Аграрний тиждень. Україна
» » Пропозиція імпортного шоколаду в Україні зростає
» » Пропозиція імпортного шоколаду в Україні зростає

    Пропозиція імпортного шоколаду в Україні зростає


    Шоколад та вироби з какао залишаються найпопулярнішими сегментами на кондитерському ринку. Світ, в свою чергу, демонструє збільшення, що стимулює головних виробників розширювати асортимент. Про ситуацію на глобальному та вітчизняному ринках, читайте в новому дослідженні UFEB.
    Згідно з даними Державної служби статистики, сегмент шоколадних виробів зростає у квітні 2019 року, але демонструє зменшення за підсумком перших чотирьох місяців за рахунок зниження виробництва у основних сегментах: шоколадних цукерок та кондитерських виробів з цукру чи його замінників. За підсумком чотирьох місяців сегмент знизився на 2,8% проти січня-квітня 2018 року (65,1 тис. т проти 67 тис. т).

    «Що ж до експортних поставок шоколадних виробів у січні-квітні 2019 року, вони знаходяться в межах 4,5 тис. т, тим самим демонструючи стабільність. Різниця чотирьох місяців в межах сотні тонн. Досліджуючи експорт шоколадних виробів у квітні варто відзначити зростання обсягу на 400 тонн проти 2018 року» - зазначає експерт UFEB.
    Основними покупцями вітчизняних шоколадних виробів у квітні 2019 року були такі країни: Молдова, Білорусь, Казахстан, Грузія, Румунія та Азербайджан.
    Розглядаючи основні шоколадні вироби, які експортувались, варто відзначити, що у Молдові найбільше користуються попитом шоколадні цукерки з вмістом алкоголю та цукерки глазуровані шоколадом. До наших північних сусідів (Білорусії) поставлявся вітчизняний молочний та чорний шоколад та шоколадні цукерки з начинкою. Казахстан купував карамель з какао начинкою, молочно-шоколадні батончики та чорний шоколад. Шоколад у плитках, соняшникова халва з какао експортувалась до Грузії.
    Імпорт в свою чергу демонструє стабільний приріст, хоча обсяги все ще нижчі за експортні. Основними постачальниками у січні-квітні були такі країни: Польща – 13,9 млн USD, Нідерланди – 6,7 млн USD та Німеччина – 5,7 млн USD.
    «Загальний обсяг імпорту у січні-квітні зріс на 14% у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Зростання у квітні склало майже 10%. Країни ЄС стабільно є найбільшими постачальниками шоколадних виробів до України. Найбільше купували шоколадні батончики, шоколад з цільними лісовими горіхами та молочний шоколад з начинкою» - зазначає аналітик UFEB, Олександра Кищук.
    У 2018 році у світовому списку експортерів Україна посідала 27 місце, та 43 місце в списку імпортерів. Основними споживачами шоколадних виробів у світі є США та країни Європи ( Німеччина, Франція та Велика Британія).
    Що ж до основних світових трендів на ринку шоколадних виробів, то окрім глобальної тенденції «усвідомленого вибору споживача», який включає в собі не тільки зниження вмісту цукру, але і його повну відмову і заміну на корисні альтернативи, важливим є і екологічність упаковки, її колір та вплив на навколишнє середовище.
    Що ж до найпопулярніших смаків-новинок, варто зазначити що у 2019 році основним є поєднання шоколаду та рослинних компонентів. Даний тренд демонструє зростання кількості споживачів-веганів.
    Не менш затребуваними залишаються цитрусові смаки як вишукане поєднання солодкого та кислого в одному виробі. За останні п’ять років обсяг виробництва кондитерських виробів зріс на 10%.
    «Окрім так званих смакових експериментів, важливою складовою на глобальному ринку кондитерських виробів є візуальне представлення десерту. Соціальні мережі стають активним рушієм та головним інструментом для просування свого продукту на основних ринках.
    До того ж колір стає все більш важливим критерієм при виборі продукції. Головним кольором в минулому році був фіолетовий. Для фруктів і овочів він свідчить про високий вміст фітонутрієнтів, що сигналізує про здоров'я і благополуччя споживачів. Як наслідок, у світових супермаркетах частіше почали з’являючись фіолетові овочі та фрукти», - говорить експерт.
     
    www.ukrainian-food.org





    Схожі новини
  • Україна експортувала хлібобулочних виробів на $12,3 млн
  • виробництво шоколаду скоротилось
  • В Україні виробництво шоколаду за 4 місяці зросло на 4,9%, кондвиробів - скоротилося на 6,6%
  • Україна скорочує експорт кондитерських виробів
  • Україна скорочує експорт кондитерських виробів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Пропозиція імпортного шоколаду в Україні зростає


Шоколад та вироби з какао залишаються найпопулярнішими сегментами на кондитерському ринку. Світ, в свою чергу, демонструє збільшення, що стимулює головних виробників розширювати асортимент. Про ситуацію на глобальному та вітчизняному ринках, читайте в новому дослідженні UFEB.
Згідно з даними Державної служби статистики, сегмент шоколадних виробів зростає у квітні 2019 року, але демонструє зменшення за підсумком перших чотирьох місяців за рахунок зниження виробництва у основних сегментах: шоколадних цукерок та кондитерських виробів з цукру чи його замінників. За підсумком чотирьох місяців сегмент знизився на 2,8% проти січня-квітня 2018 року (65,1 тис. т проти 67 тис. т).

«Що ж до експортних поставок шоколадних виробів у січні-квітні 2019 року, вони знаходяться в межах 4,5 тис. т, тим самим демонструючи стабільність. Різниця чотирьох місяців в межах сотні тонн. Досліджуючи експорт шоколадних виробів у квітні варто відзначити зростання обсягу на 400 тонн проти 2018 року» - зазначає експерт UFEB.
Основними покупцями вітчизняних шоколадних виробів у квітні 2019 року були такі країни: Молдова, Білорусь, Казахстан, Грузія, Румунія та Азербайджан.
Розглядаючи основні шоколадні вироби, які експортувались, варто відзначити, що у Молдові найбільше користуються попитом шоколадні цукерки з вмістом алкоголю та цукерки глазуровані шоколадом. До наших північних сусідів (Білорусії) поставлявся вітчизняний молочний та чорний шоколад та шоколадні цукерки з начинкою. Казахстан купував карамель з какао начинкою, молочно-шоколадні батончики та чорний шоколад. Шоколад у плитках, соняшникова халва з какао експортувалась до Грузії.
Імпорт в свою чергу демонструє стабільний приріст, хоча обсяги все ще нижчі за експортні. Основними постачальниками у січні-квітні були такі країни: Польща – 13,9 млн USD, Нідерланди – 6,7 млн USD та Німеччина – 5,7 млн USD.
«Загальний обсяг імпорту у січні-квітні зріс на 14% у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року. Зростання у квітні склало майже 10%. Країни ЄС стабільно є найбільшими постачальниками шоколадних виробів до України. Найбільше купували шоколадні батончики, шоколад з цільними лісовими горіхами та молочний шоколад з начинкою» - зазначає аналітик UFEB, Олександра Кищук.
У 2018 році у світовому списку експортерів Україна посідала 27 місце, та 43 місце в списку імпортерів. Основними споживачами шоколадних виробів у світі є США та країни Європи ( Німеччина, Франція та Велика Британія).
Що ж до основних світових трендів на ринку шоколадних виробів, то окрім глобальної тенденції «усвідомленого вибору споживача», який включає в собі не тільки зниження вмісту цукру, але і його повну відмову і заміну на корисні альтернативи, важливим є і екологічність упаковки, її колір та вплив на навколишнє середовище.
Що ж до найпопулярніших смаків-новинок, варто зазначити що у 2019 році основним є поєднання шоколаду та рослинних компонентів. Даний тренд демонструє зростання кількості споживачів-веганів.
Не менш затребуваними залишаються цитрусові смаки як вишукане поєднання солодкого та кислого в одному виробі. За останні п’ять років обсяг виробництва кондитерських виробів зріс на 10%.
«Окрім так званих смакових експериментів, важливою складовою на глобальному ринку кондитерських виробів є візуальне представлення десерту. Соціальні мережі стають активним рушієм та головним інструментом для просування свого продукту на основних ринках.
До того ж колір стає все більш важливим критерієм при виборі продукції. Головним кольором в минулому році був фіолетовий. Для фруктів і овочів він свідчить про високий вміст фітонутрієнтів, що сигналізує про здоров'я і благополуччя споживачів. Як наслідок, у світових супермаркетах частіше почали з’являючись фіолетові овочі та фрукти», - говорить експерт.
 
www.ukrainian-food.org





Схожі новини
  • Україна експортувала хлібобулочних виробів на $12,3 млн
  • виробництво шоколаду скоротилось
  • В Україні виробництво шоколаду за 4 місяці зросло на 4,9%, кондвиробів - скоротилося на 6,6%
  • Україна скорочує експорт кондитерських виробів
  • Україна скорочує експорт кондитерських виробів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.