Аграрний тиждень. Україна
» » УЗА НАПОЛЯГАЄ НА ВІДКЛИКАННІ НОВОГО ПРОЕКТУ ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВАГОНАМИ УЗ
» » УЗА НАПОЛЯГАЄ НА ВІДКЛИКАННІ НОВОГО ПРОЕКТУ ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВАГОНАМИ УЗ

    УЗА НАПОЛЯГАЄ НА ВІДКЛИКАННІ НОВОГО ПРОЕКТУ ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВАГОНАМИ УЗ






    УЗА звернулась до Уряду з проханням відкликати проект змін розрахунку із визначення плати за користування власними вагонами Укрзалізниці.

     

    Українська зернова асоціація звернулась до Прем’єр міністра України Володимира Гройсмана, Міністра інфраструктури Володимира Омеляна та інших профільних очільників міністерств та відомств з проханням врахувати думку бізнесу і громадськості та відкликати нові правила з розрахунку плати за користування вагонами «Укрзалізниці» під час виконання вантажних операцій для подальшого опрацювання та внесення змін.

    Про це повідомив В.о. Виконавчого директора УЗА Іващенко Сергій, посилаючись на відповідний лист-звернення. Він також додав, що УЗА наполягає на необхідності проведення діалогу між усіма представниками зацікавлених сторін задля обговорення даного питання та вирішення проблемних моментів.

    «Положення нового порядку безперечно призводять до економічно необґрунтованого та суттєвого підвищення тарифів приблизно у 10 разів у порівнянні до діючого тарифу. Зокрема, згідно з новою методикою розрахунку, оплата за користування одним вагоном складатиме трішки більше 1000 грн/доба, на противагу раніше визначеним близько 100 грн/доба за кожен вагон відповідно. Окрім того, потрібно врахувати політику АТ «Укрзалізниці» щодо стимулювання маршрутних відправок зернових вантажів. Наприклад, для елеваторів необхідно від 1 до 2 діб, аби укомплектувати маршрутну відправку (54 вагони).», – зазначив В.о. Виконавчого директора Сергій Іващенко.

    Він також додав, що зазначена собівартість буде стимулювати вантажовідправників відмовитись від формування маршрутних відправок та відправляти невеликі партії вагонів в найкоротший термін без формування маршрутів.

    «Окрім того, ухвалення нової методики суперечить процедурі ухвалення таких рішень. Адже, вищезгаданий порядок ухвалюється із невідповідністю до Тарифного керівництва «Укрзалізниці», оскільки тариф за користування вагонами під час вантажних операцій не є вільним та не може бути переглянутий в рамках реформи дерегуляції, а лише зі зміною Тарифного керівництва», – підкреслив Сергій Іващенко.

    Також, запровадження перших 6 безоплатних годин є дискримінуючим. Фактично провести вантажні операції з вагонами в термін 6 годин здатні менше 1% вантажовідправників України. Крім того, кожне підприємство має власний нормативний час для проведення вантажної операції з огляду на особливості під’їзних шляхів, можливостей завантаження тощо. Нормативний термін проведення вантажних операцій зафіксований у відповідному договорі про єдиний технологічний процес (ЄТП) між вантажовідправником та АТ «Укрзалізницею».

    Саме тому, проаналізувавши нову методику, УЗА пропонує:



    встановити безоплатний період для вантажних операцій рівного нормативному часу, визначеному в договорі ЕТП для кожного підприємства.



    застосовувати економічно обґрунтовані штрафні санкції за перевищення визначеного терміну вантажної операції. Разом з тим, необхідно встановити відповідальність АТ «Укрзалізниця» за порушення термінів доставки вантажів та компенсувати весь понаднормовий термін доставки. Плата за порушення доставки вантажів повинна бути аналогічною платі за порушення термінів вантажної операції.



    скасувати плату/компенсацію за перенесення вантажної операції, оскільки таке положення не має економічного обґрунтування.

     

    Інформаційна довідка:

    Українська Зернова Асоціація – це об’єднання виробників, переробників та експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції. Основною метою діяльності УЗА, що діє з 1998 року, є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, утворення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.

     





    Схожі новини
  • УЗА вимагає відкликати проект автоматичної індексації залізничних тарифів
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом
  • Янукович пропонує вивчити можливість збільшення плати за користування сільгоспземлею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

УЗА НАПОЛЯГАЄ НА ВІДКЛИКАННІ НОВОГО ПРОЕКТУ ВИЗНАЧЕННЯ ПЛАТИ ЗА КОРИСТУВАННЯ ВАГОНАМИ УЗ






УЗА звернулась до Уряду з проханням відкликати проект змін розрахунку із визначення плати за користування власними вагонами Укрзалізниці.

 

Українська зернова асоціація звернулась до Прем’єр міністра України Володимира Гройсмана, Міністра інфраструктури Володимира Омеляна та інших профільних очільників міністерств та відомств з проханням врахувати думку бізнесу і громадськості та відкликати нові правила з розрахунку плати за користування вагонами «Укрзалізниці» під час виконання вантажних операцій для подальшого опрацювання та внесення змін.

Про це повідомив В.о. Виконавчого директора УЗА Іващенко Сергій, посилаючись на відповідний лист-звернення. Він також додав, що УЗА наполягає на необхідності проведення діалогу між усіма представниками зацікавлених сторін задля обговорення даного питання та вирішення проблемних моментів.

«Положення нового порядку безперечно призводять до економічно необґрунтованого та суттєвого підвищення тарифів приблизно у 10 разів у порівнянні до діючого тарифу. Зокрема, згідно з новою методикою розрахунку, оплата за користування одним вагоном складатиме трішки більше 1000 грн/доба, на противагу раніше визначеним близько 100 грн/доба за кожен вагон відповідно. Окрім того, потрібно врахувати політику АТ «Укрзалізниці» щодо стимулювання маршрутних відправок зернових вантажів. Наприклад, для елеваторів необхідно від 1 до 2 діб, аби укомплектувати маршрутну відправку (54 вагони).», – зазначив В.о. Виконавчого директора Сергій Іващенко.

Він також додав, що зазначена собівартість буде стимулювати вантажовідправників відмовитись від формування маршрутних відправок та відправляти невеликі партії вагонів в найкоротший термін без формування маршрутів.

«Окрім того, ухвалення нової методики суперечить процедурі ухвалення таких рішень. Адже, вищезгаданий порядок ухвалюється із невідповідністю до Тарифного керівництва «Укрзалізниці», оскільки тариф за користування вагонами під час вантажних операцій не є вільним та не може бути переглянутий в рамках реформи дерегуляції, а лише зі зміною Тарифного керівництва», – підкреслив Сергій Іващенко.

Також, запровадження перших 6 безоплатних годин є дискримінуючим. Фактично провести вантажні операції з вагонами в термін 6 годин здатні менше 1% вантажовідправників України. Крім того, кожне підприємство має власний нормативний час для проведення вантажної операції з огляду на особливості під’їзних шляхів, можливостей завантаження тощо. Нормативний термін проведення вантажних операцій зафіксований у відповідному договорі про єдиний технологічний процес (ЄТП) між вантажовідправником та АТ «Укрзалізницею».

Саме тому, проаналізувавши нову методику, УЗА пропонує:



встановити безоплатний період для вантажних операцій рівного нормативному часу, визначеному в договорі ЕТП для кожного підприємства.



застосовувати економічно обґрунтовані штрафні санкції за перевищення визначеного терміну вантажної операції. Разом з тим, необхідно встановити відповідальність АТ «Укрзалізниця» за порушення термінів доставки вантажів та компенсувати весь понаднормовий термін доставки. Плата за порушення доставки вантажів повинна бути аналогічною платі за порушення термінів вантажної операції.



скасувати плату/компенсацію за перенесення вантажної операції, оскільки таке положення не має економічного обґрунтування.

 

Інформаційна довідка:

Українська Зернова Асоціація – це об’єднання виробників, переробників та експортерів зерна, які щорічно експортують близько 90% української зернової продукції. Основною метою діяльності УЗА, що діє з 1998 року, є сприяння формуванню та розвитку загальнонаціонального ринку зерна в Україні, а також, утворення необхідних організаційних, економічних, правових та соціальних умов в інтересах розвитку бізнесових структур ринку зерна в Україні.

 





Схожі новини
  • УЗА вимагає відкликати проект автоматичної індексації залізничних тарифів
  • Аграрії просять владу України скасувати рішення щодо чергового підвищення цін на залізничні перевезення продукції АПК
  • Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
  • Аграрна біржа надає можливість розраховувати вартість перевезення зернових залізничним транспортом
  • Янукович пропонує вивчити можливість збільшення плати за користування сільгоспземлею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.