Аграрний тиждень. Україна
» » Де купувати свинину: ринок vs. супермаркет
» » Де купувати свинину: ринок vs. супермаркет

    Де купувати свинину: ринок vs. супермаркет


    В Україні склалося, що споживачі свинини діляться на два «табори»: дехто віддає перевагу купівлі свинини на ринку, інші — більше довіряють продукції з супермаркетів. У Асоціації «Свинарі України» дослідили всі «за» та «проти» купівлі свинини на базарі чи у торгівельних мережах.

    Згідно з дослідженням, проведеним компанією Nielsen Ukraine*, при виборі місця купівлі свинини споживачі в першу чергу звертають увагу на асортимент м’ясної продукції, ціну, якість (колір, запах, пружність), санітарні умови продажу, пакування. Однак є і «ярі прихильники» того чи іншого місця продажу.

    Так, наприклад, «регулярні» покупці свинини на ринку мають «свого» продавця м’яса, якому довіряють. Вибирають його, в першу чергу, за асортиментом м’яса на прилавку, його якістю (судячи з попереднього досвіду купівлі), готовністю йти назустріч покупцеві — дозволяють перевірити м’ясо, відібрати кращу частину зі шматка, поторгуватися тощо.

    Деякі покупці готові прийти на ринок з самого ранку аби купити найсвіжіше м’ясо.

    Чи купувати свинину на ринку?
    ЗаПроти
    • Свіжість продукції (на ринку немає умов для тривалого зберігання, тому м’ясо продається за один день)

    Великий вибір



    Можливість торгу та, відповідно, економії



    Доступ до м'яса (можливість власноруч перевірити його свіжість)



    Можливість налагодити особистий контакт із продавцем і замовляти потрібне м’ясо заздалегідь



    Можливість купити домашню свинину, вирощену на натуральних кормах



    Можливість куштувати сало

    • М’ясо доступне для контакту з усіма відвідувачами ринку

    Антисанітарні умови в теплу пору року (мухи, інші комахи)



    Відсутність вітрин для підтримання необхідної температури

    • Невідоме походження м'яса та умови його транспортування до ринку.

    У свою чергу, прихильники купівлі свинини у супермаркеті зазвичай купують м’ясо разом із іншими продуктами — серед робочого тижня, як правило, після роботи, або на вихідних у рамках планової закупки продуктів на тиждень. Крім того, вибір торгівельної мережі залежить від ситуації та часу покупки: супермаркет близько від дому або по дорозі — для термінової покупки або планової покупки м'яса серед тижня, великі гіпермаркети — у вихідні.

    Водночас, купувати м’ясо саме у торгівельних мережах покупців спонукає більша впевненість у безпечності продукції через належні умови зберігання та транспортування, ретельніший контроль якості (що впливає на репутацію торгівельної мережі), а також наявність медичного контролю здоров’я продавців.

    Чи купувати свинину в супермаркеті?
    ЗаПроти
    • Належні умови зберігання і транспортування (вітрина, холодильники

    Великий вибір



    Можливість повернути неякісний товар по чеку



    Ретельний контроль якості



    Можливість купити разом із м'ясом всі необхідні продукти



    Можливість купити м’ясо навіть пізно ввечері



    Розташування



    Можливість оплати банківською карткою



    Зручні візочки



    Наявність медичного контролю здоров'я продавців

    • М’ясо масового виробництва, вирощене із застосуванням медпрепаратів та гормонів

    Освітлені у ЗМІ прецеденти, коли співробітники магазинів «реанімують» зіпсоване м’ясо і повертають його у продаж



    Недовіра до інформації на етикетках фасованого м’яса через махінації з ними магазинів

    • Не можна торгуватись, куштувати сало

    Крім того, останнім часом в Україні все більшого поширення та популярності набирають фірмові «м’ясні лавки» — маленькі спеціалізовані магазинчики з належними умовами зберігання, власною обвалкою та щоденним завезенням сировини.

    * Для вивчення споживчих стереотипів та звичок у травні цього року опитали 5 груп респондентів. Чотири з них були представлені особами віком 20–50 років з середнім доходом та вище середнього, які щонайменше раз на місяць купують свинину в супермаркетах або на ринках. Остання група складалася з осіб, які споживають м’ясо за винятком свинини, але не з причин релігійних чи через протипоказання за станом здоров’я.

    Джерело: Pigua.info





    Схожі новини
  • Україна: споживання свинини відновилося
  • Імпорт свинини скоротився на 36%
  • Переформатування галузі свинарства
  • Виробництво замороженої свинини в Україні скоротилось на 26,5%
  • Україна зменшила імпорт свинини на 5,5%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Де купувати свинину: ринок vs. супермаркет


В Україні склалося, що споживачі свинини діляться на два «табори»: дехто віддає перевагу купівлі свинини на ринку, інші — більше довіряють продукції з супермаркетів. У Асоціації «Свинарі України» дослідили всі «за» та «проти» купівлі свинини на базарі чи у торгівельних мережах.

Згідно з дослідженням, проведеним компанією Nielsen Ukraine*, при виборі місця купівлі свинини споживачі в першу чергу звертають увагу на асортимент м’ясної продукції, ціну, якість (колір, запах, пружність), санітарні умови продажу, пакування. Однак є і «ярі прихильники» того чи іншого місця продажу.

Так, наприклад, «регулярні» покупці свинини на ринку мають «свого» продавця м’яса, якому довіряють. Вибирають його, в першу чергу, за асортиментом м’яса на прилавку, його якістю (судячи з попереднього досвіду купівлі), готовністю йти назустріч покупцеві — дозволяють перевірити м’ясо, відібрати кращу частину зі шматка, поторгуватися тощо.

Деякі покупці готові прийти на ринок з самого ранку аби купити найсвіжіше м’ясо.

Чи купувати свинину на ринку?
ЗаПроти
• Свіжість продукції (на ринку немає умов для тривалого зберігання, тому м’ясо продається за один день)

Великий вибір



Можливість торгу та, відповідно, економії



Доступ до м'яса (можливість власноруч перевірити його свіжість)



Можливість налагодити особистий контакт із продавцем і замовляти потрібне м’ясо заздалегідь



Можливість купити домашню свинину, вирощену на натуральних кормах



Можливість куштувати сало

• М’ясо доступне для контакту з усіма відвідувачами ринку

Антисанітарні умови в теплу пору року (мухи, інші комахи)



Відсутність вітрин для підтримання необхідної температури

• Невідоме походження м'яса та умови його транспортування до ринку.

У свою чергу, прихильники купівлі свинини у супермаркеті зазвичай купують м’ясо разом із іншими продуктами — серед робочого тижня, як правило, після роботи, або на вихідних у рамках планової закупки продуктів на тиждень. Крім того, вибір торгівельної мережі залежить від ситуації та часу покупки: супермаркет близько від дому або по дорозі — для термінової покупки або планової покупки м'яса серед тижня, великі гіпермаркети — у вихідні.

Водночас, купувати м’ясо саме у торгівельних мережах покупців спонукає більша впевненість у безпечності продукції через належні умови зберігання та транспортування, ретельніший контроль якості (що впливає на репутацію торгівельної мережі), а також наявність медичного контролю здоров’я продавців.

Чи купувати свинину в супермаркеті?
ЗаПроти
• Належні умови зберігання і транспортування (вітрина, холодильники

Великий вибір



Можливість повернути неякісний товар по чеку



Ретельний контроль якості



Можливість купити разом із м'ясом всі необхідні продукти



Можливість купити м’ясо навіть пізно ввечері



Розташування



Можливість оплати банківською карткою



Зручні візочки



Наявність медичного контролю здоров'я продавців

• М’ясо масового виробництва, вирощене із застосуванням медпрепаратів та гормонів

Освітлені у ЗМІ прецеденти, коли співробітники магазинів «реанімують» зіпсоване м’ясо і повертають його у продаж



Недовіра до інформації на етикетках фасованого м’яса через махінації з ними магазинів

• Не можна торгуватись, куштувати сало

Крім того, останнім часом в Україні все більшого поширення та популярності набирають фірмові «м’ясні лавки» — маленькі спеціалізовані магазинчики з належними умовами зберігання, власною обвалкою та щоденним завезенням сировини.

* Для вивчення споживчих стереотипів та звичок у травні цього року опитали 5 груп респондентів. Чотири з них були представлені особами віком 20–50 років з середнім доходом та вище середнього, які щонайменше раз на місяць купують свинину в супермаркетах або на ринках. Остання група складалася з осіб, які споживають м’ясо за винятком свинини, але не з причин релігійних чи через протипоказання за станом здоров’я.

Джерело: Pigua.info





Схожі новини
  • Україна: споживання свинини відновилося
  • Імпорт свинини скоротився на 36%
  • Переформатування галузі свинарства
  • Виробництво замороженої свинини в Україні скоротилось на 26,5%
  • Україна зменшила імпорт свинини на 5,5%

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.