Аграрний тиждень. Україна
» » Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт
» » Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт

    Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт


    Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт

    Гендиректор компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський розповів заступниці міністра інфраструктури Олександрі Клітіній про недоліки законопроекту №1182 «Про водний транспорт України» та альтернативних до нього №1182-1 та №1182-2.

    Документи були зареєстровані в парламенті у вересні та блукають у комітетах.

    Парламент попереднього скликання також розглядав законопроекти «Про водний транспорт» (№2475а та №2475а-3, №2475а-д), але після років обговорень їх не прийняли.

    Щодо нових законодавчих ініціатив, Вадатурський зазначив, що бачить корупційні ризики у намірі дозволити іноземним суднам ходити українськими річками:

    "Арифметика тут проста. Іноземний флот, заходячи у внутрішні води, не платить акцизний податок на пальне і ПДВ, а отже в Україні процвітає контрабанда пального, не платить рентну плату за користування водними ресурсами, суднові команди якого працюють на офшорних суднах і не сплачують податки в Україні. А це не лише відсутність належного захисту Державного прапору України на внутрішніх водних шляхах, а й грубе порушення міжнародного принципу взаємності доступу до ВВШ. У світі у свої внутрішні води пускають тільки переважно своїх", — сказав Вадатурський.

    Другий недолік закону – відсутність екологічних обмежень для судноплавців, запевняє Вадатурський:

    «Ви за дозвіл скидати суднові стічні води в територіальному морі, на Дніпрі та Південному Бузі (від столиці до Вознесенська) без обмежень на ходу. Про це йдеться у пункті 2 частини 2 Прикінцевих положень (зміни до ст. 67) проекту закону».

    Третє – відсутність заборони компаніям добувати пісок у водоймах:

    "Ваші ініціативи сприятимуть ще й процвітанню незаконного добування піску в українських річках. Мова про надання права компаніям безконтрольно здійснювати днопоглиблювальні роботи без дозволу екологічних служб та місцевої влади (ч. 3 ст. 15). А це однозначно призведе до забруднення цим вилученим ґрунтом і берегів, і вод річок, і знищення нерестилищ. Згадайте, що у донних ґрунтах річок Прип’яті, Десни і північної частини Дніпра є радіоактивні речовини – наслідок Чорнобильської катастрофи", – зазначив експерт.

    Вадатурський додав, що його компанія вже транспортувала річками понад 10 млн тонн вантажів і на власному суднобудівному заводі збудувала 76 сучасних суден, які ходять під прапором України.

    ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

    agroconf.org





    Схожі новини
  • Баржа з кавунами прибула до Переяслав-Хмельницького
  • «НІБУЛОН» за рівні умови як для українських, так і іноземних суден у питаннях тарифної та податкової політики
  • «НІБУЛОН» проти річкового збору
  • «Нібулон» експортував найбільший за останні 6 років обсяг зерна
  • Азаров відкрив річковий зерновий термінал на Київщині

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт


Вадатурський вказав Мінінфраструктури на вади нових законопроектів про водний транспорт

Гендиректор компанії «Нібулон» Олексій Вадатурський розповів заступниці міністра інфраструктури Олександрі Клітіній про недоліки законопроекту №1182 «Про водний транспорт України» та альтернативних до нього №1182-1 та №1182-2.

Документи були зареєстровані в парламенті у вересні та блукають у комітетах.

Парламент попереднього скликання також розглядав законопроекти «Про водний транспорт» (№2475а та №2475а-3, №2475а-д), але після років обговорень їх не прийняли.

Щодо нових законодавчих ініціатив, Вадатурський зазначив, що бачить корупційні ризики у намірі дозволити іноземним суднам ходити українськими річками:

"Арифметика тут проста. Іноземний флот, заходячи у внутрішні води, не платить акцизний податок на пальне і ПДВ, а отже в Україні процвітає контрабанда пального, не платить рентну плату за користування водними ресурсами, суднові команди якого працюють на офшорних суднах і не сплачують податки в Україні. А це не лише відсутність належного захисту Державного прапору України на внутрішніх водних шляхах, а й грубе порушення міжнародного принципу взаємності доступу до ВВШ. У світі у свої внутрішні води пускають тільки переважно своїх", — сказав Вадатурський.

Другий недолік закону – відсутність екологічних обмежень для судноплавців, запевняє Вадатурський:

«Ви за дозвіл скидати суднові стічні води в територіальному морі, на Дніпрі та Південному Бузі (від столиці до Вознесенська) без обмежень на ходу. Про це йдеться у пункті 2 частини 2 Прикінцевих положень (зміни до ст. 67) проекту закону».

Третє – відсутність заборони компаніям добувати пісок у водоймах:

"Ваші ініціативи сприятимуть ще й процвітанню незаконного добування піску в українських річках. Мова про надання права компаніям безконтрольно здійснювати днопоглиблювальні роботи без дозволу екологічних служб та місцевої влади (ч. 3 ст. 15). А це однозначно призведе до забруднення цим вилученим ґрунтом і берегів, і вод річок, і знищення нерестилищ. Згадайте, що у донних ґрунтах річок Прип’яті, Десни і північної частини Дніпра є радіоактивні речовини – наслідок Чорнобильської катастрофи", – зазначив експерт.

Вадатурський додав, що його компанія вже транспортувала річками понад 10 млн тонн вантажів і на власному суднобудівному заводі збудувала 76 сучасних суден, які ходять під прапором України.

ІЦ УАК за матеріалами AgroPolit

agroconf.org





Схожі новини
  • Баржа з кавунами прибула до Переяслав-Хмельницького
  • «НІБУЛОН» за рівні умови як для українських, так і іноземних суден у питаннях тарифної та податкової політики
  • «НІБУЛОН» проти річкового збору
  • «Нібулон» експортував найбільший за останні 6 років обсяг зерна
  • Азаров відкрив річковий зерновий термінал на Київщині

  • Додати комментар
    Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.