Про це Agravery.com розповів засновник торгової марки Healthy Generation Андрій Сазоновський.
Також він відмітив, що виходити з продажами на закордонні ринки підприємство поки не планує.
«Звичайно, кожен підприємець думає над розширенням ринку збуту. І хоча пропозиції про експорт уже надходять, робити цього зараз не будемо. Чому? Тому що якість для експорту має бути ідеальною, а збут постійним, а не одна-дві випадкові партії», – говорить виробник.
На сьогодні компанія випускає дві лінійки макаронної продукції. Перша — це макарони пшеничні цільнозернові, виготовлені з твердих сортів пшениці з домішками гречаного або амарантового борошна. Друга — безглютенові макарони. Для їх виробництва використовуються рисове борошно, амарантове борошно, гречане борошно, овочевий сік із зелені, томатів, буряка.
Компанія також виробляє іншу продукцію — сухі сніданки нового покоління AIR Yummy, які виготовляються з повітряного амаранту, шоколаду, горіхів та сухофруктів.
Крім того, у асортименті є шліфована амарантова крупа HomeSuperFood. В продукції відсутні цукор, глюкозний сироп, фруктоза, пальмові олії, модифіковані добавки, рафіноване борошно, та інші компоненти, які здатні зашкодити здоров’ю.
Докладніше про те, як та скільки можна заробити на бакалії із амаранту читайте в матеріалі на Agravery.com.
agravery.com