Аграрний тиждень. Україна
АТУ»Новини»Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн
АТУ»Новини»Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн

    Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн


    Зростання цін на вантажні перевезення Укрзалізницею призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв. Аграрні асоціації виступили категорично проти підвищення тарифів на залізничні перевезення та звернулися до Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням долучити аграріїв до діалогу щодо індексації тарифів на перевезення вантажів залізницею.
    За останні три роки тарифи на перевезення зернових в Україні зросли на 88%. Відповідно до Проекту консолідованого фінансового плану ПАТ «Укрзалiзниця» у 2017 році передбачається індексація тарифів на вантажні перевезення в межах України на 22,5%. Крім того, заплановані два сценарії підвищення тарифів з січня 2018 року на 21% або 28%, з 2019 року на 19% або на 23%. Таким чином у наступні три роки заплановане підвищення тарифів на вантажні перевезення Укрзалізницею ще на 70%, а після переходу вагонів на баланс філії «Центр транспортної логістики» вводиться ще й додаткова плата за користування вагонами (розрахункова вагонна складова) – 186,60 грн.
    «Потреба в залізничних перевезеннях зернових в період збиральної кампанії в середньому у 2,3 рази перевищує реальні обсяги. Проте, не зважаючи на постійне підняття тарифів, ПАТ «Укрзалізниця» не може забезпечити потреби аграріїв в залізничних перевезеннях зернових та не постачає в повній кількості вагони-зерновози відповідно до погоджених планів, чим зриває збиральну кампанію та ставить під загрозу експортні контракти. Все це ставить під питання доцільність підняття тарифів, - йдеться у листі, який підписали «Український клуб аграрного бізнесу», Українська Зернова Асоціація, Асоціація «Союз птахівників України», ВГО «Українська аграрна конфедерація», Аграрний союз України, Всеукраїнська Аграрна Рада, Асоціація фермерів та приватних землевласників України. – Заплановане зростання тарифів на рівні 22,5% значно перевищує індекс інфляції у 2016 році (12,4%) та за перше півріччя 2017 року (7,9%), до того ж у 2016 році вже відбувалось підняття тарифів на вантажні перевезення на 15%».
    На думку профільних асоціацій підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках.





    Схожі новини
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • УАК проти чергового підвищення залізничних тарифів. Звернення
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Підвищення тарифів на Укразалізниці коштуватиме аграріям 1,5 млрд грн

16 серпень, Розділ Новини, переглядів 6 553

Зростання цін на вантажні перевезення Укрзалізницею призведе до додаткових витрат на транспортування зерна для аграріїв. Аграрні асоціації виступили категорично проти підвищення тарифів на залізничні перевезення та звернулися до Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням долучити аграріїв до діалогу щодо індексації тарифів на перевезення вантажів залізницею.
За останні три роки тарифи на перевезення зернових в Україні зросли на 88%. Відповідно до Проекту консолідованого фінансового плану ПАТ «Укрзалiзниця» у 2017 році передбачається індексація тарифів на вантажні перевезення в межах України на 22,5%. Крім того, заплановані два сценарії підвищення тарифів з січня 2018 року на 21% або 28%, з 2019 року на 19% або на 23%. Таким чином у наступні три роки заплановане підвищення тарифів на вантажні перевезення Укрзалізницею ще на 70%, а після переходу вагонів на баланс філії «Центр транспортної логістики» вводиться ще й додаткова плата за користування вагонами (розрахункова вагонна складова) – 186,60 грн.
«Потреба в залізничних перевезеннях зернових в період збиральної кампанії в середньому у 2,3 рази перевищує реальні обсяги. Проте, не зважаючи на постійне підняття тарифів, ПАТ «Укрзалізниця» не може забезпечити потреби аграріїв в залізничних перевезеннях зернових та не постачає в повній кількості вагони-зерновози відповідно до погоджених планів, чим зриває збиральну кампанію та ставить під загрозу експортні контракти. Все це ставить під питання доцільність підняття тарифів, - йдеться у листі, який підписали «Український клуб аграрного бізнесу», Українська Зернова Асоціація, Асоціація «Союз птахівників України», ВГО «Українська аграрна конфедерація», Аграрний союз України, Всеукраїнська Аграрна Рада, Асоціація фермерів та приватних землевласників України. – Заплановане зростання тарифів на рівні 22,5% значно перевищує індекс інфляції у 2016 році (12,4%) та за перше півріччя 2017 року (7,9%), до того ж у 2016 році вже відбувалось підняття тарифів на вантажні перевезення на 15%».
На думку профільних асоціацій підвищення тарифів на вантажні перевезення неминуче призведе до зниження конкурентоспроможності української продукції на міжнародних ринках.





Схожі новини
  • Втрати аграріїв від підвищення тарифів на перевезення становитимуть 1,5 млрд грн
  • "Укрзалізниця" підвищує тарифи необґрунтовано - УАК
  • УАК проти чергового підвищення залізничних тарифів. Звернення
  • Укрзалізниця проіндексує тарифи на вантажні перевезення на 12,2%
  • Вантажні перевезення подорожчають вже влітку

  • Додати комментар
    Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.