Аграрний тиждень. Україна
» » Президент підписав указ про аудит електронних реєстрів
» » Президент підписав указ про аудит електронних реєстрів

    Президент підписав указ про аудит електронних реєстрів


    Про це повідомляє прес-служба Офісу президента.

    Документ передбачає першочергове проведення повного аудиту роботи державних реєстрів.

    «Сьогодні в Україні нараховується понад 350 державних реєстрів, більшість з яких функціонують абсолютно неефективно та непрозоро. Це є головною причиною виникнення рейдерства, корупції та інших схем при наданні різноманітних державних послуг, наприклад у будівельній чи земельній сферах», – зазначив радник Президента України Михайло Федоров.

    За його словами, аудит реєстрів та подальше їхнє упорядкування, поширення єдиного ідентифікатора фізичної особи для пов'язання даних з різних реєстрів і впровадження електронної взаємодії дасть змогу не вимагати від громадян постійно одну й ту саму інформацію та різноманітні довідки і значно спростити всі державні послуги.

    «Прозора та надійна робота держреєстрів буде запорукою безпечного розвитку бізнесу та ефективного управління країною в цілому», – додав радник Глави держави.

     

    agravery.com





    Схожі новини
  • І Україні створили інформаційну рибогосподарську базу
  • Державні закупівлі мають проводитися максимально ефективно та прозоро
  • В Україні необхідно підвищити рівень безпеки електронних адмінпослуг – експерт
  • З січня 2013 року запрацюють електронні торги
  • Микола Азаров: Дотацію на молодняк ВРХ селяни повинні отримувати швидко і у повному обсязі

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Фотозвіти
Новини техніки
Рослинництво
Тваринництво
Відео

Президент підписав указ про аудит електронних реєстрів


Про це повідомляє прес-служба Офісу президента.

Документ передбачає першочергове проведення повного аудиту роботи державних реєстрів.

«Сьогодні в Україні нараховується понад 350 державних реєстрів, більшість з яких функціонують абсолютно неефективно та непрозоро. Це є головною причиною виникнення рейдерства, корупції та інших схем при наданні різноманітних державних послуг, наприклад у будівельній чи земельній сферах», – зазначив радник Президента України Михайло Федоров.

За його словами, аудит реєстрів та подальше їхнє упорядкування, поширення єдиного ідентифікатора фізичної особи для пов'язання даних з різних реєстрів і впровадження електронної взаємодії дасть змогу не вимагати від громадян постійно одну й ту саму інформацію та різноманітні довідки і значно спростити всі державні послуги.

«Прозора та надійна робота держреєстрів буде запорукою безпечного розвитку бізнесу та ефективного управління країною в цілому», – додав радник Глави держави.

 

agravery.com





Схожі новини
  • І Україні створили інформаційну рибогосподарську базу
  • Державні закупівлі мають проводитися максимально ефективно та прозоро
  • В Україні необхідно підвищити рівень безпеки електронних адмінпослуг – експерт
  • З січня 2013 року запрацюють електронні торги
  • Микола Азаров: Дотацію на молодняк ВРХ селяни повинні отримувати швидко і у повному обсязі

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.