Упродовж 2019 року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області здійснювали планові та позапланові перевірки суб’єктів господарювання, які надають мешканцям Одеського регіону послуги з водопостачання, водовідведення, теплопостачання, послуг з утримання будинків та прибудинкових територій. За результатами здійснених перевірок порушникам надавалися приписи щодо усунення виявлених порушень, а також зобов’язано повернути кошти споживачам шляхом здійснення перерахунків на загальну суму 4 млн 445 тис грн.
Слід зазначити, що окремі підприємства – порушники, які надають житлово-комунальні послуги, намагаються уникнути відповідальності за допущені порушення при формуванні, встановленні та застосуванні тарифів на комунальні послуги і звертаються до суду з позовами щодо скасування рішень та приписів, наданих Головним управлінням Держпродспоживслужби області за результатами перевірок.
Проте після ретельного розгляду матеріалів справ судами різних інстанцій приймаються постанови, які повністю підтверджують обґрунтованість прийнятих Головним управлінням рішень та приписів щодо усунення встановлених порушень.
Так, в 2019 році суд за результатами розгляду матеріалів перевірок двох підприємств, які надають житлово-комунальні послуги, підтримав в повному обсязі прийняті Головним управлінням рішення, постанови та припис щодо повернення споживачам безпідставно стягнутих з них коштів в сумі понад 260 тис грн. та застосування штрафних санкцій на суму 238 тис грн. внаслідок застосування порушниками необґрунтованих тарифів на послуги з водопостачання і водовідведення, послуги з утримання будинків, споруд і прибудинкових територій.
Фахівці Головних управлінь Держпродспоживслужби в областях продовжують роботу щодо запобігання порушенням у сфері ціноутворення, забезпечення встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги та недопущення обрахунків споживачів.
У разі порушення Ваших прав як споживачів послуг, у тому числі комунальних, звертайтеся до Держпродспоживслужби за місцем проживання.