У Сполучених Штатах скорочується споживання яловичини, яка є традиційно популярним м’ясом в регіоні. Натомість, все більше американців надають перевагу птиці, повідомляє Bloomberg.
Зниження попиту на яловичину на початку осені, коли закінчується сезон барбекю, є традиційним явищем. Утім цього року скорочення обсягу продажів було більш помітним. Так, за місяць закупівельні ціни на яловичину впали на 10%, а вартість бургерів з цього м’яса взагалі знизилась на 35%.
Хоча раніше Департамент сільського господарства США (USDA) прогнозував зростання споживання яловичини на цей рік, у вересні прогноз було переглянуто. Утім, очікується, що на кінець року загальні обсяги продажів свинини залишаться такими ж як у 2018 році.
Варто зазначити, що курятина через невисоку ціну набуває все більшої популярності не лише в США, а й у всьому світі. Утім, відповідно до останнього звіту Rabobank, експортери м’яса птиці мають урегулювати постачання, щоб уникнути зниження цін і нестабільності на глобальному ринку курятини. Основними проблемами є тривала ситуація із надмірним постачанням на багатьох світових ринках, таких як ЄС, США та Південна Африка.
Meat-Inform