Аграрний тиждень. Україна
» » Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам 182 млн грн
» » Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам 182 млн грн

    Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам 182 млн грн


    Протягом січня - вересня 2019 року фахівці Держпродспоживслужби здійснили 287 планових та 184 позапланових перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Під час проведення перевірок порушення встановлено в 343 випадках, що становить 72,8% від загальної кількості перевірок.

    За результатами проведених перевірок прийнято 225 рішень про застосування до суб’єктів господарювання адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 52 млн грн та 182 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності шляхом накладання штрафів на загальну суму 44,1 тис. грн.

    Крім того, фахівці Служби склали 242 приписи щодо усунення порушень під час формування, встановлення, застосування державних регульованих цін/тарифів та приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства.

    Відповідно до прийнятих приписів та рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій зобов’язано повернути кошти споживачам на загальну суму 182,0 млн грн, з яких 152,7 млн грн – сума коштів, яку зобов’язано повернути споживачам м. Києва за результатами 9 планових перевірок комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд м. Києва.

    При цьому, внаслідок зменшення розмірів планованих та затверджених тарифів на житлово-комунальні та інші види послуг, а також приведення цін на фармацевтичному ринку до економічно обґрунтованого рівня, протягом січня - вересня 2019 року фахівці Держпродспоживслужби попередили обрахування споживачів у розрахунку на річні обсяги надання послуг на загальну суму 61,4 млн грн.

    Також, протягом звітного періоду фахівці Служби попередили необґрунтоване фінансування з бюджету на виплати пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги у сумі 5,4 млн грн.

    Так, з метою створення ефективної системи забезпечення цінової стабільності та стримування інфляційних процесів у країні, фахівці Держпродспоживслужби вживають заходи щодо запобігання порушенням у сфері ціноутворення, забезпечення встановлення економічно обґрунтованих цін та недопущення їх безпідставного зростання на споживчому ринку.





    Схожі новини
  • Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 105 млн грн
  • На Вінниччині комунальні підприємства отримали штрафні санкції за порушення вимог порядку формування тарифів
  • Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 62 млн гривень
  • На Сумщині споживачам за спожиті комунальні послуги повернуто понад 172 тис. грн
  • У 2018 році порушення у сфері ціноутворення встановлено кожною другою перевіркою

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам 182 млн грн


Протягом січня - вересня 2019 року фахівці Держпродспоживслужби здійснили 287 планових та 184 позапланових перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін. Під час проведення перевірок порушення встановлено в 343 випадках, що становить 72,8% від загальної кількості перевірок.

За результатами проведених перевірок прийнято 225 рішень про застосування до суб’єктів господарювання адміністративно-господарських санкцій на загальну суму 52 млн грн та 182 посадові особи притягнуто до адміністративної відповідальності шляхом накладання штрафів на загальну суму 44,1 тис. грн.

Крім того, фахівці Служби склали 242 приписи щодо усунення порушень під час формування, встановлення, застосування державних регульованих цін/тарифів та приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства.

Відповідно до прийнятих приписів та рішень про застосування адміністративно-господарських санкцій зобов’язано повернути кошти споживачам на загальну суму 182,0 млн грн, з яких 152,7 млн грн – сума коштів, яку зобов’язано повернути споживачам м. Києва за результатами 9 планових перевірок комунальних підприємств, що обслуговують житловий фонд м. Києва.

При цьому, внаслідок зменшення розмірів планованих та затверджених тарифів на житлово-комунальні та інші види послуг, а також приведення цін на фармацевтичному ринку до економічно обґрунтованого рівня, протягом січня - вересня 2019 року фахівці Держпродспоживслужби попередили обрахування споживачів у розрахунку на річні обсяги надання послуг на загальну суму 61,4 млн грн.

Також, протягом звітного періоду фахівці Служби попередили необґрунтоване фінансування з бюджету на виплати пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги у сумі 5,4 млн грн.

Так, з метою створення ефективної системи забезпечення цінової стабільності та стримування інфляційних процесів у країні, фахівці Держпродспоживслужби вживають заходи щодо запобігання порушенням у сфері ціноутворення, забезпечення встановлення економічно обґрунтованих цін та недопущення їх безпідставного зростання на споживчому ринку.





Схожі новини
  • Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 105 млн грн
  • На Вінниччині комунальні підприємства отримали штрафні санкції за порушення вимог порядку формування тарифів
  • Держпродспоживслужба зобов’язала повернути споживачам понад 62 млн гривень
  • На Сумщині споживачам за спожиті комунальні послуги повернуто понад 172 тис. грн
  • У 2018 році порушення у сфері ціноутворення встановлено кожною другою перевіркою

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.