Аграрний тиждень. Україна
» » В Маріупольському морпорту почалося днопоглиблення
» » В Маріупольському морпорту почалося днопоглиблення

    В Маріупольському морпорту почалося днопоглиблення


    Про це повідомляє прес-служба АМПУ.

    ​«Раді повідомити про повну "озброєність" флоту підрядника, ТОВ "Спеціалізоване технічне бюро Азімут", для виконання днопоглиблювальних робіт в морському порту Маріуполь,— зазначив Ігор Барський, начальник Адміністрації Маріупольського морського порту.- Усі три земснаряди прибули, підрядник працює за графіком, виконуючи всі зобов'язання у повній відповідності з умовами договору. І це з кожним днем робить наш порт потужнішим і конкурентоспроможним, адже вже скоро ми сподіваємося отримати бажану прохідну осадку 8 метрів».

    Землесос вже приєднався до суден, що прийшли раніше і працюють в Маріупольському порту – шаланди SEAL SANDS та землесосу GIGANTE I.

    Днопоглиблювальні роботи в Маріупольському морському порту між земснарядами розподілили наступним чином: землесос JOSE DUARTE працюватиме на 1–3 км підхідного каналу Вугільної Гавані, землесос GIGANTE I вже працює на 3–5 км підхідного каналу, а самовідвізнашаланда з грейфером SEAL SANDS продовжує виконувати роботи в операційній зоні біля причалів Західної гавані.

    Всього з початку роботи днопоглиблювального флоту підрядника, а саме з 5 липня 2019р., обсяг відпрацьованого ґрунту складає 26 430куб. м, у тому числі – шаланда 5400 куб. м ґрунту, землесос GIGANTE I – 21 030 куб. м ґрунту.

    Окрім флоту підрядника, на 7–9 км підхідного каналу Вугільної гавані працює земснаряд АМПУ «Меотида». З початку навігації загальний обсяг складає понад 160 тис. куб. м ґрунту.

    Нагадаємо, 26 квітня 2019 року Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту. Загалом підрядник повинен виконати днопоглиблення обсягом 1,98 млн кубометрів. Орієнтовний строк завершення робіт – до кінця 2019 року.

    agravery.com





    Схожі новини
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний
  • «Южний» став глибшим
  • Маріупольський порт отримає 100 млн гривень інвестицій
  • У Маріупольському порту з’явиться новий зерноперевалочний термінал
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

В Маріупольському морпорту почалося днопоглиблення


Про це повідомляє прес-служба АМПУ.

​«Раді повідомити про повну "озброєність" флоту підрядника, ТОВ "Спеціалізоване технічне бюро Азімут", для виконання днопоглиблювальних робіт в морському порту Маріуполь,— зазначив Ігор Барський, начальник Адміністрації Маріупольського морського порту.- Усі три земснаряди прибули, підрядник працює за графіком, виконуючи всі зобов'язання у повній відповідності з умовами договору. І це з кожним днем робить наш порт потужнішим і конкурентоспроможним, адже вже скоро ми сподіваємося отримати бажану прохідну осадку 8 метрів».

Землесос вже приєднався до суден, що прийшли раніше і працюють в Маріупольському порту – шаланди SEAL SANDS та землесосу GIGANTE I.

Днопоглиблювальні роботи в Маріупольському морському порту між земснарядами розподілили наступним чином: землесос JOSE DUARTE працюватиме на 1–3 км підхідного каналу Вугільної Гавані, землесос GIGANTE I вже працює на 3–5 км підхідного каналу, а самовідвізнашаланда з грейфером SEAL SANDS продовжує виконувати роботи в операційній зоні біля причалів Західної гавані.

Всього з початку роботи днопоглиблювального флоту підрядника, а саме з 5 липня 2019р., обсяг відпрацьованого ґрунту складає 26 430куб. м, у тому числі – шаланда 5400 куб. м ґрунту, землесос GIGANTE I – 21 030 куб. м ґрунту.

Окрім флоту підрядника, на 7–9 км підхідного каналу Вугільної гавані працює земснаряд АМПУ «Меотида». З початку навігації загальний обсяг складає понад 160 тис. куб. м ґрунту.

Нагадаємо, 26 квітня 2019 року Адміністрація морських портів України підписала договір на проведення експлуатаційного днопоглиблення в порту Маріуполь з ТОВ «Спеціалізоване технічне бюро Азімут». Роботи передбачають відновлення паспортних глибин на підхідному каналі та в акваторії порту. Загалом підрядник повинен виконати днопоглиблення обсягом 1,98 млн кубометрів. Орієнтовний строк завершення робіт – до кінця 2019 року.

agravery.com





Схожі новини
  • АМПУ та «Дельта Вілмар СНД» домовилися про будівництво причалу та терміналу в порту Южний
  • «Южний» став глибшим
  • Маріупольський порт отримає 100 млн гривень інвестицій
  • У Маріупольському порту з’явиться новий зерноперевалочний термінал
  • В ІЛЛІЧІВСЬКОМУ ПОРТУ ОФОРМЛЕНА ПЕРША ПАРТІЯ КОНТЕЙНЕРІВ В РЕЖИМІ ПОПЕРЕДНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ДО ЗАЇЗДУ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ В ПОРТ

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.