Про це повідомляє прес-служба АМПУ.
«Раді повідомити про повну "озброєність" флоту підрядника, ТОВ "Спеціалізоване технічне бюро Азімут", для виконання днопоглиблювальних робіт в морському порту Маріуполь,— зазначив Ігор Барський, начальник Адміністрації Маріупольського морського порту.- Усі три земснаряди прибули, підрядник працює за графіком, виконуючи всі зобов'язання у повній відповідності з умовами договору. І це з кожним днем робить наш порт потужнішим і конкурентоспроможним, адже вже скоро ми сподіваємося отримати бажану прохідну осадку 8 метрів».
Землесос вже приєднався до суден, що прийшли раніше і працюють в Маріупольському порту – шаланди SEAL SANDS та землесосу GIGANTE I.
Днопоглиблювальні роботи в Маріупольському морському порту між земснарядами розподілили наступним чином: землесос JOSE DUARTE працюватиме на 1–3 км підхідного каналу Вугільної Гавані, землесос GIGANTE I вже працює на 3–5 км підхідного каналу, а самовідвізнашаланда з грейфером SEAL SANDS продовжує виконувати роботи в операційній зоні біля причалів Західної гавані.
Всього з початку роботи днопоглиблювального флоту підрядника, а саме з 5 липня 2019р., обсяг відпрацьованого ґрунту складає 26 430куб. м, у тому числі – шаланда 5400 куб. м ґрунту, землесос GIGANTE I – 21 030 куб. м ґрунту.
Окрім флоту підрядника, на 7–9 км підхідного каналу Вугільної гавані працює земснаряд АМПУ «Меотида». З початку навігації загальний обсяг складає понад 160 тис. куб. м ґрунту.
Нагадаємо, 26 квітня 2019 року Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту. Загалом підрядник повинен виконати днопоглиблення обсягом 1,98 млн кубометрів. Орієнтовний строк завершення робіт – до кінця 2019 року.
agravery.com