За 9 місяців 2019 року фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області розглянули близько двох сотень скарг і заяв від громадян. Найчастіше черкащани зверталися на Урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» облдержадміністрації.
Також у телефонному режимі та під час особистого прийому громадян 655-ом споживачам фахівці Держпродспоживслужби області надали консультації щодо їх прав згідно з чинним законодавством.
Крім того, фахівці управління захисту споживачів Держпродспоживслужби області здійснили 100 перевірок суб′єктів господарювання, із них у 30% випадків було зафіксовано порушення законодавства. Суб’єктам господарювання видано 27 приписів, а громадянам повернуто кошти в сумі 42,896 тис. грн.
Від початку року спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби у Черкаській області дослідили 82 об’єкти рекламоносіїв, переважно у сфері зовнішньої та внутрішньої реклами, а також на ТБ, радіо і друкованих ЗМІ. У ході здійснення перевірок було виявлено 13 порушень у сфері реклами. Відповідно до зафіксованих порушень на суб’єктів господарювання накладені штрафні санкції на суму 33,3 тис. грн, на даний час на розгляді в суді знаходяться 2 справи.
Також за 9 місяців 2019 року спеціалісти відділу ринкового та метрологічного нагляду Управління захисту споживачів Держпродспоживслужби у Черкаській області здійснили майже півсотні перевірок. Перевіряли дитячі іграшки та електропобутові прилади. У ході досліджень фахівцями було встановлено, що понад 80% відібраної продукції не відповідає загальнообов'язковим вимогам безпеки. У результаті підприємців-порушників було оштрафовано на 226 тис. грн та трьох осіб притягнуто до адміністративної відповідальності.