Аграрний тиждень. Україна
» » Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь
» » Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь

    Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь


    Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь

    Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь – за останні 8 років вони збільшилися на 54%. Однак за обсягом споживання на внутрішньому ринку органічних продуктів Україна займає лише 25-е місце в Європі.

    Про це розповіла менеджер з просування та реклами продукції ТОВ "Органік Мілк" та "Органічний м’ясний продукт" Леся Матюшенко, на міжнародній конференції "Органічна переробка та збут".

    За її словами , причиною такого низького споживання в Україні екологічно чистих продуктів є низький рівень платоспроможності населення, що робить органічний продукт малодоступним для українського споживача.

    "Велика кількість населення не довіряє напису "органік" через необізнаність, нерегульованість і незахищеність державою. Також значна кількість споживачів необізнані в перевагах та відмінностях органічної продукції. На мій погляд, про органічні продукти треба розповідати в школі. Але за останні 4 роки є позитивна динаміка в цьому питанні", – додала експерт галузі.

    Експерт зазначила, що серед країн Європи в Україні найменша різниця цін між органічною та неорганічною продукцією – в середньому 10-30%, у той час як в Австрії – 59%, Італії – 66% , а у Швеції – 109%.

    ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Органічна переробка та збут
  • Українською органічною продукцією зацікавились в Японії та Китаї
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • В Україні під органічним виробництвом задіяно 440 тис. га
  • Серед країн-виробників «органіки» Європи Україна займає 11 місце за площею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь


Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь

Україна увійшла до 20-ки країн світу за площею органічних сільгоспугідь – за останні 8 років вони збільшилися на 54%. Однак за обсягом споживання на внутрішньому ринку органічних продуктів Україна займає лише 25-е місце в Європі.

Про це розповіла менеджер з просування та реклами продукції ТОВ "Органік Мілк" та "Органічний м’ясний продукт" Леся Матюшенко, на міжнародній конференції "Органічна переробка та збут".

За її словами , причиною такого низького споживання в Україні екологічно чистих продуктів є низький рівень платоспроможності населення, що робить органічний продукт малодоступним для українського споживача.

"Велика кількість населення не довіряє напису "органік" через необізнаність, нерегульованість і незахищеність державою. Також значна кількість споживачів необізнані в перевагах та відмінностях органічної продукції. На мій погляд, про органічні продукти треба розповідати в школі. Але за останні 4 роки є позитивна динаміка в цьому питанні", – додала експерт галузі.

Експерт зазначила, що серед країн Європи в Україні найменша різниця цін між органічною та неорганічною продукцією – в середньому 10-30%, у той час як в Австрії – 59%, Італії – 66% , а у Швеції – 109%.

ІЦ УАК за матеріалами Агробізнес Сьогодні

agroconf.org





Схожі новини
  • Органічна переробка та збут
  • Українською органічною продукцією зацікавились в Японії та Китаї
  • В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку, - Ольга Трофімцева
  • В Україні під органічним виробництвом задіяно 440 тис. га
  • Серед країн-виробників «органіки» Європи Україна займає 11 місце за площею

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.