Аграрний тиждень. Україна
» » Новини компаній: Ovostar нарощує поголів'я курей
» » Новини компаній: Ovostar нарощує поголів'я курей

    Новини компаній: Ovostar нарощує поголів'я курей


     Поголів'я курки-несучки зросла на 6% і досягло показника 6.5 млн (2018 р .: 6.2 млн), повідомляє прес-служба компанії.

    Крім того, у першому півріччі 2019 року було вироблено 782 млн шт. яйця (2018 р .: 787 млн), з яких обсяг реалізації склав 610 млн шт. (2018 р .: 679 млн шт). Зниження продажів на 10% пов'язане з істотним скороченням трейдингових операцій в звітному періоді. Обсяг експорту в першому півріччі збільшився на 10% і досяг 335 млн шт., Що склало 55% загального обсягу продажів яйця (2018 р .: 294 млн шт. І 43% відповідно). Середня ціна реалізації яйця знизилася на 8% рік до року і склала 0.063 $/шт.

    За звітний період було перероблено 293 млн яєць (+ 5% в порівнянні з першим півріччям 2018 р.) Обсяг виробництва сухих і рідких яєчних продуктів склав 1 525 тонн (-8%) і 7 214 тонн (+ 19%) відповідно.

    Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів склав 1 030 тонн (-25% рік до року), з яких 714 тонн, або 69%, були реалізовані на експорт (2018 р .: 980 тонн і 71% відповідно).

    Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів збільшився на 20% рік до року і досяг 7 035 тонн, 49% з яких (3 481 тонни) були експортовані, що на 20% перевищило аналогічний показник за 6 місяців 2018 р. (2018 р .: -2 904 тони і 50% відповідно).

    Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів знизилася на 8% рік до року до 4.59 $/кг (2018 р .: 4.97 $/кг), а середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів — на 3%, до 1.43 дол. $/кг.

    «В результаті значного зниження цін реалізації в першому півріччі 2019 року як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках склалася несприятлива ситуація. Однак, Компанія оперативно реагує на кон'юнктуру, вносячи відповідні коригування в плани виробництва і продажів. В цілому, менеджмент вважає операційні результати перших двох кварталів задовільними», коментує генеральний  директор компанії Борис Бєліков.

    agravery.com





    Схожі новини
  • Новини компаній: «Сумихімпром» наростив виробництво в 1,3 рази
  • «Овостар Юніон» інвестує $15-17 млн розширення виробництва
  • Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
  • Збільшення потужностей
  • ЄС видав ліцензії на експорт 242 тис. тонн пшениці

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Новини компаній: Ovostar нарощує поголів'я курей


 Поголів'я курки-несучки зросла на 6% і досягло показника 6.5 млн (2018 р .: 6.2 млн), повідомляє прес-служба компанії.

Крім того, у першому півріччі 2019 року було вироблено 782 млн шт. яйця (2018 р .: 787 млн), з яких обсяг реалізації склав 610 млн шт. (2018 р .: 679 млн шт). Зниження продажів на 10% пов'язане з істотним скороченням трейдингових операцій в звітному періоді. Обсяг експорту в першому півріччі збільшився на 10% і досяг 335 млн шт., Що склало 55% загального обсягу продажів яйця (2018 р .: 294 млн шт. І 43% відповідно). Середня ціна реалізації яйця знизилася на 8% рік до року і склала 0.063 $/шт.

За звітний період було перероблено 293 млн яєць (+ 5% в порівнянні з першим півріччям 2018 р.) Обсяг виробництва сухих і рідких яєчних продуктів склав 1 525 тонн (-8%) і 7 214 тонн (+ 19%) відповідно.

Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів склав 1 030 тонн (-25% рік до року), з яких 714 тонн, або 69%, були реалізовані на експорт (2018 р .: 980 тонн і 71% відповідно).

Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів збільшився на 20% рік до року і досяг 7 035 тонн, 49% з яких (3 481 тонни) були експортовані, що на 20% перевищило аналогічний показник за 6 місяців 2018 р. (2018 р .: -2 904 тони і 50% відповідно).

Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів знизилася на 8% рік до року до 4.59 $/кг (2018 р .: 4.97 $/кг), а середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів — на 3%, до 1.43 дол. $/кг.

«В результаті значного зниження цін реалізації в першому півріччі 2019 року як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках склалася несприятлива ситуація. Однак, Компанія оперативно реагує на кон'юнктуру, вносячи відповідні коригування в плани виробництва і продажів. В цілому, менеджмент вважає операційні результати перших двох кварталів задовільними», коментує генеральний  директор компанії Борис Бєліков.

agravery.com





Схожі новини
  • Новини компаній: «Сумихімпром» наростив виробництво в 1,3 рази
  • «Овостар Юніон» інвестує $15-17 млн розширення виробництва
  • Виробник "Нашої Ряби" збільшив експорт курятини на третину
  • Збільшення потужностей
  • ЄС видав ліцензії на експорт 242 тис. тонн пшениці

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.