Українські виробники олії втрачають до 40% маржі, продаючи на експорт сировину, а не готовий продукт для роздрібного ринку.
Таку думку в ефірі Agro FM висловив голова Ради з питань експорту продовольства (UFEB) Богдан Шаповал.
«Наші компанії танкерами продають олію, але не готові домовитися напряму із великими торговельними мережами, розлити її у пляшки і далі продавати у форматі B2C», — говорить Шаповал.
Щоб завоювати цей сегмент, український виробник має запропонувати кращу ціну і кращі умови, наприклад, гарну упаковку та якість.
«Ми не віримо у майбутнє продажу сировинних продуктів. Дійсно, сировина зараз складає до 80% від загального аграрного експорту з України. Але з кожним роком на ній стає все важче заробляти. Ця діяльність стає все менш прибутковою», — каже Шаповал.
Виграють тільки ті компанії, які мають достатнє фінансове плече і достатній ресурс, щоб управляти великими обсягами сировинних товарів, додав голова UFEB.
ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal
agroconf.org