«Компанія IKEA продає свої знамениті веганські хот-доги за нижчою ціною, ніж м'ясні аналоги, намагаючись заохотити клієнтів бути здоровими та вживати рослинні продукти», повідомляє прес-служба меблевого гіганта.
Минулого тижня видання LiveKindly повідомило про різницю в ціні між мясним та рослинним хот-догом: рослинний продавали по 75 центів, а м'ясний за 1 долар. Крім того, бістро IKEA додає привабливий опис до рослинного продукту, в якому детально описується солодка і гостра гірчиця, квашена червона капуста та обсмажена цибуля, в той час як реклама для м'ясного хот-догу зовсім не містить опису.
Працівник видання Vegconomist зв’язався з прес-службою IKEA, щоб дізнатись про маркетинг їх рослинних продуктів та про мотивацію, що стоїть за ним, і отримав таку заяву:
«В IKEA ми хочемо надихнути людей на ведення більш здорового та стійкого способу життя через їжу, яка позитивно впливає як на людей, так і на планету. Рослинний хот-дог - це внесок у місію – забезпечити більш здорове харчування на основі рослин, та смачну доступну їжу для багатьох».
Представник IKEA також додав: «Ми запустили рослинний хот-дог наприкінці вересня 2018 року за нижчою ціною, ніж наш звичайний хот-дог (75 центів проти 1 долара). Крім того, рослинні кульки в нашому бістро також коштують нижче, ніж шведські фрикадельки (3,99 доларів проти 5,99 доларів). Ми хочемо переконатись, що наші клієнти із задоволенням спробують рослинну їжу, ще й за доступною ціною!"