Аграрний тиждень. Україна
» » Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери
» » Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери

    Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери






    Рішення Укрзалізниці про чергове підвищення ставок плати за використання вагонів спричинить відтік зернових вантажів на інші види транспорту. Таку думку в ексклюзивному коментарі Rail.insider висловив Микола Горбачьов, президент Української зернової асоціації, яка об’єднує виробників, переробників та експортерів зерна.

    Раніше ми повідомляли, що Укрзалізниця встановлює нові ставки плати за використання власних вагонів компанії

    За словами Горбачьова, підвищення Укрзалізницею тарифів вдарить по кишені сільгоспвиробників.

    «Якщо взяти середній обіг вагонів – 11-12 діб, то ми отримаємо суму подорожчання еквівалентну приблизно 40-50 центам на одній тонні за одне відправлення», – зазначив Горбачьов.

    За його словами, у попередні роки вже почався процес поступового відтоку зернових вантажів на інші види транспорту. Подібні рішення Укрзалізниці призведуть до того, що цей процес триватиме.

    «Це (перерозподіл зернових вантажів на інші види транспорту, – ред.) вже відбувається. Якщо Укрзалізниця ще минулого року перевозила приблизно 67% зернових вантажів, то на сьогодні ця цифра вже опустилась до 63%. Збільшується автотранспорт – якщо раніше в середньому це було 26-27%, то на сьогодні – вже 29%. Також збільшується річка. Якщо річка раніше займала близько 5%, то на сьогодні вже 8%», – зазначив Горбачьов.

    За його словами, «будь-які зволікання, будь-які відставання в реформуванні Укрзалізниці призведуть до відтоку зернових вантажів з Укрзалізниці на інші види транспорту».

    Крім цього, в УЗА виступають за доступ приватних операторів до механізму продажу вагонних відправлень через систему ProZorro  разом із Укрзалізницею.

    «Ми вважаємо, що треба було б розширити кількість пропозицій, допустивши до механізму продажів через ProZorro і приватних операторів. Оскільки виключним регулятором ринкових відносин є конкуренція, і лише в конкуренції споживач може отримати найкращий сервіс і найкращу ціну», – додав він.

    Асоціація наприкінці минулого тижня звернулась до Міністерства аграрної політики України з вимогою ініціювати зустріч з Міністерством економіки для вирішення цього питання.

    Rail.insider





    Схожі новини
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • Залізниці України перевезли майже 8,6 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Через підвищення тарифів Укрзалізниця втрачатиме ринок перевезень зернових вантажів, – зернотрейдери






Рішення Укрзалізниці про чергове підвищення ставок плати за використання вагонів спричинить відтік зернових вантажів на інші види транспорту. Таку думку в ексклюзивному коментарі Rail.insider висловив Микола Горбачьов, президент Української зернової асоціації, яка об’єднує виробників, переробників та експортерів зерна.

Раніше ми повідомляли, що Укрзалізниця встановлює нові ставки плати за використання власних вагонів компанії

За словами Горбачьова, підвищення Укрзалізницею тарифів вдарить по кишені сільгоспвиробників.

«Якщо взяти середній обіг вагонів – 11-12 діб, то ми отримаємо суму подорожчання еквівалентну приблизно 40-50 центам на одній тонні за одне відправлення», – зазначив Горбачьов.

За його словами, у попередні роки вже почався процес поступового відтоку зернових вантажів на інші види транспорту. Подібні рішення Укрзалізниці призведуть до того, що цей процес триватиме.

«Це (перерозподіл зернових вантажів на інші види транспорту, – ред.) вже відбувається. Якщо Укрзалізниця ще минулого року перевозила приблизно 67% зернових вантажів, то на сьогодні ця цифра вже опустилась до 63%. Збільшується автотранспорт – якщо раніше в середньому це було 26-27%, то на сьогодні – вже 29%. Також збільшується річка. Якщо річка раніше займала близько 5%, то на сьогодні вже 8%», – зазначив Горбачьов.

За його словами, «будь-які зволікання, будь-які відставання в реформуванні Укрзалізниці призведуть до відтоку зернових вантажів з Укрзалізниці на інші види транспорту».

Крім цього, в УЗА виступають за доступ приватних операторів до механізму продажу вагонних відправлень через систему ProZorro  разом із Укрзалізницею.

«Ми вважаємо, що треба було б розширити кількість пропозицій, допустивши до механізму продажів через ProZorro і приватних операторів. Оскільки виключним регулятором ринкових відносин є конкуренція, і лише в конкуренції споживач може отримати найкращий сервіс і найкращу ціну», – додав він.

Асоціація наприкінці минулого тижня звернулась до Міністерства аграрної політики України з вимогою ініціювати зустріч з Міністерством економіки для вирішення цього питання.

Rail.insider





Схожі новини
  • Орендна ціна вагонів Укрзалізниці відповідає ринковим
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Відремонтовано понад 2,5 тис. зерновозів
  • ЗА ПІВРОКУ УКРЗАЛІЗНИЦЯ НАВАНТАЖИЛА В 1,3 РАЗИ БІЛЬШЕ ЗЕРНОВИХ ВАНТАЖІВ ПРОТИ ВІДПОВІДНОГО ПЕРІОДУ 2013 РОКУ
  • Залізниці України перевезли майже 8,6 млн. тонн зернових

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.