Аграрний тиждень. Україна
» » Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів
» » Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів

    Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів


    Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів

     Маркетингове дослідження найбільшого виробника м’яса птиці в Україні агропромислового холдингу “Миронівський хлібопродукт” показало, що українські споживачі не звертають уваги на маркування м’яса “без гормонів росту”, повідомляє видання AgroTimes.


    Ще в серпні компанія МХП ввела відповідне маркування для курятини. Утім, поява нового напису на упаковках з курятиною жодним чином не вплинула на обсяги продажів м’яса. Хоча, за словами директорки департаменту маркетингу компанії Марини Сергієнко, маркування “без гормонів росту” ввели з метою інформування споживачів, а не збільшення продажів. Пані Сергієнко зазначає, що насправді компанія й раніше не застосовувала гормонів росту.
     
    “Наша птиця росте швидко, це обумовлено особливостями породи, а також збалансованою системою харчування. Ми самостійно вирощуємо всі культури для майбутніх кормів та самостійно розробляємо їхню рецептуру. Це дає змогу повністю контролювати процес годування птиці на кожному етапі її росту”, – цитує Марину Сергієнко AgroTimes.
     
    Meat-Inform





    Схожі новини
  • БЕЗ АНТИБІОТИКІВ! ПІДТВЕРДЖЕНО!
  • У січні-жовтні Україна експортувала м’яса птиці на 479,7 млн доларів
  • Росія нарощує експорт курятини до Китаю
  • Мінагрополітики збирається впорядкувати органічне маркування продуктів
  • МХП сертифікує виробництво продукції рослинництва за системою ISO 22000

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.

Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів


Маркування курятини МХП як вирощеної без гормонів росту не вплинуло на обсяги її продажів

 Маркетингове дослідження найбільшого виробника м’яса птиці в Україні агропромислового холдингу “Миронівський хлібопродукт” показало, що українські споживачі не звертають уваги на маркування м’яса “без гормонів росту”, повідомляє видання AgroTimes.


Ще в серпні компанія МХП ввела відповідне маркування для курятини. Утім, поява нового напису на упаковках з курятиною жодним чином не вплинула на обсяги продажів м’яса. Хоча, за словами директорки департаменту маркетингу компанії Марини Сергієнко, маркування “без гормонів росту” ввели з метою інформування споживачів, а не збільшення продажів. Пані Сергієнко зазначає, що насправді компанія й раніше не застосовувала гормонів росту.
 
“Наша птиця росте швидко, це обумовлено особливостями породи, а також збалансованою системою харчування. Ми самостійно вирощуємо всі культури для майбутніх кормів та самостійно розробляємо їхню рецептуру. Це дає змогу повністю контролювати процес годування птиці на кожному етапі її росту”, – цитує Марину Сергієнко AgroTimes.
 
Meat-Inform





Схожі новини
  • БЕЗ АНТИБІОТИКІВ! ПІДТВЕРДЖЕНО!
  • У січні-жовтні Україна експортувала м’яса птиці на 479,7 млн доларів
  • Росія нарощує експорт курятини до Китаю
  • Мінагрополітики збирається впорядкувати органічне маркування продуктів
  • МХП сертифікує виробництво продукції рослинництва за системою ISO 22000

  • Додати комментар
    reload, if the code cannot be seen

    Забороняється використовувати не нормативну лексику, принижувати інших користувачів, розміщувати посилання на сторонні сайти, та додавати рекламу в коментарях.