Про це повідомляє Zernovoz.ua.
Однак в порівнянні з минулим місяцем все ж спостерігається спадна динаміка (-163 тис. т). З початку 2019 року АТ «Укрзалізниця» доставила одержувачам більш 7,049 млн т зернових вантажів, що в цілому перевищує планові показники компанії на 346 тис. т.
«Основним драйвером зернових перевезень як і раніше виступає активне вивезення кукурудзи в напрямку морських терміналів, частка якої в експортному потоці вантажів становить понад 70%», — повідомляють експерти.
В цілому, експортні відправки зернових залізницею склали понад 3,0 млн т, в тому числі 2,8 млн т було завантажено у вагони-зерновози, 91 тис. т — в контейнери на фітингових платформах. Варто зазначити, що в лютому навантаження зернових контейнерів на платформи збільшилася на 37% в порівнянні з минулим місяцем і має стійку висхідну динаміку, що підтверджує зростаючий інтерес учасників ринку до даного виду перевезень.
На внутрішніх маршрутах за звітний період було відправлено 375 тис. т зернових і продовольчих вантажів, що на 32 тис. т менше показника січня (407 тис. т). Показники транзитних перевезень також знизилися, — до 55 тис. т (-12 тис. т)
Експортні припортові станції глибоководних портів Одеси та Миколаєва приймають основне навантаження з приймання та обробки зернових вантажів. У лютому 2019 року ТОП-5 експортних припортових станцій сумарно обробили 2,4 млн т, або до 80% всіх зернових вантажів, призначених для відправки на зовнішні ринки.
П'ятірка найбільших станцій виглядає наступним чином: Чорноморська-експер. (Для ТІС) — 633 тис. т; Одеса-порт експ. — 593 тис. т; Миколаїв-Вантажний експ. — 472 тис. т; Чорноморськ-порт експ. — 443 тис. т; Жовтнева експ. — 286 тис. т.
Нагадаємо, «Укрзалізниця» може відмовитись від автоматичної індексації тарифів на вантажоперевезення.
agravery.com