Аграрний тиждень. Україна
» » Аграрний сезон успішно завершено на AgroComplex 2019!
» » Аграрний сезон успішно завершено на AgroComplex 2019!

    Аграрний сезон успішно завершено на AgroComplex 2019!



    29 – 31 жовтня 2019 року у Міжнародному Виставковому Центрі відбулась головна агроподія осені – міжнародна виставка ефективних рішень у агробізнесі AgroComplex 2019. Виставка об’єднала провідних експертів ринку та стала нетворкінг-майданчиком для бізнес-спілкування як малих фермерських господарств, так і великих агрохолдингів для отримання професійної інформації з метою подальшого успішного господарювання.  


    Організатор – компанія Київський міжнародний контрактовий ярмарок.

                 Церемонія відкриття 

    У церемонії урочистого відкриття AgroComplex 2019 взяли участь: керівник відділу питань продовольства, сільського господарства, захисту прав споживачів та охорони навколишнього середовища при Посольстві Федеративної Республіки Німеччина в Україні Герман Інтеманн; перший віце-президент Спілки пасічників України, Нагорнюк Віталій Іванович; президент Асоціації фермерів та приватних землевласників України, Стрижак Микола Іванович; голова Біоенергетичної асоціації України, Гелетуха Георгій Георгійович; засновник компанії DroneUA, головний бізнес-партнер IT-Corner 2019, Яковенко Валерій Іванович; президент Асоціації “Теплиці України”, Чернишенко Євген Володимирович; директор агропромислових виставок ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок”, Висоцький Сергій Дмитрович. Виставку традиційно відкрив голова правління ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок Володимир Андрійович Іванов.


    АgroComplex 2019 у цифрах: 


    Цього року у міжнародній виставці ефективних рішень для агробізнесу AgroComplex 2019 взяли участь понад 300 компаній з 11 країн. Була представлена національна експозиція Німеччини, колективні експозиції Китаю та Туреччини. Виставкова площа склала 17 140 кв. м. Упродовж трьох днів у столиці вирувало насичене аграрне життя: успішно пройшли понад 20 ділових заходів у яких взяло участь більше 100 спікерів, на виставку завітали 12 400 професійних відвідувачів. 


    АgroComplex 2019 представив 5 ексклюзивних спецпроектів:

    Продуктивне Бджільництво – міжнародна спеціалізована виставка виробників обладнання для галузі бджільництва. У спеціалізованій експозиції взяли участь 30 компаній. 29 жовтня у рамках виставки за підтримки Спілки пасічників України вперше відбулась конференція “Продуктивне бджільництво в Україні. Експортний потенціал, стратегічні напрямки розвитку. У конференції взяли участь: перший віце-президент спілки пасічників України та голова ФГ “Апіс Україна”, Віталій Нагорнюк, директор з розвитку компанії-експортера меду “Асканія-Пак”, Віктор Іванченко, а також віце-президент СПасУ, голова Харківської обласної організації, ТМ “Пчелопродукт”, Денис Солдатов. На виставку завітав почесний пасічник України Василь Соломка, відомий як Дід Василь і дав лаконічний коментар: “Всі фірми помітні тут, знамениті пасічники тут. Тут представлена вся гама досягнень наших виробників". А директор компанії “ABB 100” Руденко Володимир зазначив: “Я бачу в цій виставці майбутнє. Виставка однозначно дасть поштовх розвитку бджільництва в Україні”.

    Тепличний Бізнес – міжнародна виставка ефективних технологій та обладнання для тепличного господарства. У виставці взяли участь 15 компаній. 30 жовтня організатори разом з Асоціаціацією Теплиці України та Національним університетом біоресурсів і природокористування України провели міжнародну конференцію “Ефективна теплиця - нові підходи, реальні прибутки”. У рамках виставки був представлений повний спектр рішень для вирощування овочевих та ягідних культур, грибів, квітів у закритому ґрунті.

    Марія Мельниченко, директор компанії Перспекта поділилася враженнями від виставки: “Наша компанія уперше приймає участь у виставці Тепличний Бізнес. Ми дуже задоволені результатом. Людей багато. Тому інтерес до нашої компанії дуже великий.

    А Катерина Волянська із KG System вважає, що такі івенти як Тепличний Бізнес дуже корисні і необхідні в Україні. 

    ІТ-Corner 2019 –  найбільша спеціалізована експозиція цифрових технологій та smart-рішень в агробізнесі. Захід консолідував близько 50 вітчизняних та міжнародних брендів і 35 компаній-учасниць. Уперше ексклюзивним стендом був представлений VIP-учасник AgroComplex 2019, світовий виробник дронів, компанія DJI, яка сенсаційно представила нові дрони-оприскувачі для сільського господарства: Agras T16 та модель Phantom 4 RTK 29 жовтня провідний системний інтегратор безпілотних рішень, компанія DroneUA провела бізнес-форум “IT-Corner 2019: тренди, технології, майбутнє для агро 4.0”. Саме тут керівник продажів компанії DJI Agriculture Саммер Денг презентував новинки та розповів про пріоритети компанії в Україні: “Головна мета, яку ми ставимо перед собою на цьому форумі показати наші найновіші технології в обприскуванні, агромеджменті і загалом усю продукцію нашої компанії для агросектору. Я вважаю, що Україна є одним із найголовніших закордонних ринків для DJI Agriculture. Моя мета вивести технологію обприскування дронами на український ринок, а звідти на європейський. Планую відвідати виставку і в наступному році”.

    Засновник компанії DroneUA, Валерій Яковенко поділився враженнями від IT-Corner 2019: “IT-Corner у цьому році став концентрацією всіх інноваційних ідей в сільському господарстві. Ринок повинен розвиватися і IT-Corner допомагає всім компаніям, які є на ринку знаходити точки дотику.

    АgroEnergyDAY 2019 – другий міжнародний експофорум біоенергетичних технологій та альтернативної енергетики. Цього року виставка була насиченою та включала спеціалізовану експозицію (21 компанія-експонент), міжнародний бізнес-форум (4 тематичні панелі, 26 спікерів, близько 200 відвідувачів), метчмейкінг від профільних експертів (35 індивідуальних консультацій). 30 жовтня у рамках АgroEnergyDAY відбувся бізнес-форум щодо питань потенціалу сільського господарства в розвитку біоенергетики та презентовані технології для енергоефективності виробництва.У своєму виступі висловився Георгій Гелетуха, голова правління Біоенергетичні асоціації України: “Ми вдячні організаторам виставки, що маємо можливість бути співорганізатором такої масштабної події як AgroEnergyDAY”. А Олександр Домбровский голова ГС “Глобал 100 PE Україна” зазначив, що такі заходи як AgroEnergyDAY  дають можливість об’єднати сильні сторони та отримати синергетичний ефект: вирішити проблеми чистої енергетики, поділитися досвідом та теоретичними надбаннями, які для України дуже важливі. 

    Local to Global 2019 – спеціалізована виставка-ярмарок фермерської та крафтової продукції. Виставка консолідувала 26 виробників, які представили свої унікальні фермерські продукти.  

    На Local to Global 30 жовтня відбувся практичний семінар: “Маркетингові інструменти для реалізації фермерської продукції на місцевих і глобальних ринках”, у рамках якого українські виробники фермерської продукції дізналися про дієві маркетингові інструменти масштабування бізнесу від провідних експертів галузі. У заході взяли участь: співвласник бренду Медові Брати, Дмитро Кушнір, керівник ФГ з вирощування равликів Dido Djozef , Андрій Свірський, операційний директор ТМ “Молоко від Фермера”, Олександр Арделян. 

    Своїми враженнями від Local to Global 2019 поділилася Катерина Зверева, консультант продовольчої та сільськогосподарської організації ООН та засновниця агро-медіа агентства Sapienza: “Це дуже класний майданчик для створення нових продуктів для фермерів, для обміну досвідом. Для того, щоб наші споживачі трохи по-іншому сприймали фермерську продукцію, асоціювали її з ексклюзивністю, з якістю, з певною географічною локацією”. 

    А співвласник бренду “Медові Брати” та засновник IMEXBURO, Дмитро Кушнір, зазначив: “Така виставка як Local to Global є життєво необхідною. Споживач дедалі більше цікавиться маленькими виробництвами та територіальними продуктами. Виставка є дуже важливою для того, щоб цей ринок популяризувати і вивести на світовий рівень.

    Серед заходів слід також відмітити:


    • 29 жовтня відбулась конференція: “Збільшення прибутків в агробізнесі 2019”, яку організували Sapienza.media та ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок”. Захід об’єднав агроекспертів і практиків, які презентували учасникам конференції сучасні інструменти та робочі кейси для підвищення прибутковості агробізнесу. У програмі заходу виступили: Катерина Зверева, агромедіа-агенції Sapienza, заступниця міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, виконавчий директор ГС Ukranian Food Valley, консультант з агромаркетингу Наталя Маєвська та інші. 


    • 30 жовтня відбулась церемонія нагородження компаній-виробників сільськогосподарської техніки у номінації “Легенда вітчизняного машинобудування”. У рамках заходу виступив переможець шоу Голос Країни 2017, отець Олександр Клименко. Улюблені пісні в його інтерпретації зазвучали особливо проникливо. Публіка щедро аплодувала, не стримуючи емоцій.  


    • 30 жовтня у рамках ІТ-Corner 2019 ексклюзивно, були презентовані результати проекту Миколаївського національного аграрного університету та компанії “Ландтех, а саме: Презентація результатів експериментального проекту “162 га цифрового поля. Завдання проекту: збільшити врожайність та підібрати ресурси, які б дозволили підвищити продуктивність рослин, оптимізувати витрати та запровадити раціональне природокористування. На cемінарі виступили: Антон Мезінов, керівник відділу точного землеробства, компанії Ландтех та Микола Карпенко, директор Наукового парку “Агроперспектива” Миколаївського національного аграрного університету. Бажаючих послухати було багато.


    • 31 жовтня відбувся 7 день молодого спеціаліста “Сам собі BOSS”за підтримки Асоціації “Український клуб аграрного бізнесу”. День молодого спеціаліста-аграрія відвідали понад 400 студентів. У програмі лекторію “Я - молодий підприємець” виступили молоді керівники компаній-експонентів, де поділилися секретами формування успішної кар’єри та мотивації для студентів як стати власниками бізнесу. Серед спікерів були представники агенції "Гудвіл", Асоціації "УКАБ", AgroPortal.ua, QRSmarty, SpaceUA та студенти Немішаївського агротехнологічного коледжу, які на базі закладу створили кооператив, де виготовляють сир. Продукт був успішно представлений на виставці-ярмарок Local to Global 2019. Агенція “Гудвіл” презентувала програми стажування для української молоді. Стажування фахове, де будь-який студент може отримати провідні фахові знання з аграних технологій в європейських країнах. 


    • З 29-31 жовтня відбувся розіграш сертифікатів зі знижкою на провідні розробки національних компаній.


    AgroComplex 2019 завершився, а ми вже готуємось до нових проектів. Запрошуємо на наші наступні виставки у 2020 році. Вже зараз триває активна підготовка до виставкової події АгроВесна (18-20 лютого), що включає 10 ювілейні виставки Зернові ТехнологіїAgro Animal Show та Фрукти.Овочі.Логістика, а також до міжнародної виставки сільскогосподарської техніки та обладнання "ІнтерАГРО" (27-30 жовтня, 2020 року).

    Фото та відеоматеріали виставки AgroComplex 2019а також свіжі новини можна переглянути на сайті та у facebook.







    Схожі новини
  • AgroComplex 2019
  • У чому секрет найкращих козиних сирів?
  • Welcome на Agro-party!
  • Тепличний Бізнес 2019
  • AgroComplex 2019 – виставка ефективних рішень для агробізнесу!

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Аграрний сезон успішно завершено на AgroComplex 2019!



29 – 31 жовтня 2019 року у Міжнародному Виставковому Центрі відбулась головна агроподія осені – міжнародна виставка ефективних рішень у агробізнесі AgroComplex 2019. Виставка об’єднала провідних експертів ринку та стала нетворкінг-майданчиком для бізнес-спілкування як малих фермерських господарств, так і великих агрохолдингів для отримання професійної інформації з метою подальшого успішного господарювання.  


Організатор – компанія Київський міжнародний контрактовий ярмарок.

             Церемонія відкриття 

У церемонії урочистого відкриття AgroComplex 2019 взяли участь: керівник відділу питань продовольства, сільського господарства, захисту прав споживачів та охорони навколишнього середовища при Посольстві Федеративної Республіки Німеччина в Україні Герман Інтеманн; перший віце-президент Спілки пасічників України, Нагорнюк Віталій Іванович; президент Асоціації фермерів та приватних землевласників України, Стрижак Микола Іванович; голова Біоенергетичної асоціації України, Гелетуха Георгій Георгійович; засновник компанії DroneUA, головний бізнес-партнер IT-Corner 2019, Яковенко Валерій Іванович; президент Асоціації “Теплиці України”, Чернишенко Євген Володимирович; директор агропромислових виставок ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок”, Висоцький Сергій Дмитрович. Виставку традиційно відкрив голова правління ТОВ “Київський міжнародний контрактовий ярмарок Володимир Андрійович Іванов.


АgroComplex 2019 у цифрах: 


Цього року у міжнародній виставці ефективних рішень для агробізнесу AgroComplex 2019 взяли участь понад 300 компаній з 11 країн. Була представлена національна експозиція Німеччини, колективні експозиції Китаю та Туреччини. Виставкова площа склала 17 140 кв. м. Упродовж трьох днів у столиці вирувало насичене аграрне життя: успішно пройшли понад 20 ділових заходів у яких взяло участь більше 100 спікерів, на виставку завітали 12 400 професійних відвідувачів. 


АgroComplex 2019 представив 5 ексклюзивних спецпроектів:

Продуктивне Бджільництво – міжнародна спеціалізована виставка виробників обладнання для галузі бджільництва. У спеціалізованій експозиції взяли участь 30 компаній. 29 жовтня у рамках виставки за підтримки Спілки пасічників України вперше відбулась конференція “Продуктивне бджільництво в Україні. Експортний потенціал, стратегічні напрямки розвитку. У конференції взяли участь: перший віце-президент спілки пасічників України та голова ФГ “Апіс Україна”, Віталій Нагорнюк, директор з розвитку компанії-експортера меду “Асканія-Пак”, Віктор Іванченко, а також віце-президент СПасУ, голова Харківської обласної організації, ТМ “Пчелопродукт”, Денис Солдатов. На виставку завітав почесний пасічник України Василь Соломка, відомий як Дід Василь і дав лаконічний коментар: “Всі фірми помітні тут, знамениті пасічники тут. Тут представлена вся гама досягнень наших виробників". А директор компанії “ABB 100” Руденко Володимир зазначив: “Я бачу в цій виставці майбутнє. Виставка однозначно дасть поштовх розвитку бджільництва в Україні”.

Тепличний Бізнес – міжнародна виставка ефективних технологій та обладнання для тепличного господарства. У виставці взяли участь 15 компаній. 30 жовтня організатори разом з Асоціаціацією Теплиці України та Національним університетом біоресурсів і природокористування України провели міжнародну конференцію “Ефективна теплиця - нові підходи, реальні прибутки”. У рамках виставки був представлений повний спектр рішень для вирощування овочевих та ягідних культур, грибів, квітів у закритому ґрунті.

Марія Мельниченко, директор компанії Перспекта поділилася враженнями від виставки: “Наша компанія уперше приймає участь у виставці Тепличний Бізнес. Ми дуже задоволені результатом. Людей багато. Тому інтерес до нашої компанії дуже великий.

А Катерина Волянська із KG System вважає, що такі івенти як Тепличний Бізнес дуже корисні і необхідні в Україні. 

ІТ-Corner 2019 –  найбільша спеціалізована експозиція цифрових технологій та smart-рішень в агробізнесі. Захід консолідував близько 50 вітчизняних та міжнародних брендів і 35 компаній-учасниць. Уперше ексклюзивним стендом був представлений VIP-учасник AgroComplex 2019, світовий виробник дронів, компанія DJI, яка сенсаційно представила нові дрони-оприскувачі для сільського господарства: Agras T16 та модель Phantom 4 RTK 29 жовтня провідний системний інтегратор безпілотних рішень, компанія DroneUA провела бізнес-форум “IT-Corner 2019: тренди, технології, майбутнє для агро 4.0”. Саме тут керівник продажів компанії DJI Agriculture Саммер Денг презентував новинки та розповів про пріоритети компанії в Україні: “Головна мета, яку ми ставимо перед собою на цьому форумі показати наші найновіші технології в обприскуванні, агромеджменті і загалом усю продукцію нашої компанії для агросектору. Я вважаю, що Україна є одним із найголовніших закордонних ринків для DJI Agriculture. Моя мета вивести технологію обприскування дронами на український ринок, а звідти на європейський. Планую відвідати виставку і в наступному році”.

Засновник компанії DroneUA, Валерій Яковенко поділився враженнями від IT-Corner 2019: “IT-Corner у цьому році став концентрацією всіх інноваційних ідей в сільському господарстві. Ринок повинен розвиватися і IT-Corner допомагає всім компаніям, які є на ринку знаходити точки дотику.

АgroEnergyDAY 2019 – другий міжнародний експофорум біоенергетичних технологій та альтернативної енергетики. Цього року виставка була насиченою та включала спеціалізовану експозицію (21 компанія-експонент), міжнародний бізнес-форум (4 тематичні панелі, 26 спікерів, близько 200 відвідувачів), метчмейкінг від профільних експертів (35 індивідуальних консультацій). 30 жовтня у рамках АgroEnergyDAY відбувся бізнес-форум щодо питань потенціалу сільського господарства в розвитку біоенергетики та презентовані технології для енергоефективності виробництва.У своєму виступі висловився Георгій Гелетуха, голова правління Біоенергетичні асоціації України: “Ми вдячні організаторам виставки, що маємо можливість бути співорганізатором такої масштабної події як AgroEnergyDAY”. А Олександр Домбровский голова ГС “Глобал 100 PE Україна” зазначив, що такі заходи як AgroEnergyDAY  дають можливість об’єднати сильні сторони та отримати синергетичний ефект: вирішити проблеми чистої енергетики, поділитися досвідом та теоретичними надбаннями, які для України дуже важливі. 

Local to Global 2019 – спеціалізована виставка-ярмарок фермерської та крафтової продукції. Виставка консолідувала 26 виробників, які представили свої унікальні фермерські продукти.  

На Local to Global 30 жовтня відбувся практичний семінар: “Маркетингові інструменти для реалізації фермерської продукції на місцевих і глобальних ринках”, у рамках якого українські виробники фермерської продукції дізналися про дієві маркетингові інструменти масштабування бізнесу від провідних експертів галузі. У заході взяли участь: співвласник бренду Медові Брати, Дмитро Кушнір, керівник ФГ з вирощування равликів Dido Djozef , Андрій Свірський, операційний директор ТМ “Молоко від Фермера”, Олександр Арделян. 

Своїми враженнями від Local to Global 2019 поділилася Катерина Зверева, консультант продовольчої та сільськогосподарської організації ООН та засновниця агро-медіа агентства Sapienza: “Це дуже класний майданчик для створення нових продуктів для фермерів, для обміну досвідом. Для того, щоб наші споживачі трохи по-іншому сприймали фермерську продукцію, асоціювали її з ексклюзивністю, з якістю, з певною географічною локацією”. 

А співвласник бренду “Медові Брати” та засновник IMEXBURO, Дмитро Кушнір, зазначив: “Така виставка як Local to Global є життєво необхідною. Споживач дедалі більше цікавиться маленькими виробництвами та територіальними продуктами. Виставка є дуже важливою для того, щоб цей ринок популяризувати і вивести на світовий рівень.

Серед заходів слід також відмітити:







AgroComplex 2019 завершився, а ми вже готуємось до нових проектів. Запрошуємо на наші наступні виставки у 2020 році. Вже зараз триває активна підготовка до виставкової події АгроВесна (18-20 лютого), що включає 10 ювілейні виставки Зернові ТехнологіїAgro Animal Show та Фрукти.Овочі.Логістика, а також до міжнародної виставки сільскогосподарської техніки та обладнання "ІнтерАГРО" (27-30 жовтня, 2020 року).

Фото та відеоматеріали виставки AgroComplex 2019а також свіжі новини можна переглянути на сайті та у facebook.







Схожі новини
  • AgroComplex 2019
  • У чому секрет найкращих козиних сирів?
  • Welcome на Agro-party!
  • Тепличний Бізнес 2019
  • AgroComplex 2019 – виставка ефективних рішень для агробізнесу!

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.