Аграрний тиждень. Україна
» » На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги
» » На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги

    На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги


    До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який уклав договір з ТОВ "Міжнародна агенція праці" щодо надання послуг з працевлаштування за кордоном. Споживач сплатив 36 800 грн., але послуги згідно з умовами договору надані не були. На вимогу розірвати договір та повернути кошти було отримано відмову. 14.08.2019р. фахівці Управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області провели позаплановий захід нагляду/контролю на предмет дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у ТОВ "Міжнародна агенція праці"де було встановлено порушення норм чинного законодавства. У результаті чого кошти споживачеві були повернуті в повному обсязі.

    Мешканець села Мирне Калинівського району Вінницької області звернувся зі скаргою на ТОВ "Трейд 18", партнером якого є торговельна мережа "Алло", де споживачем було придбано електроскутер Rover Ampere 05 вартістю 25 859 грн. Придбаний товар виявився неналежної якості, а послуга гарантійного обслуговування не була виконана. 05.09.2019 у ході розгляду справи спеціалісти Управління захисту споживачів зафіксували факт порушення прав споживача  і суб’єкт господарювання повернув споживачу кошти в повному обсязі.

    Мешканець міста Гайсин Вінницької області повідомив про порушення прав у ТОВ "Гаджет Трейдінг" магазин "Цитрус", у якому він придбав мобільний телефон Xiaomi Redmi Note 5 32 Gb Gold за 5999 грн. неналежної якості. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а запропонувавши ремонт - не надав аналогійчний товар з обмінного фонду. 02.10.2019р. спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області провелио позаплановий захід контролью в магазині "Цитрус", у результаті чого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.





    Схожі новини
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • У Запорізькій області за порушення умов договору щодо виготовлення меблів споживачу повернули 9 тис. грн
  • На Херсонщині споживачу повернули 16,8 тис. грн за порушення умов договору щодо постачання оргтехніки
  • На Тернопільщині Держпродспоживслужба та громадськість обговорили проблеми дотримання вимог законодавства з питань захисту споживачів
  • Держпродспоживслужба та громадськість обговорили проблеми дотримання вимог законодавства з питань захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

На Вінниччині фахівці Держпродспоживслужби допомогли споживачам повернути кошти за зіпсований товар та неякісно надані послуги


До Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області надійшла скарга від мешканця міста Вінниця, який уклав договір з ТОВ "Міжнародна агенція праці" щодо надання послуг з працевлаштування за кордоном. Споживач сплатив 36 800 грн., але послуги згідно з умовами договору надані не були. На вимогу розірвати договір та повернути кошти було отримано відмову. 14.08.2019р. фахівці Управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області провели позаплановий захід нагляду/контролю на предмет дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів у ТОВ "Міжнародна агенція праці"де було встановлено порушення норм чинного законодавства. У результаті чого кошти споживачеві були повернуті в повному обсязі.

Мешканець села Мирне Калинівського району Вінницької області звернувся зі скаргою на ТОВ "Трейд 18", партнером якого є торговельна мережа "Алло", де споживачем було придбано електроскутер Rover Ampere 05 вартістю 25 859 грн. Придбаний товар виявився неналежної якості, а послуга гарантійного обслуговування не була виконана. 05.09.2019 у ході розгляду справи спеціалісти Управління захисту споживачів зафіксували факт порушення прав споживача  і суб’єкт господарювання повернув споживачу кошти в повному обсязі.

Мешканець міста Гайсин Вінницької області повідомив про порушення прав у ТОВ "Гаджет Трейдінг" магазин "Цитрус", у якому він придбав мобільний телефон Xiaomi Redmi Note 5 32 Gb Gold за 5999 грн. неналежної якості. Суб'єкт господарювання відмовив споживачеві у поверненні коштів, а запропонувавши ремонт - не надав аналогійчний товар з обмінного фонду. 02.10.2019р. спеціалісти Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області провелио позаплановий захід контролью в магазині "Цитрус", у результаті чого громадянину повернули кошти за неякісний товар в повному обсязі.





Схожі новини
  • На Херсонщині споживачеві повернули 30 тис. грн за неякісну продукцію
  • У Запорізькій області за порушення умов договору щодо виготовлення меблів споживачу повернули 9 тис. грн
  • На Херсонщині споживачу повернули 16,8 тис. грн за порушення умов договору щодо постачання оргтехніки
  • На Тернопільщині Держпродспоживслужба та громадськість обговорили проблеми дотримання вимог законодавства з питань захисту споживачів
  • Держпродспоживслужба та громадськість обговорили проблеми дотримання вимог законодавства з питань захисту споживачів

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.