Про це повідомив начальник відділу формування нормативно-правової бази в сфері морського і річкового транспорту Міністерства інфраструктури України Олексій Геращенко під час «Річкового форуму 2019», пише AgroPortal.ua.
«Інфраструктура річкового транспорту це не тільки причали, а ще 6 шлюзів, на річці знаходяться 24 моста, флот, навігаційне обладнання. Сьогодні існує гостра необхідність прийняття Закону про внутрішніх водних шляхах. Через відсутність законодавчої складової ми зараз маємо таку ситуацію зі шлюзами — весь цей час на їх фінансування виділялося 39 млн грн. Практично у Міністерства фінансів немає підстав фінансувати шлюзи, оскільки зараз ці кошти виділяються не в рамках цільової програми, а лише для підтримки безпеки», — зазначає Олексій Геращенко.
За його словами, в проекті Закону про внутрішніх водних шляхах закладена норма, якою передбачається, що шлюзи повинні фінансуватися з державного бюджету, і частина ремонтних робіт переводити на гідроелектростанції.
Також Олексій Геращенко звернув увагу, що сьогодні на балансі Адміністрації річкових портів знаходиться близько 30 причалів в 8 областях України, які можуть використовуватися. Чиновник закликав зацікавлених в цій інфраструктурі звертатися в Адміністрацію річкових портів.
Нагадаємо, Німеччина допоможе в пошуку інвесторів до великої приватизації в Україні.
agravery.com