується додаткове зростання навантажень на шлюзи ще на 15-20%. Але в нас уже й без того зношені механізми, які майже непридатні для експлуатації – це приблизно по 14-22 об’єкти на кожному шлюзі, які не підходять за технічними нормами для нормальної роботи», – заявив Дмитро Шершньов.

Як повідомив в.о. голови ДП «Укрводшлях», в Україні з 2011 року відсутні підрядні компанії з належним досвідом, які могли б провести необхідний ремонт, а власних сил на це не вистачає через брак часу та неузгодженість із державними структурами. Наприклад, виділені наприкінці осені 2018 року Міністерством фінансів кошти (у розмірі 124 млн грн) було нараховано тоді, коли вони вже не могли бути освоєні.

«На жаль, у міжнавігаційний період, коли шлюзи закриті й ми можемо проводити роботи, у нас бракує коштів. Тобто Мінфін розчерком пера виділив кошти тоді, коли відбувається навігація і більша частина ремонтних робіт не може проводитися. Зараз ми намагаємося домовитися з Мінфіном, щоб якось погодити вчасне фінансування з нашими можливостями щодо проведення ремонтних робіт», – заявив Шершньов.

Нагадаємо, з 6 березня 2018 року було відкрито судноплавство через Каховський та Запорізький шлюзи, Канівський шлюз планують відкрити 12 березня.

agravery.com





Схожі новини
  • Річкові термінали і судноплавні компанії просять відкрити навігацію Дніпром
  • З України йдуть великі м’ясовиробники
  • Українці стали удвічі частіше купувати білоруські комбайни
  • Флот «Нібулона» продемонстрував готовність до відкриття навігації
  • Зобов’язання аграріїв за форвардними контрактами виконані практично на 90%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.