Аграрний тиждень. Україна
» » Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини
» » Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини

    Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини


    Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини

    Українські виробники олії втрачають до 40% маржі, продаючи на експорт сировину, а не готовий продукт для роздрібного ринку.

    Таку думку в ефірі Agro FM висловив голова Ради з питань експорту продовольства (UFEB) Богдан Шаповал.

    «Наші компанії танкерами продають олію, але не готові домовитися напряму із великими торговельними мережами, розлити її у пляшки і далі продавати у форматі B2C», — говорить Шаповал.

    Щоб завоювати цей сегмент, український виробник має запропонувати кращу ціну і кращі умови, наприклад, гарну упаковку та якість.

    «Ми не віримо у майбутнє продажу сировинних продуктів. Дійсно, сировина зараз складає до 80% від загального аграрного експорту з України. Але з кожним роком на ній стає все важче заробляти. Ця діяльність стає все менш прибутковою», — каже Шаповал.

    Виграють тільки ті компанії, які мають достатнє фінансове плече і достатній ресурс, щоб управляти великими обсягами сировинних товарів, додав голова UFEB.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Топ-5 експортних продуктів України на 2019 рік
  • Україна отримала дозвіл на експорт яловичини до Китаю
  • Богдан Шаповал: Україна диверсифікує експорт
  • Українські компанії отримали перші замовлення від китайських імпортерів
  • Польща допоможе Україні вийти на ринки ЄС

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини


Виробники олії втрачають 40% маржі на експорті сировини

Українські виробники олії втрачають до 40% маржі, продаючи на експорт сировину, а не готовий продукт для роздрібного ринку.

Таку думку в ефірі Agro FM висловив голова Ради з питань експорту продовольства (UFEB) Богдан Шаповал.

«Наші компанії танкерами продають олію, але не готові домовитися напряму із великими торговельними мережами, розлити її у пляшки і далі продавати у форматі B2C», — говорить Шаповал.

Щоб завоювати цей сегмент, український виробник має запропонувати кращу ціну і кращі умови, наприклад, гарну упаковку та якість.

«Ми не віримо у майбутнє продажу сировинних продуктів. Дійсно, сировина зараз складає до 80% від загального аграрного експорту з України. Але з кожним роком на ній стає все важче заробляти. Ця діяльність стає все менш прибутковою», — каже Шаповал.

Виграють тільки ті компанії, які мають достатнє фінансове плече і достатній ресурс, щоб управляти великими обсягами сировинних товарів, додав голова UFEB.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPortal

agroconf.org





Схожі новини
  • Топ-5 експортних продуктів України на 2019 рік
  • Україна отримала дозвіл на експорт яловичини до Китаю
  • Богдан Шаповал: Україна диверсифікує експорт
  • Українські компанії отримали перші замовлення від китайських імпортерів
  • Польща допоможе Україні вийти на ринки ЄС

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.