Аграрний тиждень. Україна
» » Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%
» » Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%

    Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%


    Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України, створена в радянські часи, зношена на 80%. Річковий торговельний флот України сильно скоротився і технічно застарів.

    Про це повідомив народний депутат Роман Семенуха, передає ZN.UA.

    За його словами, сьогодні галузь річкових перевезень в Україні, незважаючи на величезний потенціал для розвитку, перебуває в критичному стані.

    «Крім природних ресурсів, у нас є 12 річкових портів та інфраструктура в сфері водної логістики. Інше питання ― технічний стан кожної окремої одиниці цієї інфраструктури. На сьогоднішній день залишилося 635 одиниць малотоннажних судів торгового річкового флоту ― лише 22% від їх кількості в 1990 . До того ж 82% цих залишків давно технічно застарілі», ― констатував нардеп.

    За його словами, окремо в контексті даної проблеми слід розглядати ситуацію з шлюзами Дніпра, що приходять в непридатність.

    «Деяким з них скоро виповниться 70 років, цей вік критичний для таких споруд. Тут не те що думати про розвиток річкових перевезень, тут би техногенної катастрофи уникнути. Як і шлюзи, більшість портів побудовані ще за радянських часів, а структура річкових вокзалів взагалі не відповідає міжнародним стандартам, до того ж їх пропускна здатність використовується максимум на 10%», ― сказав Семенуха.

    Він назвав основними проблемами галузі 80-відсотковий знос судів і об'єктів інфраструктури і недостатню технічну оснащеність (зокрема ― гострий брак сучасних автоматизованих систем, елеваторів і терміналів).

    «Галузь фінансується лише з бюджету, і лише 25% покриває плата за шлюзування. При цьому держава здатна забезпечувати лише 35% від необхідної суми, цього ледь вистачає на підтримку деяких технічних споруд», ― підкреслив він.

    Депутат зазначив, що законопроект про внутрішній водний транспорт, що повинен буде чітко регулювати роботу галузі, містить масу протиріч.

    З точки зору Семенухи, ключовим моментом реформування річкового транспорту може стати відкриття річкових акваторій України для судів під іноземними прапорами.

    «Проти цього сьогодні виступають вітчизняні оператори, заяви керівників яких несуть єдиний меседж ― допуск іноземних судів знищить галузь. Насправді ситуація банальна: монополісти бояться конкуренції. Адже стан справ зараз наступний: іноземних інвесторів у нас немає, але і вітчизняні компанії розвитку галузі не сприяють», ― підсумував нардеп.





    Схожі новини
  • Укрспирт підніматиме ціни в два етапи
  • В Україні створять новий річковий коридор
  • Тарас Кутовий не хоче думати про великих аграріїв
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС
  • Україна отримає інвестиції за умови продовження мораторію на землю ― експерт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України зношена на 80%


Інфраструктура об'єктів річкового судноплавства України, створена в радянські часи, зношена на 80%. Річковий торговельний флот України сильно скоротився і технічно застарів.

Про це повідомив народний депутат Роман Семенуха, передає ZN.UA.

За його словами, сьогодні галузь річкових перевезень в Україні, незважаючи на величезний потенціал для розвитку, перебуває в критичному стані.

«Крім природних ресурсів, у нас є 12 річкових портів та інфраструктура в сфері водної логістики. Інше питання ― технічний стан кожної окремої одиниці цієї інфраструктури. На сьогоднішній день залишилося 635 одиниць малотоннажних судів торгового річкового флоту ― лише 22% від їх кількості в 1990 . До того ж 82% цих залишків давно технічно застарілі», ― констатував нардеп.

За його словами, окремо в контексті даної проблеми слід розглядати ситуацію з шлюзами Дніпра, що приходять в непридатність.

«Деяким з них скоро виповниться 70 років, цей вік критичний для таких споруд. Тут не те що думати про розвиток річкових перевезень, тут би техногенної катастрофи уникнути. Як і шлюзи, більшість портів побудовані ще за радянських часів, а структура річкових вокзалів взагалі не відповідає міжнародним стандартам, до того ж їх пропускна здатність використовується максимум на 10%», ― сказав Семенуха.

Він назвав основними проблемами галузі 80-відсотковий знос судів і об'єктів інфраструктури і недостатню технічну оснащеність (зокрема ― гострий брак сучасних автоматизованих систем, елеваторів і терміналів).

«Галузь фінансується лише з бюджету, і лише 25% покриває плата за шлюзування. При цьому держава здатна забезпечувати лише 35% від необхідної суми, цього ледь вистачає на підтримку деяких технічних споруд», ― підкреслив він.

Депутат зазначив, що законопроект про внутрішній водний транспорт, що повинен буде чітко регулювати роботу галузі, містить масу протиріч.

З точки зору Семенухи, ключовим моментом реформування річкового транспорту може стати відкриття річкових акваторій України для судів під іноземними прапорами.

«Проти цього сьогодні виступають вітчизняні оператори, заяви керівників яких несуть єдиний меседж ― допуск іноземних судів знищить галузь. Насправді ситуація банальна: монополісти бояться конкуренції. Адже стан справ зараз наступний: іноземних інвесторів у нас немає, але і вітчизняні компанії розвитку галузі не сприяють», ― підсумував нардеп.





Схожі новини
  • Укрспирт підніматиме ціни в два етапи
  • В Україні створять новий річковий коридор
  • Тарас Кутовий не хоче думати про великих аграріїв
  • Вітчизняні птахівники зможуть повністю заповнити квоту ЄС
  • Україна отримає інвестиції за умови продовження мораторію на землю ― експерт

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.