» » Учені виявили ген, який допоможе боротися з вірусами в курей

Учені виявили ген, який допоможе боротися з вірусами в курей

Дослідники з Великобританії виявили в генах курей варіації противірусних білків (IFITMs), які могли б вплинути на їх здатність боротися з вірусними інфекціями. Спільне дослідження, проведене The Pirbright Institute та Imperial College London, є першим, що розглядає природні генетичні варіації генів IFITM серед порід курей. Інформація може бути використана для допомоги промисловому птахівництву.

Опубліковане в журналі BMC Genomics, дослідження підкреслює, що варіації генів IFITM зустрічаються в чотирьох різних породах. Генетичні відмінності також були виявлені в групах курчат однієї породи. Деякі з цих варіацій здатні змінювати білки IFITM, що може мати функціональні наслідки і впливати на здатність курчат боротися з різними вірусами.

Доктор Марк Файф, керівник дослідницької групи з генетики та геноміки в Пірбрайті, заявив: “Якщо виявляються особливі відмінності, що забезпечують додатковий захист, вони можуть бути обрані для комерційних програм розмноження, які допоможуть зробити курчат більш стійкими до захворювань, що приносять галузі суттєві економічні збитки”.

IFITM – білки, що активуються імунною системою і зупиняють введення вірусів і їх реплікацію в клітинах-хазяїнах. Зміни генів білків IFITM можуть змінювати їх активність і розташування, що впливає на їх здатність обмежувати вірусні інфекції.

Збільшення природної резистентності птиці до вірусних інфекцій може доповнити чи навіть замінити інші способи захисту птахів, такі як антибіотики та вакцини. Це, у свою чергу, сприятиме зниженню промислових втрат і збільшить глобальний попит на птицю.

Meat-Inform